تجهیزات دندانپزشکی

مایع آکریل آکروسان

مایع آکریل آکروسان

بسیار مهم است که رنگ، ظرافت و ساختار لثه شبیه سازی شده شباهت زیادی به لثه های طبیعی انسان داشته باشد. این تقاضا تلاش های شبانه روزی جامعه دندانپزشکان را به سمت استفاده از مایع آکریل آکروسان سوق داده است. یکی از مشخصه های اصلی هر فرد که بی شک نقش موثری در زیبایی و جذابیت او دارد لبخند است. بی دلیل نیست که عمده افراد حساسیت شدیدی روی زیبایی و سلامت دندان های خود دارند. یکی از دغدغه های اصلی برای افرادی که قصد دارند از پروتزهای پارسیل و یا از دنچر و پروتزهای هیبریدی استفاده کنند طبیعی بودن بافت لثه است.
جهت خرید مایع آکریل فوری و مونومر معمولی از سایت توثکالا کلیک کنید.

مایع آکریل آکروسان چیست؟
بسیار مهم است که رنگ، ظرافت و ساختار لثه شبیه سازی شده شباهت زیادی به لثه های طبیعی انسان داشته باشد. این تقاضا تلاش های شبانه روزی جامعه دندانپزشکان را به سمت استفاده از مایع آکریل آکروسان سوق داده است.
با استفاده از مایع آکریل آکروسان می توان ساختار ظریفی از لثه را شبیه سازی نمود.. این مایع دارای تنوع رنگی نچرال و زیبایی می باشد و بعد از اتمام مراحل مفل گذاری به راحتی می توان آن را پولیش نمود و براقیت و درخشش زیبایی به آن بخشید.
با کلیک روی لینک مواد قالب گیری دندانسازی از معتبرترین سایت فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید نمایید.
این برند ایرانی آلمانی با شناختی دقیق از نیازهای دنیای امروز دندانپزشکی اقدام به ارائه محصولاتی رقابتی نموده است که توان رقابت با برترین برندهای جهان همچون برند ایوکلار را دارا می باشد. مایع آکریل آکروسان یک باندینگ فوق العاده قوی و پایدار با دندان مصنوعی ایجاد می کند و در فرآیندهای ترمیمی همچون ترمیم فوری شکستگی، ریلاین و اصلاح پروتز بسیار کاربردی ظاهر شده است.
بهره مندی از پایداری عالی در برابر تغییر رنگ و داشتن ثبات رنگ بی نظیر از جمله ویژگی هایی است که مایع آکریل آکروسان را به محصولی محبوب هم برای دندانپزشکان و هم برای بیماران تبدیل کرده است. طبیعی بودن و عاری بودن از هر نوع جلوه های مصنوعی چیزیست که این برند به خوبی توانسته در دل این محصول جاری سازد.
با استفاده از مایع آکریل آکروسان در ساخت دندان مصنوعی، دنچر، پروتز هیبریدی، پروتز پارسیل و فرآیندهای ترمیمی در گذر زمان شاهد هیچ گونه جمع شدگی، آب رفتگی، تغییرات حجم و تغییر شکل نخواهید بود. این مایع آکریل در برابر تغییرات دما و سایش بسیار مقاوم است و در اثر مواجهه با محلول های دهان شویه و سایش مسواک دچار آسیب نخواهد شد.
برای خرید مایع آکریل ایوکلار قرمز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
در مایع آکریل آکروسان هیچ گونه حباب یا سفیدک مشاهده نمی شود. یکی از معضلاتی که مایع اکریل های بی کیفیت با خود به همراه دارند سفیدک زدن و ایجاد حباب درون ساختار پروتز می باشد. در حالی که مایع آکریل آکروسان عاری از چنین ویژگی های منفی بوده و در گذر زمان درون دهان شما بوی نامطبوع ایجاد نخواهد کرد.

کاربرد مایع آکریل آکروسان
دندان های انسان در گذر زمان رو به زوال می روند. ضعیف بودن ریشه دندان، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و مشکلاتی نظیر پیشروی پوسیدگی و کهولت سن ممکن است شما را به سمتی ببرد که مجبور به کشیدن دندان تان شوید.
در این شرایط پزشکان از مایع آکریل برای ساخت دندان مصنوعی استفاده می کنند. یکی از کاربردهای کلیدی مایع آکریل آکروسان ساخت دندان مصنوعی یا همان دنچر می باشد. این مایع انتخابی عالی برای ساخت دندان مصنوعی متحرک می باشد. منظور همان دندان هایی است که بیمار می تواند از دهان خود خارج کند.
کسب اطلاع از قیمت مایع آکریل ایوکلار آبی و خرید این محصول از توثکالا.
کاربرد دیگر مایع آکریل آکروسان ساخت پروتزهای هیبریدی می باشد. پروتزهای هیبریدی شباهت زیادی به دندان مصنوعی دنچر دارند با این تفاوت که متکی بر ایمپلنت هستند و با استفاده از پیچ هایی که درون آن قرار گرفته درون دهان فیکس می شوند.
این پروتزها را فقط دندانپزشکان می توانند از دهان شما خارج کنند. قابلیت عبور پیچ از درون مایع آکریل آکروسان و عدم واکنش دهی این مایع اکریل با فلزات موجب شده تا بتوان با خیال راحت از آن برای ساخت پروتزهای هیبریدی استفاده نمود.
ساخت پروتزهای پارسیل نمونه دیگری از کاربرد مایع آکریل آکروسان می باشد. پروتز پارسیل برای فردی ساخته می شود که تنها جای یکی از دندان های او خالیست. البته پروتزهای پارسیل به لطف مایع آکریل آکروسان قابلیت گسترش دارند به این معنا که اگر از پروتز پارسیل تکی استفاده می کنید و نیاز به گذاشتن دو پروتز کنار هم پیدا کرده اید، می توان پروتز پارسیل قبلی را اصلاح نمود و آن را به یک پروتز پارسیل دوتایی و یا حتی سه تایی تبدیل نمود.
ریلاین کردن از دیگر کاربردهای مایع آکریل آکروسان می باشد. ریلاین اساسا مختص افرادی است که احساسی از لق شدن دندان های مصنوعی دارند. این پدید ای طبیعی است که بعد از گذشت یک دوره دندان مصنوعی های شما کمی لق شوند و در جای خود تکان بخورند. این موضوع به اندازه لق شدن دندان های انسان آزاردهنده و دردآور است.
در این شرایط دندانپزشکان برای ترمیم دندانی که لق شده از مایع آکریل آکروسان استفاده می کنند و اصطلاحا دندان را ریلاین می کنند. مایع آکریل آکروسان دارای ثبات و دوام فوق العاده ای می باشد و قادر است دندان لق شده را به شکلی مستحکم و ایمن در جای خود فیکس کند.
کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت محصول آکریل ایوکلار آبی در سایت توثکالا.
ترمیم های فوری، ترمیم شکستگی ها، ترک خوردگی ها و سایش هایی که برای دندان و لثه اتفاق افتاده است به کمک مایع آکریل آکروسان صورت می پذیرد. بنابراین کاربرد مهم مایع آکریل آکروسان کاربرد ترمیمی است.

مزایای مایع آکریل آکروسان
افرادی که درون دهان خود از پروتز استفاده می کنند با معضل همیشگی بو گرفتن دهان مواجه می شوند. استفاده از مایع آکریل بی کیفیت در ساخت پروتز منجر به ساطع شدن بوی نامطبوع درون دهان بیمار خواهد شد. یکی از مهمترین مزایای مایع آکریل آکروسان این است که در گذر زمان هیچ گونه آثاری از بوی نامطبوع درون دهان شما ایجاد نمی کند و بهداشت دهان و دندان تان به طور کامل حفظ خواهد شد.
به منظور خرید و کسب اطلاع از قیمت آکریل ایوکلار قرمز کلیک کنید.
کدر شدن پروتزها می تواند جلوه طبیعی آن ها را از بین ببرد. همانطور که لثه های طبیعی انسان همیشه برق و درخشش خاصی دارد پروتزها نیز باید همین درخشش را داشته باشند تا طبیعی به نظر برسند. از جمله مزایای مایع آکریل آکروسان قابلیت پولیش پذیری آن می باشد. شما می توانید هر چند وقت یک بار برای برطرف نمودن کدورت اقدام به پولیش نمودن پروتز نمایید تا برق و شفافیت روز اول را به آن ببخشید.
عدم ایجاد حباب و سفیدک در مایع آکریل آکروسان از شکستگی پروتز و ایجاد جلوه ناخوشایند جلوگیری می کند. پروتزهایی که دارای حباب هستند بسیار آسیب پذیر می باشند چرا که اساسا تراکم لازم را ندارند. با این حال مایع آکریل آکروسان تراکم عالی و ساختاری قوی ایجاد می کند و کیفیت بسیار مطلوبی از این لحاظ دارد.
طبیعی بودن رنگ مایع آکریل آکروسان و پوشش دهی رنگ های 27، 45، 63 و 81 در کنار رنگ شفاف شیشه ای این امکان را برای دندانپزشکان ایجاد کرده تا هارمونی دقیق و ظریفی بین رنگ دندان و رنگ لثه ایجاد کنند.
این رنگ ها اغلب دارای تناژ صورتی هستند و بهتر است با توجه به رنگ لثه افراد و رنگ دندان ها و تناژ پوست انتخاب شوند. در نتیجه به کمک مایع آکریل آکروسان می توان پروتزهایی کاملا نچرال ساخت به نحوی که تشخیص تفاوت آن با لثه واقعی بسیار دشوار خواهد بود.
مایع آکریل آکروسان دارای قابلیت تراش پذیری بسیار مطلوبی می باشد. ایجاد ظرافت های لثه طبیعی و بافت ظریف و پر از ناهمواری لثه روی این مایع اکریل به غایت دلپذیر، حرفه ای و جذاب خواهد بود. دندانپزشک به کمک مایع آکریل آکروسان فرصت کافی برای قالب گیری و پردازش لثه را داشته و می تواند ظریف ترین ریزه کاری ها را روی لثه پیاده سازی کند.
مایع آکریل آکروسان دارای ثبات رنگی بسیار مطلوبی می باشد، در برابر سایش مقاوم است، در برابر محلول های شوینده واکنش نشان نمی دهد، مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد و بدون شک در اوضاع کنونی بازار اقتصادی ترین انتخاب برای دندانپزشکان و بیماران خواهد بود.

انواع مایع آکریل آکروسان
برند آکروسان یکی از شناخته شده ترین برندهای ایرانی در حوزه تولید مایع اکریل می باشد که مایع آکریل آکروسان را در قالب محصولات زیر عرضه داشته است:

مایع آکریل آکروسان خودپخت یا فوری به رنگ آبی (Cold Cure)

مایع آکریل آکروسان خودپخت یکی از مایع اکریل های با کیفیت بازار می باشد که برای ترمیم های فوری از آن استفاده می شود. ترمیم شکستگی ها و ترک های که به مرور زمان روی پروتزها ایجاد می شود به کمک این نوع مایع اکریل امکانپذیر است. از آنجایی که فرآیند آماده سازی این اکریل بسیار سریع است می توان زمانی که نیاز به درمان سریع وجود دارد از این محصول استفاده کرد. صرفه جویی در مصرف پودر مونومر از برتری های مایع آکریل آکروسان آبی نسبت به نمونه گرماپخت می باشد.

مایع آکریل آکروسان قاشقک یا تری آکرلیک به رنگ سبز (Tray Acrylic)

مایع آکریل آکروسان قاشقک که در بازار به نام مایع آکریل آکروسان سبز هم شناخته می شود نوع دیگری از مایع آکریل آکروسان است. این مایع آکریل دارای مونومری حاوی روغن آلی می باشد که از چسبندگی آن به قالب گچی جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های مطلوب این نوع مایع آکریل آکروسان قابلیت شکل پذیری عالی آن است. این مایع اکریل به شکل خودپخت عرضه می شود و کاربرد اصلی آن برای تهیه بیس و ساخت Tray یا همان قالب است.
مایع آکریل آکروسان سبز دارای رنگ بندی های زرد، سبز و صورتی می باشد و برای استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی مناسب به نظر می رسد. عدم وجود هر گونه حباب، خلل و فرج و جداسازی راحت از روی کست از ویژگی های مطلوب این محصول می باشد. مدت زمانی که مایع آکریل آکروسان سبز برای قالبگیری به دندانپزشک می دهد این فرصت را فراهم می کند تا دندانپزشک بتواند به طور همزمان چند قالب Tray را آماده کند.

مایع آکریل آکروسان پختنی یا گرماپخت به رنگ قرمز (Heat Cure)

مایع آکریل آکروسان قرمز یا گرماپخت هر چند که مدت زمان بیشتری برای آماده سازی نیاز دارد و باید برای استفاده تحت حرارت قرار گیرد با این حال استحکام و دوامی که ایجاد می کند تا حدی بیشتر از اکریل خود پخت می باشد. دمای مناسب برای پخت مایع آکریل آکروسان گرما پخت در حدود 22 درجه سانتیگراد در محیط آزمایشگاه می باشد. افزایش این دما شکنندگی پروتز را افزایش می دهد و کاهش آن منجر به بو گرفتن پروتز می شود.

مایع آکریل آکروسان کستینگ برای ساخت پروتز تزریقی (Pouring Base)

این مایع اکریل دارای غلظت پایینی می باشد و به دلیل کم بودن ویسکوزیته می توان آن را داخل پروتز تزریق نمود. بهره مندی از پایدار کننده آلی و کراس لینکد در ترکیب این رزین منجر به بهبود کیفیت آن شده است.
ساخت و تولید پروتز دندان به کمک مایع آکریل آکروسان کستینگ به روش تزریقی به مراتب کیفیت بهتری را نسبت به پروتزهای پرسی ارائه می دهد. از مهمترین مزایای ساخت پروتز به کمک این مایع اکریل می توان به سازگاری بیشتر پروتز با محیط دهان و بافت لثه، عدم وجود حباب، بالا رفتن سرعت ساخت پروتز، ثبات و پایداری ابعاد، بالا بودن سطح درخشش پروتز و کیفیت عالی آن اشاره کرد.

مایع آکریل آکروسان خودپخت و گرماپخت به رنگ دندان

این نوع مایع آکریل آکروسان خود دارای دو مدل گرماپخت و خودپخت می شود. اکریل خودپخت شامل تنوع رنگی A1، A2 و A3 دنتین و انامل می شود. این مایع اکریل دارای مقاومت بالایی در برابر شکستگی بوده و پایداری رنگی فوق العاده ای دارد. در مورد مایع آکریل آکروسان گرماپخت رنگ دندان نیز این ویژگی ها صدق می کند با این تفاوت که برای ساخت پروتز توسط این مایع اکریل باید فرآیند پخت صورت گیرد.

بهترین نوع مایع آکریل آکروسان
همه ما بارها تجربه خریدهای ناموفق را داشته ایم. اما زمانی که پای این خریدها به عرصه های حرفه ای باز می شود حساسیت قضیه افزایش خواهد یافت. به عنوان مثال خرید محصول فیک یا بی کیفیت برای یک پزشک یا دندانپزشک می تواند منجر به کاهش اعتبار او شود.
به همین دلیل بسیار مهم است محصولات و مواد اولیه حرفه ای مانند حرفه پزشکی از بهترین نوع با کیفیت مرغوب و اصالت تضمین شده خریداری شود. این موضوع در مورد خرید مایع اکریل در حرفه دندانپزشکی نیز صادق است.
مایع آکریل آکروسان یکی از بهترین مایع اکریل های بازار و پر طرفدار در صنف دندانپزشکان می باشد. با این حال برای کسب بهترین نتیجه باید اقدام به خرید بهترین نوع مایع آکریل آکروسان نمود. بهترین نوع مایع آکریل آکروسان، دارای استاندارد تولید بوده و به صورت پلمپ شده درون بسته بندی های این برند قرار دارد.
برای اینکه از اصالت محصول مطمئن شوید می توانید شماره ساخت و مشخصات آن را چک کنید اما پروسه چک کردن اصالت محصول آن هم در خریدهای اینترنتی ممکن است کمی چالش زا باشد. به همین دلیل توصیه ما به شما برای خرید بهترین نوع مایع آکریل آکروسان، خرید این محصول از فروشگاه های معتبر و اصیل می باشد.
مایع آکریل آکروسان دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها برای مصارف خاصی کاربرد دارند. به عنوان مثال از مایع آکریل آکروسان خودپخت عمدتا برای اقدامات ترمیمی استفاده می شود و مایع آکریل آکروسان سبز رنگ برای ساخت قالب Tray کاربرد دارد.
به همین دلیل بهترین نوع مایع آکریل آکروسان را باید قبل از خرید مطابق با نوع کاربردی که مد نظر دارید انتخاب کنید و صورت دادن این انتخاب جز با شناخت دقیق ویژگی ها و مشخصه های محصول که حاصل یک مشاوره حرفه ای قبل از خرید است، صورت نخواهد گرفت.
یکی از فروشگاه های حرفه ای با سابقه درخشان در عرضه فروش بهترین نوع مایع آکریل آکروسان، فروشگاه توثکالا است. برای یک خرید ایمن و مطمئن می توانید به این فروشگاه سر بزنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره دقیق و حرفه ای قبل از خرید را دریافت کنید.

مایع آکریل آکروسان تری (سبز) گرما پخت

نمایندگی فروش مایع آکریل آکروسان
اگر پرسشی تحت عنوان بهترین مایع اکریل بازار چیست را از دندانپزشکان بپرسید بدون شک بالای نورد درصد آن ها مایع آکریل آکروسان را پیشنهاد می کنند. این ماده دندانپزشکی تولید مجموعه داخلی بتادنت با همکاری کشور آلمان می باشد و از کیفیت بی نظیری در برابر رقبای آمریکایی و اروپایی برخوردار است.
برای خرید مایع آکریل آکروسان اصل باید از فروشگاه های معتبر ضمانت اصالت بخواهید. این دقیقا همان چیزیست که ما در فروشگاه توثکالا به عنوان نمایندگی فروش مایع آکریل آکروسان ارائه می دهیم. ضمانت اصالت این اطمینان خاطر را به شما می دهد که مایع آکریل آکروسان خریداری شده دارای کیفیت و اصالت بوده و تولید مجموعه بتادنت می باشد.
ما در فروشگاه توثکالا شرایطی بهینه را برای خریداران عزیز و صنف شریف دندانپزشکان فراهم آورده ایم تا با خیال آسوده به بهترین کیفیت و اصالت دسترسی داشته باشند. برای خرید مایع آکریل آکروسان از توثکالا کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید.

خرید عمده مایع آکریل آکروسان
همانطور که گفته شد حفظ اعتبار و آوازه برای یک متخصص دندانپزشکی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. اجرای دقیق تکنیک های درمانی در کنار استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب بی شک رضایت مشتری را همواره حاصل خواهد کرد. از طرفی خرید عمده مواد اولیه می تواند برای دندانسازان و دندانپزشکان یک شیوه جهت خلق صرفه اقتصادی باشد.
به ویژه اگر مواد اولیه کمیاب باشند و قیمت آن ها روز به روز به دلیل نوسانات بازار در حال افزایش باشد. دلیل خرید عمده مایع آکریل آکروسان توسط بسیاری از مجموعه های تخصصی دندانپزشکی و دندانسازی همین موضوع است.
ما در مجموعه توثکالا شرایط خرید عمده مایع آکریل آکروسان را برای شما همراه با ضمانت اصالت، ارسال ایمن و سریع به تمام نقاط ایران و مشاوره رایگان فراهم آورده ایم. شما می توانید برای خرید عمده مایع آکریل آکروسان از فروشگاه توثکالا با کارشناسان ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید. این خرید بی شک صرفه اقتصادی قابل توجهی را هم برای شما و هم برای مصرف کنندگان نهایی خلق خواهد کرد.

مایع آکروسان فوری

قیمت مایع آکریل آکروسان
مایع آکریل آکروسان جزو پر فروش ترین و پر تقاضا ترین مایع اکریل های بازار است که دارای محبوبیت زیادی بین دندانپزشکان و دندان سازان حرفه ای می باشد. قیمت مایع آکریل آکروسان نسبت به برندهای دیگر بازار بسیار اقتصادی تر است. کافیست یک قیاس ساده بین مایع آکریل آکروسان و سایر مایع اکریل ها صورت دهید تا متوجه مقرون به صرفه بودن این محصول شوید.
قیمت مایع آکریل آکروسان با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود. مایع آکریل آکروسان دارای انواع خود پخت آبی، گرماپخت قرمز، قاشقی سبز و کستینگ برای ساخت پروتز تزریقی می باشد. طبیعتا قیمت این مایع اکریل ها که همگی از برند آکروسان هستند نسبت به یکدیگر متفاوت است.
از دیگر مواردی که قیمت مایع آکریل آکروسان را تحت تاثیر قرار می دهد می توان به حجم مایع اکریل، نوسانات بازار، رنگ مایع اکریل و استاندارد تولید آن اشاره کرد. به طور کلی مایع آکریل آکروسان یکی از خوش قیمت ترین مایع اکریل های قابل خریداری می باشد و انتخاب مناسبی برای ساخت انواع پروتز و دنچر با رنگ نچرال و ساختاری ظریف می باشد. توصیه می کنیم که قبل از خرید مایع آکریل آکروسان حتما برای استعلام قیمت دقیق آن با کارشناسان توثکالا تماس حاصل نمایید.

خرید مایع آکریل آکروسان
در اغلب مواقع دندانپزشکان بر سر دوراهی خرید مایع اکریل و پرسلین می مانند. میزان مقاومت در برابر سایش، مقاومت حرارتی، مقاومت در برابر ضربه و سادگی در نظافت و دوام این دو تقریبا با هم متفاوت است. اما اگر به دقت یک قیاس حرفه ای بین این دو انجام دهید خواهید دید که خرید مایع آکریل آکروسان به غایت انتخابی به صرفه تر هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ کیفی خواهد بود.
هرچند که نمی توان کیفیت فوق العاده پرسلین را زیر سوال برد اما بی شک مایع آکریل آکروسان توانسته با پوشش دهی نقاط ضعف سایر مایع اکریل ها، دندانپزشکان را به خلق بهترین کیفیت نائل کند و توانایی رقابت با پرسلین را داشته باشد.
مایع آکریل آکروسان شیوه نظافت ساده ای دارد، فاقد هر گونه صدای آزاردهنده می باشد، در برابر رنگ و لکه مقاوم است، حمایت خوبی از استخوان فک به عمل می آورد و کاملا بهداشتی و غیر سمی می باشد.
این ویژگی ها اساسا ویژگی هایی قانع کننده برای خرید مایع آکریل آکروسان آن هم با قیمتی بسیار اقتصادی می باشد. شما می توانید برای خرید مایع آکریل آکروسان از فروشگاه توثکالا به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست