آموزشی و یادگیری, تجهیزات دندانپزشکی

مایع آکریل ایوکلار

مایع آکریل ایوکلار

 مایع آکریل ایوکلار ماده ای است که دندانپزشکان و دندانسازان به واسطه آن اقدام به ساخت پروتز و ایمپلنت دندان می نمایند. این ماده در واقع نقش لثه را در دندان های مصنوعی بازی میکند. صنعت دندانسازی و دندانپزشکی روز به روز در حال توسعه است. درست است که هیچ ماده ای نمی تواند جایگزین بافت طبیعی دندان و لثه در دهان انسان شود اما می توان تا حد امکان یک شبیه سازی بسیار نزدیک و منطبق با بافت های انسانی ارائه داد. این درست همان هدفی ست که در صنعت ساخت انواع پروتز، ایمپلنت و دندان مصنوعی دنبال می شود. یکی از برندهای فعال در این صنعت برند ایوکلار است که با قدرت تمام در حوزه تولید مایع آکریل جولان می دهد.با کلیک روی لینک آکریل ایوکلار از معتبرترین سایت فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید نمایید.مایع آکریل ایوکلار چیست؟برند ایوکلار یکی از مشهورترین برندهای اروپایی در حوزه تولید محصولات و مواد دندانپزشکی از جمله مایع آکریل است که بیش از یک قرن سابقه درخشان در این عرصه را نصیب خود نموده. این برند اساسا در کشور سوئیس مستقر می باشد و در سایر کشورهای اروپایی از جمله آلمان نمایندگی های متعددی را تاسیس نموده. برند Vivadent Ivoclar مایع آکریل را در دو نمونه گرماپخت و خود پخت ارائه می دهد که تحت عناوین SR Triplex Hot و SR Triplex Cold به فروش می رسند. مایع اکریل ایوکلار تحت استاندارد ISO EN 20795-1 به تولید می رسد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.برای خرید مایع آکریل ایوکلار قرمز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.مایع آکریل گرماپخت ایوکلار در بطری های قرمز رنگ و مایع آکریل خودپخت ایوکلار در بطری های آبی رنگ عرضه می شود. بنابراین از روی رنگ بسته بندی ها به راحتی می توان شیوه پخت مایع اکریل را تشخیص داد. مایع آکریل ایوکلار به واسطه پایداری و دوام عالی، بهره مندی از استانداردهای بهداشتی سطح بالا، رنگ صورتی طبیعی، حمایت قوی و خاصیت پردازش بی نظیری که دارد از محبوبیت بالایی در صنف کاری دندانپزشکان برخوردار است. به کمک مایع اکریل ivoclar می توان طبیعی ترین بافت را با ظرافت های خاص همراه با دقت بالا به تولید رساند.

شما می‌توانید جهت خرید مایع آکریل فوری و مونومر معمولی به دسته بندی سایت تجهیزات دندانسازی و دندان پزشکی توثکالا مراجعه بفرمائید.

کاربرد مایع آکریل ایوکلار
مایع آکریل ایوکلار را به جرئت می توان محبوب ترین مایع اکریل در صنف دندانپزشکان و دندان سازان دانست. مایع آکریل ivoclar دارای دو نوع مختلف مایع آکریل خود پخت و مایع آکریل گرما پخت می شود که در کاربردها کمی نسبت به یکدیگر متفاوت هستند. اساسا هر دو نوع مایع آکریل ایووکلار برای ساخت دندان مصنوعی به کار می رود. این مایع در نهایت نقش لثه را در دندان های مصنوعی بازی می کند. طبیعی بودن رنگ و بافت مایع آکریل ivoclar چیزیست که به افزایش نرخ استفاده از این مایع آکریل دامن زده است. دندان های مصنوعی را افراد می توانند به تنهایی و بدون نیاز به کمک دندانپزشک درون دهان خود بگذارند و در صورت نیاز بردارند.
کسب اطلاع از قیمت مایع آکریل ایوکلار آبی و خرید این محصول از توثکالا.
با این حال گفتیم که بین کاربرد مایع آکریل ایوکلار قرمز و مایع آکریل ivoclar آبی تفاوت های جزئی وجود دارد. از مایع آکریل ایووکلار قرمز برای ساخت دندان مصنوعی های کامل و پارسیال یا همان جزئی استفاده می شود در حالی که مایع اکریل ایووکلار آبی را معمولا برای ساخت دندان مصنوعی های پارسیال استفاده می کنند. در واقع منظور دندان مصنوعی هایی است که به صورت تکی ساخته می شوند. از مایع آکریل ایووکلار آبی همچنین برای اقداماتی چون ترمیم و بازسازی پروتزهای دندان مصنوعی نیز استفاده می شود.
از دیگر کاربردهای مایع اکریل ایوکلار قرمز و آبی می توان به ساخت انواع پروتزهای ترکیبی و متکی به ایمپلنت اشاره کرد که فقط توسط دندانپزشک برداشته و گذاشته می شوند. این پروتز ها را با نام پروتزهای هیبریدی در صنعت دندانپزشکی می شناسند. در واقع ساختار این پروتزها به گونه ای است که ترکیبی از آکریل و پیچ های سفت شونده درون ساختار دندان مصنوعی قرار می گیرد.
کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت محصول آکریل ایوکلار آبی در سایت توثکالا.
مایع آکریل ایوکلار همچنین در ساخت ریلاین ها کاربرد دارد. بسیاری از مواقع افرادی که از پروتزهای دندان مصنوعی استفاده می کنند متوجه لق شدن دندان می شوند که بسیار آزاردهنده است. این موضوع باعث جابجا شدن دائم دندان در جای خود و وارد شدن فشار به لثه شده و گاها دردهای شدیدی را در ناحیه فک ایجاد می کند و موجب تحلیل استخوان فک می شود. چنانچه دندان دچار سایش بیش از حد نشده باشد و دلیل دیگری برای لق شدن دندان وجود نداشته باشد کتر دندانپزشک با ایجاد ریلاین دندان را در جای خود محکم می کند. ریلاین در واقع نوعی آستر است که فضای خالی زیر دندان را پر می کند و منجر به ثبات دندان می شود. از مایع آکریل ایووکلار برای ساخت ریلاین استفاده می شود.
کسب اطلاع از قیمت مایع آکریل ایوکلار آبی و خرید این محصول از توثکالا.
مزایای مایع آکریل ایوکلار
این روزها برندهای مختلفی در بازار فروش مایع اکریل در حال عرضه هستند با این حال هنوز هیچ برندی نتوانسته پا جای پای برند ایوکلار بگذارد. از مهمترین مزایای مایع آکریل ایوکلار می توان به دوام، استحکام و ثبات و پایداری بی نظیر آن اشاره کرد. بسیاری از افراد از افت کیفیت پروتزهای دندان مصنوعی خود بعد از گذشت چند سال گله می کنند. تغییر رنگ، از بین رفتن استحکام، ساییدگی و واکنش دهی شیمیایی با بزاق دهان یا محلول های شوینده از جمله مشکلاتی است که بسیاری از اکریل ها بعد از مدتی برای افراد ایجاد می کنند.
از مهمترین مزایای مایع آکریل ایوکلار می توان به ثبات رنگ و پایداری این مایع آکریل اشاره کرد. مایع اکریل ivoclar دارای رنگ های نچرال و طبیعی نزدیک به رنگ لثه می باشد و به شکل مطلوب بافت و ساختار لثه را شبیه سازی می کند. طبیعی بودن بافت و ساختار از مهمترین مزایای مایع آکریل ایووکلار است که آن را به محبوبیت بالایی رسانده است.
به منظور خرید و کسب اطلاع از قیمت آکریل ایوکلار قرمز کلیک کنید.
مایع اکریل ایوکلار در اثر مسواک زدن و استفاده از محلول های شوینده دهان دچار تخریب یا واکنش دهی و سایش نمی شود. در نتیجه در طول زمان کیفیت بهینه خود را حفظ می کند. در نتیجه خرید مایع آکریل ایووکلار و استفاده از آن برای ساخت پروتزهای دندان منجر به جلب رضایت بلندمت بیمار خواهد شد.
از دیگر مزایای مایع آکریل ایوکلار قیمت بهینه و ایده آل آن است. مایع اکریل ivoclar کمترین نوسان قیمت را نسبت به سایر برندها به خود اختصاص داده است و این موضوع در بازار پر تنش امروز یک برگ برنده برای خریداران این برند می باشد؛ دستیابی به ثبات اقتصادی نتیجه ای جز ثبات بازار و رضایت مخاطب را در پی ندارد.
برای خرید مایع آکریل ایوکلار قرمز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
انواع مایع آکریل ایوکلار
مایع آکریل ایوکلار دارای دو نوع مختلف آبی و قرمز می باشد که نوع آبی به نوع سرد یا خود پخت (SR Triplex Cold) معروف است و نوع قرمز را گرم یا گرماپخت (SR Triplex Hot) می نامند.

مایع آکریل ایوکلار قرمز یا گرم
مایع آکریل ایوکلار قرمز دارای قابلیت پردازش بسیار عالی می باشد و به واسطه حرارت بالا پخت می شود. به کمک این نوع مایع آکریل می توان با دقت و صحت بالا اقدام به ساخت خوش فرم ترین پروتزهای معمولی و تحت حمایت ایمپلنت نمود. مایع اکریل ایووکلار قرمز تحت استاندارد ISO EN 20795-1 به تولید می رسد و دارای رنگ های صورتی کاملا نچرال و طبیعی Pink و Pink-V می باشد. این رنگ ها دارای انطباق با ProBase و SR Ivocap می باشند.
شما با خرید مایع آکریل ایوکلار قرمز به راهنمای سایه اندازی و پردازش دسترسی خواهید داشت. این راهنما در قالب یک کتابچه کوچک درون محصول قرار گرفته است. در نتیجه می توانید با دقت و کیفیت بیشتری اقدام به سایه اندازی و شبیه سازی بافت طبیعی لثه نمایید. از مایع آکریل ایووکلار قرمز در ساخت دندان مصنوعی کامل و پارسیال (جزئی) استفاده می شود. پروتزهای ترکیبی، پروتزهای هیبریدی، ریلاین ها و پروتزهای متکی به ایمپلنت را نیز به کمک مایع اکریل ivoclar قرمز تولید می کنند.

مایع اکریل ایوکلار آبی یا سرد
مایع آکریل ایوکلار آبی را با نام مایع آکریل سرد یا خود پخت می شناسند. این نوع از مایع آکریل به دندانپزشک یا دندانساز اجازه می دهد تا به راحتی تکنیک های پردازش را پیاده سازی نماید. مایع اکریل ivoclar آبی تحت استاندارد ISO EN 20795-1 به تولید می رسد و دارای قابلیت هایی چون پردازش سریع و راحت بوده و رنگ های آن با ProBase و SR Ivocap دارای انطباق می باشد. این نوع مایع اکریل دارای سه رنگ مختلف Pink، Pink-V و 36 P-V می باشد که رنگ هایی کاملا نچرال و طبیعی هستند. در مورد مایع اکریل ایوکلار آبی نیز می توانید به راهنمای جیبی سایه پردازی دسترسی داشته باشید تا طبیعی ترین شبیه سازی لثه را اجرا کنید. از مایع آکریل ivoclar آبی برای ساخت دندان مصنوعی پارسیال (جزئی)، پروتزهای ترکیبی، ساخت ریلاین، ترمیم و بازسازی و ساخت آسان پروتزهای موقت برای موارد ایمپلنت استفاده می شود.
شیوه های پخت مایع اکریل با توجه به نوع مایع متفاوت است. شیوه پخت مایع آکریل در واقع به سرد یا گرم بودن مایع بستگی دارد. با این حال پخت مایع آکریل درون آب شیوه متعارف تری نسبت به پخت آن درون کوره خشک می باشد چرا که مایع پخت شده در این حالت دارای تراکم، مقاومت و استحکام بهتری خواهد بود. پخت مایع آکریل به روش هایی چون پخت سریع، پخت آهسته و پخت نرمال انجام می شود که در این بین پخت نرمال متداول ترین روش است.
مایع آکریل ایوکلار آبی یا خود پخت را معمولا به روش سریع یا نرمال پخت می کنند. این شیوه از پخت جمعا بیش از سه ساعت زمان نخواهد برد. در حالی که مایع آکریل ایوکلار قرمز را به روش آهسته پخت می کنند. در این روش که عالی ترین روش پخت مایع آکریل است، فرآیند پلیمریزاسیون به شکل بهینه ای صورت می پذیرد و دوام و استحکام نهایی بسیار مطلوب خواهد بود. این شیوه از پخت مایع آکریل بین 9 تا 24 ساعت زمان نیاز دارد با این حال نتیجه نهایی بسیار مطلوب و ایده آل است.

بهترین نوع مایع آکریل ایوکلار
مایع اکریل ایوکلار دارای دو نوع مختلف گرماپخت و خود پخت می باشد که در بسته بندی های قرمز رنگ و آبی رنگ عرضه می شود. مطمئنا دندانپزشکان و دندانسازان برای ارتقای کیفیت کار خود به دنبال خرید بهترین نوع مایع آکریل هستند. بهترین نوع مایع آکریل ivoclar را باید با توجه به نوع کاربردی که مد نظر دارید خریداری کنید. مایع آکریل ایوکلار قرمز را اصولا برای ساخت دندان مصنوعی کامل، دندان منوعی پارسیال، ریلاین، پروتزهای هیبریدی و متکی به ایمپلنت استفاده می کنند در حالی که مایع آکریل ایوکلار آبی عمدتا برای ساخت دندان مصنوعی پارسیال و ریلاین استفاده می شود و در فرآیندهای ترمیم و بازسازی مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال مایع آکریل ایووکلار آبی و قرمز دارای کاربردهای مشابهی هستند و بسته به نظر متخصص باید از آن ها استفاده شود.
مایع آکریل ایوکلار از لحاظ رنگی دارای تنوع می باشد. دو نمونه از پر فروش ترین رنگ های مایع آکریل ایوکلار رنگ های 27 و 63 می باشد که دارای رنگی بسیار طبیعی و نزدیک به لثه است. شما می توانید همچنین اقدام به خرید رنگ شفاف مایع آکریل ایووکلار نمایید. در نتیجه برای خرید بهترین نوع مایع آکریل ivoclar باید به نیاز حرفه ای تان توجه کنید.
بهترین نوع مایع آکریل ایوکلار در فروشگاه توثکالا همراه با ضمانت اصالت به فروش می رسد شما می توانید برای دریافت مشاوره قبل از خرید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا از شرایط خرید و قیمت ها مطلع شوید.

نمایندگی فروش مایع آکریل ایوکلار
این روزها بازار پر از برندهای فیک و بی کیفیت است. این موضوع در بازار خرید و فروش مایع آکریل نیز صادق است. برندهای بی کیفیت نه تنها منجر به عدم رضایت مخاطبان خواهد شد بلکه اعتبار و وجهه شما را نیز نزد بیماران از بین می برد. از طرفی هزینه های هنگفتی را باید بابت خرید این مواد پرداخت کنید که در نتیجه بی ثمر خواهد بود. از این رو پیشنهاد می کنیم که حتما مایع آکریل ivoclar را از نمایندگی فروش مایع آکریل ایوکلار خریداری نمایید تا هم از ضمانت اصالت بهره مند شوید و هم گارانتی و ارسال سریع و ایمن محصول به سرتاسر ایران نصیب تان شود.
توثکالا به عنوان نمایندگی فروش مایع آکریل ایوکلار در ایران اقدام به عرضه این محصول در دو نوع گرماپخت و خودپخت با بهترین و نچرال ترین رنگ های طبیعی نموده است. مایع اکریل ivoclar دارای استحکام، دوام و استانداردهای حرفه ای می باشد و بی شک رضایت بیماران شما را در بلندمت حاصل خواهد نمود. برای خرید بهترین نوع مایع آکریل ایووکلار با بهترین ویژگی های کیفی و قیمت بهینه می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا از خدمات مشاوره رایگان توثکالا بهره مند شوید.

خرید عمده مایع آکریل ایوکلار
مراکز دندانپزشکی و دندان سازی مراکزی هستند که حجم تقاضا برای خدمات در آن ها بسیار بالا می باشد. برخی دندانپزشکان به طور خصوصی در مطب شخصی شان فعالیت می کنند و برخی دیگر در مجموعه های تخصصی دندانپزشکی به فعالیت می پردازند. مجموعه هایی که خدمات دندانپزشکی را به طور عمده ارائه می دهند جزو آن دسته از مجموعه هایی هستند که بهتر است اقدام به خرید عمده مواد اولیه نمایند. رضایت داشتن از یک ماده و خرید عمده آن به معنای رم خوردن یک صرفه اقتصادی بلندمدت برای مجموعه می باشد. به ویژه اگر این ماده اولیه از نوع خارجی و کمیاب باشد.
خرید عمده مایع آکریل ایوکلار از این جهت دارای صرفه اقتصادی برای مجموعه های تخصصی دندانپزشکی می باشد. مایع آکریل ایووکلار بدون شک جزو یکی از بهترین اکریل های موجود در بازار می باشد که در رقابت با سایر برندهای مطرح پرچمدار است. خرید عمده مایع آکریل ایوکلار از سفارش دهی پی در پی و دردسرها خرید مواد اولیه بی کیفیت شما را در امان نگاه می دارد.
این روزها بازار از مواد اولیه بی کیفیت و فیک اشباع شده است. ما در مجموعه توثکالا شرایط را برای خرید عمده و اقتصادی مایع اکریل ایوکلار برای شما عزیزان فراهم آورده ایم تا هم از صرفه اقتصادی این خرید استفاده کنید هم آسودگی خاطر بابت کیفیت و ضمانت اصالت محصول داشته باشید و با خیال آسوده اقدام به خدمات دهی به بیماران نمایید.

قیمت مایع آکریل ایوکلار
یکی از دغدغه های اصلی دندانپزشکان و دنداساز ها قیمت مواد اولیه ای است که برای حرفه خود خریداری می کنند. طبیعتا قیمت این مواد تاثیر ویژه ای در قیمت خدماتی دارد که به مشتریان ارائه می دهند. اقتصادی بودن قیمت ها در کنار بالا بودن سطح کیفی خدمات بی شک رضایت مخاطبان نهایی را در پی دارد. به همین دلیل یکی از اولین سوالاتی که خریداران مایع آکریل مطرح می کنند قیمت مایع آکریل ایوکلار است.
قیمت مایع آکریل ایوکلار متاثر از پارامترهای مختلف می باشد. این مایع آکریل دارای دو نوع سرد و گرم می باشد که در قالب مایع آکریل گرماپخت و مایع آکریل خودپخت ارائه می شود. طبیعتا این موضوع می تواند سرنخی برای تنوع در قیمت مایع آکریل ایوکلار باشد. تفاوت عمده ای که بین این دو نوع مایع اکریل وجود دارد شیوه پخت، کاربرد نهایی و میزان استحکام و تفاوت رنگ این دو می باشد.
هر چند که مایع آکریل قرمز و آبی شباهت های زیادی به هم دارند اما در برخی جزئیات همچون تنوع رنگی و شیوه پخت متفاوت اند. از این رو می توان قیمت مایع آکریل ایووکلار را متاثر از گرماپخت یا خودپخت بودن مایع اکریل دانست.
از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت مایع آکریل ایوکلار می توان به حجم مایع موجود در بطری اشاره کرد. بطری های مایع آکریل ایووکلار معمولا دارای حجم 500 میلی لیتری هستند با این حال ممکن است این برند تحت سیاست گذاری های خاص حجم بطری ها را تغییر دهد. در نتیجه قیمت مایع آکریل ایوکلار نیز تغییر پیدا خواهد کرد.
مورد مهم دیگری که قیمت مایع آکریل ایوکلار را دستخوش تغییر می کند نوسانات قیمت ارز و دلار می باشد. همانطور که می دانید برند ایوکلار یک برند سوئیسی است که تولیدات خود را به کشورهای مختلف جهان صادر می کند. از آنجایی که بازار ارز و دلار روزانه دستخوش نوسانات می شود در نتیجه قیمت محصولات وارداتی از جمله مایع اکریل ایووکلار نیز دچار تغییر خواهد شد. در نتیجه می توان تحولات اقتصادی، تغییرات نرخ ارز، تغییرات نرخ تورم داخلی و جهانی و همچنین میزان تقاضای بازار را عاملی برای تغییر قیمت مایع آکریل ایوکلار دانست.
برند ایوکلار دارای نمایندگی های زیادی در اروپا و سراسر جهان می باشد. در نتیجه ممکن است مایع اکریل ایوکلاری که قصد خرید آن را دارید تولید کشورهایی مانند سوئیس، آلمان یا ایتالیا باشد. سیاست گذاری های برند سازنده و کشور تولید کننده مایع اکریل ایوکلار می تواند تاثیر خاص خود را در قیمت این محصول داشته باشد.
ما در مجموعه توثکالا تمام سعی خود را نموده ایم تا با ارائه بهترین کیفیت و قیمت از مایع اکریل ایوکلار رضایت صنف محترم و شریف دندانسازان و دندانپزشکان را کسب نماییم. هدف ما چیزی جز بالا بردن بهره وری و کیفیت در عین ارائه نرخ های اقتصادی نیست. برای اطلاع از قیمت مایع آکریل ایوکلار می توانید به وبسایت توثکالا مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

خرید مایع آکریل ایوکلار
برند ایوکلار رقبای سرسختی چون برند ورآکریل، ورتکس و ملیودنت دارد. اغلب برندهای نام برده دارای کیفیت و البته قیمت بالایی هستند با این حال هنوز هم انتخاب اول دندانپزشکان حرفه ای و متخصصین فک و لثه، خرید مایع آکریل ایوکلار می باشد. مایع اکریل ایوکلار را دارا بودن استحکام، دوام، پایداری، قابلیت پردازش عالی و رنگ نچرال و طبیعی نزدیک ترین بافت لثه را شبیه سازی می کند.
قبل از خرید مایع آکریل ایوکلار به نوع آن یعنی گرماپخت یا خودپخت بودن مایع توجه کنید. دقت داشته باشید که خرید مایع آکریل ایوکلار به معنای ارائه بهترین کیفیت و قیمت به بیماران شما می باشد که در نتیجه منجر به افزایش اعتبار و شهرت شما در بین هم صنفی هایتان خواهد شد. بی شک برای هر دندانپزشک و متخصص دندان مهم است که بیشترین اعتبار را نزد بیماران داشته باشد. به واسطه خرید مایع آکریل ایوکلار می توانید این اعتبار را برای خود رقم بزنید.
فروشگاه توثکالا یکی از قوی ترین مراکز فروش مایع آکریل ایوکلار در ایران می باشد که با ارائه ضمانت اصالت و قیمت های بهینه سعی در جلب رضایت صنف محترم دندانپزشکان و دندانسازان داشته است. شما می توانید با خرید مایع آکریل ایوکلار از مجموعه توثکالا از خدماتی چون ارسال سریع و ایمن به سراسر کشور، ضمانت اصالت و همچنین مشاوره رایگان قبل از خرید بهره مند شوید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست