آموزشی و یادگیری

معرفی تجهیزات توثکالا و انواع آن

logo

تجهیزات توثکالا به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده تجهیزات دندانپزشکی، شامل تجهیزات مختلفی برای این حرفه می باشد. این تجهیزات شامل محصولات و ابزارهایی برای جراحی، ضدعفونی، بهداشت و … می باشد که در دسته بندی های مختلفی ارائه شده اند. وب سایت توثکالا با هدف ارائه تجهیزات پزشکی در بخش دندانپزشکی فعالیت می کند و سعی دارد تا بهترین محصولات با کیفیت را برای رضایت بیشتر مصرف کنندگان ارائه کند.

تجهیزات دندان پزشکی

ابزارهای دندانپزشکی ابزارهایی هستند که متخصصان دندانپزشکی برای ارائه خدمات دندانپزشکی از آنها استفاده می کنند. آنها شامل ابزارهایی برای معاینه، دستکاری، درمان، ترمیم و برداشتن دندانها و ساختارهای دهانی اطراف آن هستند.

این ابزارها به متخصصان دندانپزشکی این امکان را می دهند تا بافت ها را برای دسترسی بهتر بصری در طول درمان یا در معاینه دندان دستکاری کنند.

تجهیزات دندان پزشکی انواع مختلفی دارد که هرکدام به منظور خاصی به کار می روند. به طور کلی برای راه اندازی یک مطب دندانپزشکی یا بروزرسانی آن شما مجبور هستید تا تنها لوازم جدیدتری برای آن تهیه کنید. قالب تجهیزات دندان پزشکی بیشتر برای اجرای درمان ها و جراحی های دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید دندان مصنوعی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

تجهیزات توثکالا

توثکالا toothkala

توثکالا یکی از شرکت های خدمات پزشکی است که با تکیه بر دانش و فناوری، با هدف تامین، تهیه و توزیع لوازم و تجهیزات دندانپزشکی فعالیت می کند. این شرکت سعی می کند با افزایش کیفیت محصولات و ابزارهای خود، رضایت همکاران دندان پزشک را در سراسر ایران بدست آورده و محلی برای پاسخگویی به نیاز آنها باشد.

توثکالا که امروزه به عنوان مرجعی برای تجهیزات دندانپزشکی شناخته می شود، انواع مختلفی از محصولات را ارائه می دهد که می خواهیم در ادامه به معرفی آنها بپردازیم. شما می توانید برای خرید محصولات مورد نیاز خود به این شرکت مراجعه کرده و با ثبت نام و خرید محصولات، لیست مورد نیاز خود را ثبت کنید. در این صورت همکاران ما در سریعترین زمان با شما تماس خواهند گرفت تا بقیه کارهای خرید تکمیل شوند.

در نهایت شما می توانید از بخش های مختلف سایت دیدن کنید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بفرستید. این سایت همچنین مرجعی برای مقالات دندان پزشکی است که می توانید از آن نیز استفاده کنید.

تجهیزات دندان پزشکی توثکالا

معرفی تجهیزات توثکالا 

از جمله تجهیزاتی که در سایت توثکالا به فروش می رسد، می توان به موارد زیر اشاره نمود که این تجهیزات توثکالا عبارتند از:

  • آکریل: در واقع آکریل یک ترکیب شیمیایی است که برای حذف مواد زاید و تسهیل در تصفیه آب آشامیدنی به کار می رود. این مایع سفید رنگ همچنین در تهیه کاغذ، چسب، مواد آرایشی و … استفاده می شوند. این ماده به صورت پودر و مایع عرضه می شود.
  • آمالگام و آمالکپ: در واقع این ماده از تجهیزات توثکالا، ماده ای نقره ای یا خاکستری رنگ است که برای پرکردن دندان توسط دندانپزشکان استفاده می شود. این ماده سابقه استفاده صد ساله برای پرکردن دندان و ترمیم آن را دارد.
  • آندو: آندو در علم پزشکی، درمان ریشه دندان است که مواد زیست سازگار با عصب دندان که ملتهب است جایگزین می شود. از آنجایی که اندو عملی مهم است، به ابزارهایی نیاز دارد که در این سایت این ابزارها و کن کاغذی ( ابزاری برای درمان ریشه و خشک کردن مواد مایع در قسمت ریشه ) نیز ارائه می شود.
  • ابزار معاینه: همانطور که در قسمت معرفی تجهیزات ارائه شده در توثکالا گفتیم، دندان پزشکان برای انجام جراحی ها و درمان مشکلات دندان ها به ابزارهایی برای معاینه احتیاج دارند. در توثکالا پنس ها برای ابزار معاینه عرضه می شود که برای برداشتن اجسام کوچک مثل فرزها، پین و … کاربرد دارد.

برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

مواد عمومی آندو دانتیکس توثکالا

برخی دیگر از تجهیزات توثکالا

از دیگر تجهیزات توثکالا که برای دندان پزشکی ارائه می شوند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • توربین: این دسته از تجهیزات توثکالا شامل اسپری لوبر است که برای بررسی سالم بودن دندان و سرد کردن اسلب به کار می روند و می توانند ویژگی هایی نظیر فاقد بو دادن، ایجاد سرما و … داشته باشند. این محصول به صورت روغن و اسپری ارائه می شود.
  • دندان مصنوعی: دندان های مصنوعی که عمدتا از پلاستیک ساخته می شوند، برای جایگزین کردن دندان های جدا شده استفاده می شود که به عنوان آخرین راهکار برای افرادی که دندان های خود را از دست داده اند به کار می رود. در وب سایت توثکالا برندهای مختلفی برای این دندان مصنوعی وجود دارد که عبارتند از: بتا استار، سوپر نیوکلار، سوپر برلیان، کمان دنت، گلامور و یاقوت.
  • دیگر تجهیزات توثکلا: از جمله این محصولات می توان به دندان های مصنوعی اکریلیک، سیلر برای دندان های دائمی و شیری و … اشاره نمود.
  • تجهیزات ضدعفونی: از دسته های دیگر محصولات توثکالا می توان به تجهیزات ضدعفونی اشاره نمود که برای ضدعفونی کردن و تمیز کردن استفاده می شود و به صورت اسپری یا محلول ارائه می شوند.

ابزار و لوازم عمومی یکبار مصرف دندانپزشکی توثکالا

موارد دیگری از تجهیزات توثکالا

از دیگر تجهیزات توثکالا همچنین باید گفت:

  • تجهیزات پوششی و بهداشتی (لباس): از دیگر تجهیزاتی که برای عموم پزشکان مورد استفاده قرار می گیرند، لباس و تجهیزات پوششی و بهداشتی هستند که در توثکالا انواع محصولات پوششی و بهداشتی اعم از دستکش، پنبه بهداشتی، پیش بند های یکبار مصرف، پاکس گاز، آینه آسا، آب سلنگ، رول پنبه ای، روکش، دستمال کاغذی، سر ساکشن، سرسوزن، گاز دندان، ماسک، میکرو براش می باشد.
  • مایعات: بیوفیلم ها در حجم های مختلف در این قسمت ارائه می شوند. این محصولات که به صورت مایع به کار می روند، برای محافظت از دندان در برابر پوسیدگی و آسیب های ناشی از باکتری ها استفاده می شوند.
  • مواد رادیوگرافی: در این قسمت داروی ظهور و بروز ارائه می شود که محصول صنایع شیمیایی جهان می باشد. این محصول برای ظاهر کردن تصاویر پنهانی و همچنین تثبیت این تصاویر ظاهر شده استفاده می شود که به صورت آماده مصرف می گردد.
  • مواد قالب گیری: این محصولات شامل محصولاتی اعم از آلژینات ها و موم های دندان هستند که برای قالبگیری جزئی و کلی استفاده می شوند.

برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

مواد ترمیمی و پروتز دندانپزشکی

قوانین خرید از سایت توثکالا

از جمله نکاتی که باید در خرید از این سایت به آنها توجه کنید، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ثبت نام در این سایت رایگان بوده و حق ثبت نام محفوظ است.
  • امکان حذف حساب کاربری در صورتی که کاربر بیش از 6 ماه فعالیتی نداشته باشد، وجود دارد.
  • ورود کاربران و سفارش دادن به منزله آگاهی آنها از قوانین است.
  • این وب سایت و صفحه اینستاگرام توثکالا تنها مراجع ارتباط با ما می باشد.
  • استفاده تجاری از این وبسایت و اطلاعات آن خلاف مقررات است.
  • مشتریان باید اطلاعات کامل شخصی خود را ارائه کنند که محفوظ و محرمانه می ماند.
  • در صورت درج اطلاعات نادرست و ناکامل، سفارش پیگیری نمی شود.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست