دسته بندی نشده

معرفی بهترین برندهای ایرانی، آلمانی، چینی و ژاپنی

مهم ترین تجهیزات دندانپزشکی را بشناسیم

معرفی بهترین برند های دندان مصنوعی

اگر شما به دنبال خرید دندان مصنوعی هستید و هنوز نمیدانید که چه برندی خریداری کنید در این پست قصد داریم که انواع بهترین برند های دندان مصنوعی ایرانی و خارجی ( آلمانی چینی ژاپنی و … )  را معرفی کنیم.

بهترین دندان مصنوعی های ایرانی

در ادامه چند برند معروف دندان مصنوعی ایرانی را نام میبریم که قابل مقایسه با بهترین دندان مصنوعی های برند های ساخت آمریکا و آلمان هستند. که ما در زیر به بهترین برند های ایرانی اشاره می کنیم َاین نوع دندان مصنوعی ها از جنس پلیمری و ژله ای ایمپلنت یا اکلریک شفاف می باشد.

1- دندان مصنوعی ایرانی برند سوپر برلیان

این برند تولیدکننده یکی از بهترین دندان مصنوعی های ایرانی است که جنس آن به صورت ژله ایی و هم به صورت ایمپلت در بازار یافت می شود و دارای کیفیت بالا یی در بازار ایران است. این شرکت می تواند محصولات خود را به چند کشور دنیا صادر کند و میتوانیم بگوییم یکی از بهترین محصولات دندان مصنوعی ایرانی می باشد .

برند سوپر برلیان را میتوان هم به صورت کامل و هم به صورت نیمه کامل خریداری کرد. از نظر متخصصان این نوع دندان مصنوعی  می تواند با برند های دندان مصنوعی آلمانی رقابت کند.

برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

2- بهترین برندهای دندان مصنوعی نچرال

دندان مصنوعی های نچرال از جمله بهترین برندهای دندان مصنوعی هستند که از جنس پلیمری هستند و هم به صورت ایمپلنت و هم در بسته 6 تایی یافت می شود و ازمقاومت نسبتا بالایی برخوردار است اما دارای تنوع کمتری هستند. محصولات این برند دارای سایش کمتری میباشد

3- یاقوت محصول ایرانی

این نوع از دندان های مصنوعی که بهترین نوع از دندان مصنوعی در ایران است توسط جوانان با اراده ایرانی شاخته شده است ودارای سایش خیلی کمتر و دارای مقاومت بالا تری نسبت به همپای خارجی آن وجود دارد که شامل 4لایه و جنس آن ایمپلت و تیتانیوم  می باشد ولی این دندان به صورت کامل در بازار وجود دارد  ضد حساسیت در دهان است و باعث زخم در لثه نمیشود.

4- دندان مصنوعی برند ایده آل ماکو

یکی از بهترین برندهای دندان مصنوعی ایرانی، دندان مصنوعی برند ماکو است که کارخانه آن واقع در آذربایجان غربی می باشد. دندان مصنوعی ایده آل ماکو علاوه بر اینکه مقاومت استثنایی دربرابر سایش دارد به دلیل پرداخت یکپارچه دارای زیبایی چشم نواز و طبیعی است . می توانید این محصول را در تنوع خیلی زیاد از رنگ و فرم به صورت کلی و جزعی تهیه کنید . این دندان در بسته 6 عددی یافت می شود و شاید بتوان گفت جزء بهترین برند های دندان مصنوعی ایرانی به شمار میرود.

5-دندان مصنوعی پلی دنت

این نوع دندان مصنوعی دارای پوشش فلزی و پیشرفته ای است . دندان پلی دنت دارای طراحی آناتومی دهان شما و با ساختار دندان طبیعی ساخته شده است و در تنوع بسیار کم موجود می باشد و کار با این نوع دندان سریع و راحت تر است.و سایش بسیار کمتری نسبت به سایر برند ها داردوبه صورت 6 تایی وجود دارد.

6- دندان مصنوعی بتا دنت

این برند که یکی از بهترین برندهای دندان مصنوعی ایرانی است تنوع سایز و رنگ بالایی داره و مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته شده است این دندان دارای اتصال قوی با لثه دارد و درطولانی مدت رنگ آن هیچ تغییری نمیکند و مناسب برای مصرف طولانی مدت است و دارای از دو لایه تشکیل شده است. در قدیم برند دندان مصنوعی بتا دنت به صورت کامل وجود نداشت ولی اکنون به صورت کامل یافت میشود.

انواع دندان مصنوعی خارجی

بهترین برندهای دندان مصنوعی خارجی

1- دندان مصنوعی های آلمانی ایوکلار

اولین بهترین برندهای دندان مصنوعی لیست ما دندان مصنوعی ایوکلار ویوادنت که یکی از برند های آلمانی می باشد مانند بتا دنت در رنگها ی مختلف و قدرت فوق العاده در بازار موجود می باشد و به تازگی دارای 22 تایی موجود است و دارای عمری طولانی و مقاومت طولانی ساخته شده است و جنس این دندان از کامپوزیت نانویی می باشد.

 

2- دندان مصنوعی برند کمان دنت

این برند یک برند ایرانی است، اما به علت اینکه از مواد ایتالیایی در ساخت محصولات دندان مصنوعی خود استفاده میکند کیفیتی مشابه محصولات خارجی دارد. این دندان مصنوعی کمان دنت دارای ظاهری طبیعی ودر سایز های مختلف وجود دارد و در بر خلاف برند های دیگر تنوع زیادی دارد و به صورت دست کامل 8 تایی و نیمه کامل 6 تایی یافت میشود. این دندان  در رنگ های مختلف و برپایه ی پلی متیل متاکریلات ساخته شده است  و نسبت به نمونه سیلور کیفیت بهتری دارد و دارای رنگ بندی متوسط ساخته شده است.

3- دندان مصنوعی برند پژون

برند پژون که یک برند مشترک چینی -ژاپنی است به عنوان یکی از بهترین برند های شناخته شده و با کیفیت دندان مصنوعی در بازار میباشد. دندان مصنوعی های تولید این برند، دارای 28 عدد دندان در هر بسته است که مانند دندان مصنوعی ویوادنت از جنس اکلریک شفاف موجود است و مانند همه ی برند ها با اتصال لثه به خوبی وصل می شود. در برابر سایش مقاومت بیشتری در مقایسه با انواع دیگر دندان مصنوعی های دیگر دارد. این برند در دنیا اعتبار خیلی فراوانی دارد.

4- دندان مصنوعی برند ایوکلار ویوادنت

برند ایوکلار ویوادنت یکی از مشهور ترین برند های دندان مصنوعی آلمانی و از بهترین برندهای دندان مصنوعی است. این برند به علت اینکه شباهت زیادی به دندان طبیعی انسان دارد دارای محبوبیت بیشتری در بین خریداران میباشد و میتوان آن را از این نظر  در دسته بهترین دندان مصنوعی ها قرار داد . علاوه بر طبیعی بودن زیبا بودن و خوش تراش بودن این برند نیز دلیل دیگر محبوبیتش است . این دندان مصنوعی به صورت 2 لایه روکش و 3لایه در بازار موجود است و جنس آن از اکلریک می باشد.این دندان مصنوعی به علت رنگ آن محبوبیت زیادی دارد و در 29 کشور دنیا یافت می شود.

.برای خرید مواد قالب گیری دندانسازی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید

5- دندان مصنوعی برند ماژور

این نوع دندان مصنوعی در شرکت ماژول در کشور ایتالیا ساخته شده است و در اروپا معتبر است و از جمله بهترین برندهای دندان مصنوعی به شمار می رود. این شرکت به تمام نقطه جهان می تواند محصولاتش را صادر کند و این دندان مصنوعی در برابر سایش مقاوم است و جنس محکمی دارد و دارای رنگ بندی نسبتا” متنوعی دارد و در مجموعه کامل 31 تایی در بازار یافت میشود و مانند برند آلمانی خود از اکلریک شفاف ساخته شده است.

6- دندان مصنوعی آلمانی ویتا

یکی دیگر از بهترین برندهای دندان مصنوعی خارجی ویتاست. این محصول در کشور آلمان ساخته میشود برند ویتا به صورت تخصصی در تولید تجهیزات دندان پزشکی  فعالیت میکند و در محصولاتش از اکلریک با بهترین مواد و بهترین کیفیت استفاده میکند. دندان مصنوعی های ویتا دارای ظاهری شکیل و طبیعی  هستند. این محصول را میتواند به صورت کامل و نیمه کامل روانه ی بازار بزرگ جهان کند.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست