دسته بندی نشده

آشنایی با تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی

تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی

تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی سبب شده است که دندانپزشکان بتوانند در درمان بسیاری از مشکلات مربوط به دهان و دندان به صورت مطلوب عمل کنند. به وجود آمدن تجهیزات نوین به ما اجازه داده است که در شناسایی و درمان مشکلات و بیماری های دهانی بتوانیم به صورت پیشرفته عمل کنیم. برای بهره مندی از چنین دستگاههای نوین، پزشک مربوط باید تخصص کافی را داشته باشد.

معرفی تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی

تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی چیست؟ با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید و ابداع دستگاه و تجهیزات نوین در همه ی رشته ها هستیم. علم دندانپزشکی نیز توانسته در همه ی این سال ها از مزایای پیشرفت تکنولوژی برای بهره مندی از راهکارهای مطلوب برای درمان بهره مند شوند. در ادامه در نظر داریم به طور کلی به برخی از مهمترین تکنولوژی های نوین به کار رفته در دندانپزشکی اشاره کنیم و نوید آن را بدهیم که در سالهای نه چندان دور قرار است همه ی مراحل درمانی در دندانپزشکی با کیفیت بیشتری ارائه شود.

در ابتدا از تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی می توان ولسکوپ را مد نظر قرار داد. این دستگاه زمینه ی شناسایی بیماری را به وسیله ی نور فراهم ساخته است. به کارگیری از آن می تواند در شناسایی سرطان دهانی نیز بسیار موثر باشد.

جهت خرید مواد قالب گیری دندانسازی  از سایت توثکالا بهترین سایت خرید و فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید کنید.

دسته بندی توثکالا

عکسبرداری دیجیتالی یکی از تکنولوژی های نوین در دندانپزشکی:

از دیگر تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی می توان کاربرد و مزیت به کارگیری عکسبرداری دیجیتال را مد نظر قرار داد. این نوع عکس برداری در مقایسه با روش های قدیمی اثرات پرتو و عوارض احتمالی کمتری دارند به همین دلیل با اطمینان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. عکس دیجیتال دریافت شده پس از چند ثانیه بر روی کامپیوتر نمایان شده و قابل استفاده خواهد بود. گفتنی است که جزئیاتی که با به کارگیری این نوع از عکس برداری حاصل می شود بسیار دقیق و کامل تر است، همین امر می تواند شناسایی مشخص و کیفیت درمان را به طور قابل ملاحظه ارتقا دهد. اثرات پرتو در عکسبرداری دیجیتالی به مقدار 90 درصد از روش های قدیمی کمتر است. اگرچه هزینه ی درخواستی زیاد می باشد ولی ارزش آن را دارد.

با بزرگ شدن این نوع از تصاویر کیفیت و وضوح آنها از بین نخواهد رفت به همین دلیل می توان شناسایی مشکل موجود را تسهیل بخشد. امروزه بسیاری از دندانپزشکان معتبر به کارگیری این روش را پیشنهاد می دهند.

برای خرید آکریل آکروسان قرمز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی توثکالا

ارتودنسی نامرئی از دیگر تکنولوژی های نوین در دندانپزشکی:

ارتودنسی نامرئی از دیگر تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی می باشد که توانسته توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند. ارتودنسی به کار رفته به منظور صاف شدن دندان ها و از بین رفتن ایراد های موجود در نحوه ی قرار گیری آنها می تواند بسیار موثر باشد ولی به کارگیری ارتودنسی زمان درمان بیشتری را می خواهد و افراد به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند بدون وجود پلاکت های موجود در دندان مراحل درمانی را طی کنند. استفاده از ارتودنسی نامرئی به عنوان یکی از تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی توانسته است شرایط مطلوبی را ارائه دهد.

به کارگیری این نوع ارتودنسی مزایای ویژه ای دارد و به مراتب هزینه ی بیشتری نیز درخواست خواهد کرد. در استفاده از این دستگاه هیچ گونه محدودیتی موجود نیست. قالب های به کار رفته در ارتودنسی نامرئی توسط تکنولوژی سه بعدی طراحی شده اند و قابل رویت نیستند. اگر به دلیل وجود براکت ها از روش ارتودنسی پرهیز کرده اید اینک می توانید به راحتی با بکارگیری این روش از مزایای آن بهره مند شوید.

برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی ایرانی و خارجی

استفاده از لیزر از تکنولوژی های نوین در دندانپزشکی:

استفاده از لیزر از دیگر تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی می باشد که فرصت های درمانی مطلوبی را در اختیار کاربران قرار داده است. از لیزر می توان برای کاهش درد؛ و البته درمان برخی از بیماری ها بهره مند شد. دندان پزشکان از لیزر برای سفید کردن دندان و البته خلاص شدن از برخی از تومورهای موجود در دندان بهره مند هستند. ممکن است برخی از افراد به دلیل فرکانس بالای اشعه ی لیزر، نگران به کار گیری آن در درمان بیماری های دهانی باشند ولی لازم به ذکر است که اگر همه دستورالعمل های مربوط به طور کامل رعایت شود استفاده از آن هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت.

در این راستا پزشک مربوط می تواند با بررسی شرایط موجود، شرایط به کارگیری این روش را مشخص کند. استفاده از لیزر برای درمان بیماری های دهانی احتمال ورود هر گونه باکتری به دهان را کاهش می دهد به همین دلیل می تواند کیفیت درمان را افزایش داده و به نتیجه مطلوبی منجر گردد. افرادی که به دلیل درد از مراجعه به دندانپزشکی می ترسند می توانند با بکارگیری این روشها اطمینان کامل داشته باشند که درد کمتری را احساس خواهند کرد.

کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت محصول آکریل ایوکلار آبی در سایت توثکالا.

ابزار و لوازم عمومی یکبار مصرف دندانپزشکی توثکالا

پتوربین دارای اوزون از تکنولوژی های نوین در دندانپزشکی :

پتوربین دارای اوزون از دیگر تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی می باشد که توانسته با ارائه ی کیفیت مطلوب برای از بین بردن دندان های پوسیده مورد استفاده قرار گیرد. توربین یک ابزار بسیار ساده است که در آن از اوزون به عنوان یک گاز طبیعی استفاده می شود. برای کشتن باکتری و جرم های موجود این توربین می تواند بسیار کارساز باشد. گفتنی است که به کار گیری آن برای تشخیص زود هنگام پوسیدگی و البته درمان آن نیز بسیار موثر است. هیچ گونه محدودیتی برای بهره مندی از مزایای توربین دارای اوزون ندارد زیرا هیچ گونه عوارضی ندارد و با اطمینان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد عمومی آندو دانتیکس توثکالا

باید و نبایدهایی در مورد تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی

برای بهره مندی از تکنولوژی های جدید در دندانپزشکی حتما به پزشکان متخصص در این زمینه مراجعه کنید؛ زیرا برای به کارگیری بسیاری از این نوع از دستگاه های جدید و نوین، تخصص و دانش ویژه ای نیاز است. اگر دندانپزشک مربوط توانایی لازم را نداشته باشد ممکن است نه تنها درمان به طور کامل دنبال نشود بلکه فرد گرفتار مشکلات دیگری نیز گردد.

پیش بینی شده است که با گذر زمان شاهد به وجود آمدن دستگاه های مدرن و پرکاربرد خواهیم بود که بتواند دوره ی درمان را به مدت زمان بسیار کم کاهش دهد به عنوان مثال اگر مراحل مربوط به ارتودنسی نیازمند ماه ها و یا حتی سال ها زمان برای درمان است به راحتی می توان با بکارگیری روش های نوین بتوان در مدت زمان چند روزه اقدامات لازم را نهایی کرد.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست