دسته بندی نشده

اطلاع از قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت

قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت

قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت متفاوت از دندان مصنوعی معمولی است که در آن دندان مصنوعی چسبیده به سطح لثه می باشد. اتصال های ویژه ای در دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت وجود دارد که نصبشان بر روی ایمپلنت می باشد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت خواهیم پرداخت تا در صورت لزوم بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت

قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت با توجه به اینکه چه تعداد پایه ایمپلنت به کار رفته می شود، متفاوت خواهد بود. قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت با توجه به مزایایی که نسبت به دندان مصنوعی های قدیمی دارند، بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. با این روش صدماتی که در روش های قدیمی به دندان وارد می شد، رخ نخواهد داد و سلامتی دهان و دندان حفظ خواهد شد. به منظور اطلاع از قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت با شماره تماس موجود در سایت می توانید تماس برقرار کنید تا کارشناسان مجموعه مشاوره های لازم را ارائه دهند.
قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت

نصب دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت

در این روش در یک قوس دندانی کار انجام می شود و در این حالت ست کامل ایمپلنت را می توان نصب کرد تا دندان هایی مصنوعی و ثابت را داشته باشیم. برای اینکه بتوان به تعداد کافی ایمپلنت کاشت، باید استخوان به تعداد کافی در فک وجود داشته باشد. با نصب این دندان ها عمل جویدن و غذا خوردن راحت تر انجام می شود و در زمان هایی چون صحبت کردن و خندیدن خیالتان راحت خواهد بود که بیرون نمی افتند.

نصب دندان مصنوعی ثابت در  فک بالا خواهد بود و  و نسبت به نوع معمولی مقدار کمتری از کام را می پوشاند و اینگونه طعم و لذت بیشتری از غذا را خواهید چشید. حداقل دو ایمپلنت به منظور پشتیبانی از دندان مصنوعی ثابت نیاز خواهد بود.  نوع متحرک نیز وجود دارد که باعث می شود برای تمیز کردن و‌ یا خوابیدن دندان های ثابت را بیرون بیاورید. با توجه به قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت در انواع روش های آن و مشاوره با دندانپزشک، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

 

 نصب دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت

قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت در انواع آن

قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت در انواع آن فرق می کند. انواع این دندان شامل پایه های توپی و ‌یا پایه های میله ای خواهد بود. در نوع میله ای ۲ تا ۵ میله در فک قرار داده می شود تا یک نوار میله مانند فلزی که نازک است و مطابق با منحنی فک می باشد، به آنها متصل شود.  اتصالات به دندان مصنوعی یا میله و یا هر دو فیت خواهند شد. برای اینکه دندان مصنوعی در جای خود به صورت ایمن با اتصالات قرار داده شود، به میله فیت می شود.

در نوع توپی نیز یک اتصال فلزی در هر ایمپلنت استخوان خواهیم داشت که به اتصالی که دیگر دندان مصنوعی دارد، خود را متصل می نماید. اتصالاتی که روی ایمپلنت قرار دارند شبیه توپ می باشند و روی دندان مصنوعی در داخل سوکت قرار می گیرند. گاهی نگهداری اتصالات نر با دندان مصنوعی و اتصالات ماده با ایمپلنت خواهد بود.

قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت

با کلیک روی لینک آکریل ایوکلار از معتبرترین سایت فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید نمایید.

 

جایگذاری ایمپلنت ها در دندان مصنوعی ثابت

محل قرارگیری ایمپلنت ها در مناطق استخوانی مناسب خواهد بود. با از دست دادن دندان، اتصالات استخوانی آن ناحیه نیز از بین می‌ رود. اگر برای انجام ایمپلنت استخوان به میزان کافی نباشد، عمل جراحی پیوند استخوان ممکن است که پیشنهاد می شود. سوابق پرسنل و دندانپزشکی توسط دندانپزشک پرسیده خواهد شد و برای این منظور که از دندان و لثه شما یک مدل تهیه شود، رادیوگرافی انجام می شود. برای اینکه مکان سینوس و عصب مشخص شود و دندان عقل از این نظر که چه مقدار استخوان مفید برای ایمپلنت نیاز دارید، بررسی شود نیاز به سی تی اسکن خواهد بود.

در نهایت دندانپزشک با توجه به این موارد عنوان می کند که برای ایمپلنت مناسب هستید و یا خیر و اینکه محل مناسب آن را تعیین می کند. قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت  با توجه به همه این موارد از جانب دندانپزشک تعیین خواهد شد. این امکان وجود دارد که تا زمان تهیه ایمپلنت ثابت از دندان مصنوعی موقت استفاده کنید و‌ اینگونه بهترین موقعیتی که برای دندان مصنوعی ثابت نیاز خواهد بود نیز مشخص خواهد شد.

جایگذاری ایمپلنت ها در دندان مصنوعی ثابت

تفاوت دندان مصنوعی معمولی با نوع چهار ایمپلنت

از جمله مزایای دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت نسبت به دندان مصنوعی معمولی این است که موجب ناراحتی هایی چون بالا و پایین رفتن دندان و بیرون افتادن آن نخواهد شد. در دندان مصنوعی ثابت بر پایه چهار ایمپلنت، قرارگیری روی لثه به تنهایی نخواهد بود، از این رو موجب زخم و ورم داخل دهان نخواهد شد. غذا را همچون دندان طبیعی می توانید بجوید چیزی که در دندان مصنوعی معمولی امکان پذیر نیست و با سختی هایی همراه است.

ایمپلنت عملکردی مشابه با غذا خوردن در داخل بافتی که محکم است و به سلامت استخوان فک کمک می کند را شبیه سازی می کند. همانند دندان های طبیعی نگهداری و تمیز می شود و نیاز نیست برای خوابیدن یا غذا خوردن آنها را بیرون بیاورید. این دندان به استخوان آرواره آسیب نمی زند و نیاز نیست هر چند سال برای  تغییر شکل آرواره اقدام کنید. به مواد اضافی چون ژل های بی حس سازی، محلول های مرطوب کننده، مواد چسبنده و مواد نگهدارنده و بهداشتی نیازی نخواهید داشت.

برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

افراد مناسب برای دندان مصنوعی پایه ایمپلنت

می توان گفت کلیه افرادی که دندان ندارند گزینه مناسبی برای این منظور هستند. در مرحله اولیه مراجعه بیمار، دهان و دندان او از نظر بیماری های لثه یا پوسیدگی استخوان فک بررسی می شود و سوابق پزشکی او چون داشتن بیماری های دیابت، بیماری قلبی و … پرسیده خواهد شد. انجام این روش زیر نظر متخصص و پرسنلی مجرب سبب می شود به راحتی قابل تشخیص از دندان های سالم و طبیعی نباشد.

بعد از اینکه قالبگیری دندان انجام شد، دندان موقت بر اساس شکل طبیعی آرواره طراحی خواهد شد. در روش چهار ایمپلنت افرادی که دندان های فک پایین و ‌یا بالا را از دست داده‌اند می توانند دندان‌هایی زیبا و مرتب برای خود داشته باشند. کیفیت زندگی با این روند افزایش می ‌یابد از این رو با توجه به قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت و بودجه ای که در نظر گرفته ‌اید برای این منظور اقدام کنید تا هم ظاهر زیباتری برای خود ایجاد کنید و هم زندگی راحت تری داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست