دسته بندی نشده

انواع تجهیزات مصرفی بهداشتی ارائه شده توسط توثکالا

چگونه نوری سالم و متعادل در مطب دندانپزشکی داشته باشیم

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، شاهد تولید انواع تجهیزات مصرفی بهداشتی و مدرن توسط بسیاری از شرکت های فعال در زمینه تهیه و تولید لوازم و تجهیزات پزشکی هستیم. در این میان دندانپزشکی یکی از مهمترین مراکز درمانی در سراسر جهان به شمار می آید و  اغلب افراد از مشکلات مربوط به دندان رنج می برند و به منظور ترمیم و رفع مشکل به کلینیک های تخصصی نیاز دارند؛ از این رو مطب های دندانپزشکی و دندانسازی روز به روز در حال پیشرفت و گسترش هستند تا بتوانند خدمات مربوط به دندان را با بهترین امکانات به افراد ارائه دهند.

تهیه و خرید انواع تجهیزات مصرفی مدرن و بهداشتی با قیمت مقرون به صرفه یکی از اهداف اصلی صاحبان کلینیک های دندانپزشکی می باشد. در این میان بسیاری از شرکت های تولیدی در رقابت با یکدیگر به عرضه و فروش انواع تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته و مدرن مشغول فعالیت هستند که بدون تردید توثکالا به عنوان مرجع فروش تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی به افراد در تجهیز و راه اندازی مطب های دندانپزشکی و دندانسازی کمک شایانی خواهد کرد؛ بنابراین اگر به دنبال تهیه و خرید وسایل و تجهیزات مصرفی بهداشتی و مدرن هستید، توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با انواع تجهیزات موجود در سایت توثکالا بیشتر آشنا شوید.

تجهیزات مصرفی بهداشتی و مدرن دندانپزشکی

به منظور راه اندازی مطب های دندانپزشکی و دندانسازی برای ارائه خدمات به ابزارها و تجهیزات مصرفی پیشرفته و بهداشتی نیاز خواهد بود. این وسایل و تجهیزات به متخصصان دندانپزشکی این امکان را می دهد که در زمان معاینه و درمان با دسترسی بصری بهتر و بهداشتی دستکاری دندان را انجام دهند. به طور کلی انواع تجهیزات مصرفی مدرن و بهداشتی دندانپزشکی به ابزارهایی اطلاق می شود که برای معاینه، درمان، ترمیم و برداشتن دندان ها استفاده می شود و هر کدام به منظور خاصی کاربرد دارند؛ بنابراین اگر به دنبال راه اندازی و تجهیز دندانپزشکی هستید باید با کلیه تجهیزات مصرفی بهداشتی و مدرن دندانپزشکی آشنا شوید و از مراکز فروش معتبر و مجاز از قبیل توثکالا به خرید این لوازم و ابزارهای مصرفی دندانپزشکی و دندانسازی اقدام کنید.

به منظور خرید و کسب اطلاع از قیمت آکریل ایوکلار قرمز کلیک کنید.

ابزار و لوازم عمومی یکبار مصرف دندانپزشکی توثکالا

انواع تجهیزات مصرفی مدرن و بهداشتی دندانپزشکی ارائه شده توسط توثکالا

توثکالا به عنوان مرجع فروش تجهیزات دندانپزشکی و دندان‌سازی شناخته می شود که در تامین انواع تجهیزات مصرفی مدرن و بهداشتی دندانپزشکی و دندانسازی مشغول فعالیت می باشد. تجهیزات مصرفی پیشرفته و بهداشتی به مجموعه ابزارها و وسایلی گفته می شود که به منظور جراحی، ضدعفونی، بهداشت، درمان و … مورد استفاده قرار می گیرند که در دسته بندی های مختلفی توسط توثکالا ارائه می شود. در ادامه انواع تجهیزات مصرفی مدرن و بهداشتی در مطب های دندانپزشکی را معرفی می کنیم:

  • آکریل: نوعی ماده شیمیایی به منظور از بین بردن مواد زاید و تصفیه آب آشامیدنی که به صورت مایع و پودر عرضه می شود و در دسته تجهیزات مصرفی بهداشتی مطب های دندانپزشکی و دندانسازی قرار دارد.
  • آمالگام و آمالکپ: ماده پرکننده دندان در دندانپزشکی ها که به رنگ نقره ای یا خاکستری می باشد و از دیرباز برای پر کردن دندان و ترمیم آن استفاده می شده است.

تجهیزات مصرفی بهداشتی و مدرن دندانپزشکی توثکالا

  • آندو: در واقع به درمان ریشه دندان، آندو گفته می شود که از مواد زیست سازگار با عصب دندان ملتهب بدین منظور استفاده می شود که برای انجام چنین عملی به ابزارها و وسایل خاصی نیاز می باشد تا خشک کردن مواد مایع در قسمت ریشه را با ابزارهای مختلف انجام داد.
  • ابزار معاینه: در مطب های دندانپزشکی و دندانسازی، پزشکان برای جراحی و درمان مشکلات مربوط به دندان باید از ابزارهایی تحت عنوان ابزار معاینه استفاده کنند. از جمله این ابزارهای معاینه، می توان به پنس ها اشاره کرد که برای برداشتن فرزها و پین کاربرد دارند.

جهت خرید مایع آکریل فوری و مونومر معمولی از سایت توثکالا بهترین سایت خرید و فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید کنید.

مواد عمومی آندو دانتیکس توثکالا

  • دندان مصنوعی: از دیگر تجهیزات مصرفی بهداشتی و مدرن کاربردی در مطب های دندانپزشکی و دندانسازی، دندان های مصنوعی هستند که اغلب از جنس پلاستیک می باشند. این تجهیزات برای جایگزین کردن دندان های کشیده شده مورد استفاده قرار می گیرند. سایت توثکالا برندهای متنوعی از دندان های مصنوعی از جمله بتا استار، سوپر برلیان، سوپر نیوکلار، کمان دنت، گلامور و یاقوت را به مطب های دندانپزشکی ارائه می دهد.
  • تجهیزات پوششی و بهداشتی

  • مانند دستکش، لباس و …: از تجهیزات مصرفی بهداشتی مورد استفاده در انواع مطب های پزشکی و دندانسازی که توسط توثکالا ارائه شده است، می توان به لوازم پوششی از جمله لباس، دستکش، پنبه بهداشتی، سر ساکشن، گاز دندان، ماسک، آب سلنگ، پاکس گاز، رول پنبه ای، آینه آسا و … اشاره کرد.
  • تجهیزات شوینده و ضدعفونی‌کننده:

  • در فروشگاه توثکالا انواع تجهیزات شوینده و تمیزکننده ابزارها و لوازم پزشکی ارائه می شود که به صورت محلول و اسپری عرضه می شود.
  • توربین: نوعی از تجهیزات مصرفی بهداشتی و مدرن در دندانپزشکی، اسپری لوبر نام دارند که برای بررسی دندان ها و سرد کردن اسلب مورد استفاده قرار می گیرد و ویژگی هایی از قبیل ایجاد سرما، فاقد بو دادن و … دارند که به صورت روغن و اسپری مورد استفاده قرار می گیرد.

دندان مصنوعی پرلا

  • مایعات: از جمله مایعات ارائه شده در توثکالا، بیوفیلم ها نام دارند که به صورت مایع در حجم های مختلف ارائه می شوند و برای محافظت از دندان در برابر پوسیدگی و آسیب های باکتری به دندان کاربرد دارند.
  • مواد رادیوگرافی: محصولی جهت ظاهر کردن تصاویر پنهانی و تثبیت تصاویر ظاهر شده که به صورت آماده مورد استفاده قرار می گیرد و از تولیدات صنایع شیمیایی جهان می باشد که در دسته بندی انواع تجهیزات مصرفی بهداشتی و مدرن ارائه شده توسط توثکالا عرضه می شود.
  • مواد قالب گیری: محصولاتی که به منظور قالب گیری جزئی و کلی دندان مورد استفاده قرار می گیرند از جمله آلژینات ها و موم های دندان در دسته مواد قالب گیری سایت توثکالا قرار دارند.

برای خرید مایع آکریل آکروسان قرمز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

  • سایر تجهیزات مصرفی بهداشتی ارائه شده در توثکالا:

  • از دیگر محصولات و تجهیزات مصرفی که در سایت توثکالا ارائه می شود، می توان به دندان های مصنوعی اکریلیک، سیلر برای دندان های دائمی و شیری و … اشاره کرد.

خرید محصولات دندانپزشکی و دندانسازی

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست