دسته بندی نشده

بررسی دندان مصنوعی چسبی و متحرک

دندان مصنوعی چسبی و متحرک

استفاده از دندان مصنوعی چسبی و متحرک سبب شده است که امروزه بسیاری از افراد دیگر دغدغه ای برای جای خالی دندان های خود نداشته باشند و بتوانند با بکارگیری روش های به روز و جدید، لبخندی زیبا و دندان هایی سالم و یکدست داشته باشند.

hگرچه در سال های اخیر با پیشرفت روش های نوین دندانپزشکی روش های مختلفی برای ایجاد یک پوشش بر روی جای خالی دندان ها به ‌وجود آمده است اما استفاده از دندان مصنوعی چسبی و متحرک هنوز هم رواج بسیار زیادی در جهان دارد و یکی از پرطرفدارترین روش های دندانپزشکی می باشد، در این مطلب به بررسی مهمترین معایب و مزیت های دندان مصنوعی متحرک و قیمت برخی از دندان های تکی چسبی و دندان های مصنوعی کامل می پردازیم.

انواع دندان مصنوعی

مهمترین مزیت های استفاده از دندان مصنوعی چسبی و متحرک

یکی از مهمترین مزایای دندان متحرک این است که استفاده از این روش به منظور جبران کردن دندان های پوسیده یا جای خالی برخی از دندان ها روشی بسیار سریع است و در مقایسه با سایر روش های دندانپزشکی به زمان های بسیار زیادی نیاز نخواهید داشت؛

علاوه بر سرعت این روش هزینه های اقتصادی استفاده از دندان مصنوعی چسبی و متحرک نیز نسبت به سایر روش ها کمتر می باشد، در حقیقت اگر شما به دنبال روشی هستید که دندان های خالی و از دست رفته ی شما را به نوعی جبران کند می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید اما کم هزینه ترین و سریع ترین روشی که می توانید از آن استفاده کنید خریداری دندان مصنوعی چسبی و متحرک می باشد.

برای خرید دندان مصنوعی ناتورا از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی ثابت چسبی

بسیاری از افراد دندان مصنوعی ثابت چسبی را به پروتز پارسیل و ایمپلنت ترجیح می دهند چرا که دارای قیمت اقتصادی تری می باشد و روند طراحی و تولید آن در کارگاه دندانسازی سریع تر می باشد. این دندان مصنوعی دارای زیبایی ظاهری قابل قبولی است و می تواند جای دندان های خالی شما را پر کند. در نتیجه لبخندی شیک، زیبا و براق به شما هدیه خواهد داد. 

تنها نکته مهم در مورد دندان مصنوعی ثابت چسبی این است که نباید توسط این دندان ها مواد غذایی سفت را گاز بگیرید چرا که احتمال کنده شدن چسب از پشت دندان ها وجود خواهد داشت. در غیر اینصورت با مراقبت از این دندان ها می توانید تا سال ها از آن استفاده کنید. طبیعی بودن دندان مصنوعی ثابت چسبی به قدری است که اغلب افراد متوجه مصنوعی بودن آن ها نخواهند شد بنابراین با خیال آسوده می توانید لب های خود را به خنده ای دلنشین باز کنید.

قیمت دندان مصنوعی تکی چسبی

یکی از مهمترین دلایلی که افراد دندان مصنوعی چسبی را به پروتز پارسیل و ایمپلنت ترجیح می دهند این است که قیمت قیمت دندان مصنوعی تکی چسبی در قیاس با ایمپلنت و پروتز بسیار اقتصادی تر است. شما می توانید با هزینه ای مقرون به صرفه صاحب دندان های خوش فرم، شیک و سالم شوید.

قیمت دندان مصنوعی تکی چسبی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. این دندان مصنوعی اساسا شامل یک دندان می شود هر چند که امکان طراحی دندان چسبی کامل به صورت ردیفی نیز وجود دارد. میزان ظرافت طراحی دندان مصنوعی، مواد و متریال مورد استفاده در ساخت دندان مصنوعی، کیفیت چسب مورد استفاده، ثبات رنگ دندان مصنوعی و میزان مقاومت دندان در برابر سایش، شکستگی و تغییر رنگ همگی از عواملی هستند که قیمت دندان مصنوعی تکی چسبی را تحت تاثیر قرار می دهند. از طرفی دستمزد دندانپزشک عمومی و دندانپزشک متخصص با یکدیگر متفاوت است. در نتیجه قیمت دندان مصنوعی تکی چسبی با توجه به این مورد تغییر خواهد کرد.

تفاوت دندان مصنوعی چسبی و متحرک

رعایت بهداشت دندان های مصنوعی متحرک بسیار مهم است

همانطور که از نام دندان مصنوعی متحرک مشخص است، مهمترین و شناخته شده ترین ویژگی و خصوصیتی که در این دندان ها وجود دارد قابلیت جابجا شدن و تحرک آنها می باشد که می تواند به نوعی هم مزیت استفاده از آن باشد و هم در صورت استفاده ی نامناسب به عنوان یکی از معایب استفاده از دندان های متحرک به شمار رود.

در حقیقت استفاده از این روش به شما این قابلیت را می دهد که هر زمان که نیاز به دندان مصنوعی داشتید از آن استفاده کنید و هر زمان که خواستید این دندان ها را از داخل دهان خود خارج کنید، اما اگر به هر دلیلی نتوانستید بهداشت دهان و دندان های خود را به طور صحیح رعایت کنید ممکن است این ویژگی باعث شود که میکروب ها و عوامل عفونی وارد دهان شما شوند و به این ترتیب بیماری های مختلفی ایجاد کنند.

برای خرید دندان مصنوعی ایوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی تکی چسبی

دندان مصنوعی تکی چسبی از جمله محبوب ترین گزینه هایی است که افراد برای ترمیم دندان های از دست رفته انتخاب می کنند. شیوه اتصال دندان مصنوعی تکی چسبی بسیار ساده است و اصلا نیازی به جراحی و یا صرف زمان طولانی ندارد. پزشک متخصص می تواند در مدت زمان کوتاهی دندان چسبی را نصب کند. 

این دندان زیبایی قابل قبولی دارد و می توان رنگ آن را دقیقا مطابق با سایر دندان ها انتخاب نمود. بنابراین افرادی که از دندان مصنوعی تکی چسبی استفاده می کنند از بابت هماهنگ بودن رنگ و ظرافت دندان مصنوعی با سایر دندان های طبیعی خود خیالی آسوده دارند.

در صورتی که دندان مصنوعی تکی چسبی دچار آسیب شود می توان به سادگی آن را از دهان خارج نمود و اقدام به تعمیر یا تعویض آن کرد. این دندان ها همچنین قابل نظافت هستند بنابراین می توانید دقیقا مانند سایر دندان ها آن ها را مسواک بزنید و پولیش کنید.

قیمت دندان چسبی

اگر بدانید که می توان با هزینه ای بسیار اقتصادی تر دندان مصنوعی مشابه پروتز پارسیل داشت کدام را انتخاب می کنید؟ همچنین اگر بدانید که این دندان مصنوعی ثابت است و مانند پروتز پارسیل نیاز به خارج شدن از دهان ندارد. طبیعتا گزینه اول گزینه بهتی به نظر می رسد به ویژه اگر دنبال قیمت اقتصادی باشید. قیمت دندان چسبی در قیاس با پروتز پارسیل بسیار به صرفه می باشد. 

اما آیا دلیل انتخاب دندان مصنوعی چسبی صرفا قیمت اقتصادی آن است؟ خیر. استفاده از دندان چسبی حسی از ثابت بودن و دائمی بودن دندان را به فرد می دهد. این دندان مانند پروتز پارسیل از دهان خارج نمی شود و در جای خود فیکس شده است. بنابراین از لحاظ روانی تاثیر مثبتی روی روحیه و روان فرد دارد. این موضوع در کنار قیمت دندان چسبی در واقع بهانه خوبی برای محبوبیت این دندان مصنوعی در بین بیماران می باشد.

قیمت دندان تکی چسبی

اگر در مورد هزینه های دندانپزشکی نگرانی های بی شماری دارید و دنبال گزینه ای اقتصادی برای ترمیم دندان های از دست رفته هستید ما به شما دندان تکی چسبی را پیشنهاد می کنیم. یک قیاس ساده بین قیمت دندان تکی چسبی و دندان ایمپلنت یا پروتز پارسیل به شما نشان می دهد که این گزینه تا چه حد اقتصادی است. با وجود دندان تکی چسبی دیگر هزینه های پر فشار و سنگین دندانپزشکی را متحمل نخواهید شد.

قیمت دندان تکی چسبی اساسا به کیفیت چسب مورد استفاده و متریال مورد استفاده در ساخت دندان مصنوعی بستگی دارد. طبیعتا هر چه این چسب مقاومت بیشتری داشته باشد و متریال مورد استفاده در ساخت دندان مصنوعی نیز از کیفیت بهینه تری برخوردار باشد قیمت دندان تکی چسبی نیز با افزایش روبرو خواهد شد. 

با این حال در نهایت هزینه ای که شما پرداخت خواهید کرد بسیار اقتصادی تر از هزینه های ایمپلنت و کاشت دندان خواهد بود. قیمت دندان تکی چسبی به برند دندان مصنوعی، میزان تخصص و مهارت دندانپزشک و متریال مورد استفاده در ساخت دندان بستگی دارد.

برای خرید دندان مصنوعی مارولی گلد از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

رعایت بهداشت دندان های مصنوعی متحرک

معایب دندان مصنوعی چسبی و متحرک

1-برای عادت کردن به دندان مصنوعی نیاز به زمان دارید

ممکن است در روز های اول احساس عجیبی در دهان خود داشته باشید، احساس کنید که دندان های مصنوعی متحرک که در دهان شما قرار گرفته است بیش از حد حجیم و بزرگ است و در هنگام غذا خوردن یا صحبت کردن احساس راحتی نداشته باشید، همه ی این موارد در روز های اول طبیعی است و استفاده از دندان مصنوعی چسبی و متحرک نیاز به تمرین کردن زیادی دارد تا به تدریج بتوانید به آن عادت کنید و این مسئله یکی از معایب استفاده از این روش دندانپزشکی می باشد.

علاوه بر این مسئله زمانی که شما دندان های مصنوعی متحرک را در دهان خود قرار می دهید ممکن است بر روی دندان های سالم کناری فشاری وارد شود و این فشار می تواند با گذشت زمان صدمات بیشتری به آنها وارد کند و این مسئله از معایب استفاده از این دندان ها است.

جهت خرید مایع آکریل فوری و مونومر معمولی از سایت توثکالا کلیک کنید.

نکات استفاده از دندان چسبی

2- ثابت نگه داشتن این دندان ها در دهان دغدغه ی بسیاری از افراد است

بسیاری از افراد که تصمیم می گیرند برای جبران دندان های از دست رفته ی خود از دندان مصنوعی چسبی و متحرک استفاده کنند نگران جدا شدن، افتادن و لغزیدن این دندان های متحرک در دهان خود هستند؛ در حقیقت عوامل مختلفی می توانند سبب شوند که دندان مصنوعی چسبی و متحرک در دهان شما ثابت و محکم قرار بگیرد یا نه، اما به طور معمول متاسفانه در برخی از افراد به دلیل مشکلات ساختاری و آناتومیکی که در ساختار دهان، فک و دندان ها وجود دارد دندان های مصنوعی نمی توانند کاملا ثابت و بدون لغزش در دهان فرد قرار بگیرند.

در این حالت دندانپزشک می تواند با توجه به وضعیت دهان و فک فرد تصمیم بگیرد که از روش های دیگری برای جبران کردن دندان های از دست رفته ی فرد استفاده کند و این مسئله یکی از مهمترین معایب دندان متحرک می باشد.

برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

مزایای استفاده از دندان متحرک

3- تغییرات ساختاری فک

یکی از مهمترین معایب و نقص هایی که در هنگام استفاده از دندان مصنوعی چسبی و متحرک ممکن است در یک فرد ایجاد شود تغییرات ساختاری فک و دهان فرد می باشد که ممکن است به تدریج و با گذشت زمان در فرد به وجود بیاید.

برای جلوگیری از بوجود آمدن این مشکلات لازم است که به طور دوره ای و مرتب به عنوان مثال هر چند ماه یک بار نسبت به تعویض کردن قاعده ی دندان مصنوعی چسبی و متحرک که از آن استفاده می کنید اقدام کنید تا به این ترتیب ساختار فک و دهان شما دچار تغییر نشود و با قاعده ی جدید دندان ها انطباق پیدا کند، زیرا در غیر این صورت تغییرات آناتومیک فک و دهان می تواند سبب شود که دیگر دندان های متحرک در دهان شما به طور ثابت و محکم قرار نگیرند.

برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان چسبی تکی

برای بسیاری از افرادی که مراقبت از دندان مصنوعی دنچر یا پروتز پارسیل برای آن ها دشوار است، خرید دندان چسبی تکی می تواند گزینه مطلوبی باشد. این دندان مصنوعی در دهان بیمار فیکس می شود و قیمت اقتصادی تری دارد. در نتیجه می توان آن را گزینه محبوبی بین بیماران دانست. 

دقت داشته باشید که دندان چسبی تکی همانند سایر دندان ها به مراقبت و بهداشت نیاز دارد اما از آنجایی که خارج کردن آن از دهان الزامی نیست می توانید مانند سایر دندان ها با آن برخورد کنید. این گزینه مناسب افرادی است که دارای دندان آسیب دیده ای هستند که دندان های اطراف آن سالم است.

دندان تکی چسبی

در بسیاری از مواقع پروتزهای پارسیل می توانند در گذر زمان دچار تغییر شکل شوند. ممکن است در آوردن و نصب مجدد دندان مصنوعی باعث شود تا پروتز پارسیل دچار لغزش شود و بعد از مدتی دندان مصنوعی دیگر در جای خود فیکس نشود. بنابراین لق زدن دندان در جای خود ممکن است باعث آزردگی خاطر بیمار شود. 

این موضوع می تواند باعث سایش دندان های مجاور و تحلیل رفتن لثه ها شود که عواقب ناخوشایندی برای بیمار دارد. از این رو به جای استفاده از پروتز پارسیل، می توان گزینه دیگری را مطرح کرد و این گزینه چیزی نیست جز دندان تکی چسبی. چسب مورد استفاده در دندان تکی چسبی به قدری قدرتمند است که می تواند دندان را برای ماه ها و حتی سال ها در جای خود فیکس نگه دارد.

دندان مصنوعی چسبی

گاهی اوقات استفاده از دندان مصنوعی تنها راه پیش پای شما خواهد بود. استفاده از دندان مصنوعی می تواند اعتماد به نفس از دست رفته شما را بازیابی کند، به شما در داشتن لبخندی زیبا و گیرا کمک کند و شیوه صحبت کردن شما را به حالت عادی باز گرداند. اما اینکه از چه نوع دندان مصنوعی استفاده می کنید نیز اهمیت بالایی دارد. هر کدام از دندان های مصنوعی اعم از ایمپلنت، پروتز پارسیل و دندان مصنوعی چسبی دارای مزایای خاص خود هستند و طبعا معایبی هم دارند.

اما در بین تمام این موارد تنها دندان مصنوعی چسبی است که هم ظاهری زیبا و ظریف دارد، هم شیوه نظافت ساده ای دارد، هم از قیمتی اقتصادی بهره مند است، هم روند طراحی و نصب سریعی دارد و هم زیبایی و درخشش دندان های طبیعی را به نمایش می گذارد. 

دندان مصنوعی چسبی انتخاب مناسبی برای افرادی است که یک یا چند دندان جلویی خود را از دست داده اند و می خواهند بار دیگر زیبایی را به لب های خندان خود بازگردانند. کارشناسان توثکالا آماده ارائه مشاوره تخصص در ارتباط با دندان مصنوعی چسبی به شما عزیزان می باشند. بنابراین می توانید با متخصصین ما تماس حاصل نمایید.

برای خرید دندان مصنوعی سوپر برلیان از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

معایب استفاده از دندان مصنوعی متحرک و چسبی

محدوده قیمت دندان های تکی چسبی و دندان های متحرک

دندان مصنوعی چسبی و متحرک می توانند در جنس های مختلفی ساخته شوند که به این ترتیب قیمت هر کدام از این محصولات نیز بر همین اساس می تواند متفاوت باشد، به طور معمول اگر شما بخواهید برای تمامی دندان های خود از یک دندان مصنوعی کامل استفاده کنید لازم است که به طور تقریبی بین شش میلیون تا هشت میلیون هزینه پرداخت کنید.

طبیعتا هزینه ای که برای یک جبران دندان های از دست رفته ی یک فک خود پرداخت می کنید کمتر از این محدوده ی قیمتی خواهد بود، استفاده از دندان مصنوعی تکی چسبی برای مواقعی است که برخی از دندان ها سالم هستند و برخی از آنها از دست رفته اند،

اگر قصد خرید دندان تکی چسبی را داشتید به هزینه ی کمتری از دندان مصنوعی کامل احتیاج خواهید داشت، برای اطلاع از قیمت دندان تکی چسبی بهتر است که با دندانپزشک خود مشورت کنید زیرا دندان تکی چسبی و دندان چسبی دائمی متناسب با دندان های شما ساخته می شوند.

 

ویژگی‌های محصولات

  1. تنوع محصولات: فروشگاه توثکالا انواع گسترده‌ای از تجهیزات دندان سازی از جمله لامپ دندان پزشکی، هندپیس‌ها، کراشوارها، توربین‌های هوا و… را فراهم می‌کند.
  2. کیفیت بالا: تمامی محصولات ارائه شده تحت نظر کارشناسان و استانداردهای جهانی تولید می‌شوند، تا بهترین کیفیت و بازدهی را به کاربران ارائه دهند.
  3. آخرین تکنولوژی: فروشگاه توثکالا با دنبال کردن آخرین پیشرفت‌های تکنولوژی در زمینه دندان سازی، همواره محصولات خود را به‌روز نگه می‌دارد.
  4. ارسال فوری و اطمینان از تحویل: پس از ثبت سفارش، محصولات به سرعت بسته‌بندی و ارسال می‌شوند تا مشتریان به سرعت به دست محصولات دلخواه خود برسند.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.