دسته بندی نشده

بهترین دندان مصنوعی و ویژگی های آن

بهترین دندان مصنوعی

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با بهترین دندان مصنوعی بپردازیم در صورتی که می خواهید با بهترین دندان مصنوعی محلات و مناسب ترین آن برای دندان های خود آگاهی پیدا کنید در این مقاله ما را همراهی کنید. انواع مختلفی از دندان های مصنوعی وجود دارد که شما با آشنایی قبلی می توانید بهترین دندان مصنوعی را برای جایگزینی دندان های از دست رفته خود انتخاب کنید.

بهترین دندان مصنوعی محلات

دندان ها از مهم ترین قسمت های مختلف بدن هستند که باید مراقبت های لازم و کافی از آن ها بعمل آورده شود در صورتی که به خوبی از دندان های خود مراقبت نکنید بتدریج همه و یا بخشی از دندان های خود را از دست خواهید داد.از دست دادن دندان ها سبب می شود که شما در هضم مواد غذایی دچار مشکل شوید و علاوه بر آن زیبایی چهره خود را از دست خواهید داد در این صورت بهترین راهکار این است که جایگزینی را برای دندان های خود انتخاب کنید که در این بین می توان به دندان های مصنوعی اشاره کرد.

بسیاری از افراد که به دنبال استفاده از دندان های مصنوعی هستند این سوال را از دندانپزشکان خود می پرسند که بهترین دندان مصنوعی کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بهترین دندان مصنوعی، دندانی است که بر اساس ویژگی ها دندان، وضعیت فک و تعداد دندان های از دست رفته طراحی شده باشد.

بهترین دندان مصنوعی محلات

بهترین نوع دندان مصنوعی کامل

همان طور که گفته شد انواع مختلفی از دندان های مصنوعی وجود دارد یکی از این دندان های مصنوعی، دندان مصنوعی کامل است که به صورت کامل هم برای فک بالا و هم فک پایینی همزمان مورد استفاد قرار می گیرد. از زمان های دور کاربرد واژه قالب برای این دندان ها رایج بوده است. این نوع دندان ها به صورت کامل و مستقیم بدون واسطه روی لثه ها پیاده می شوند . این نوع از دندان های مصنوعی کامل سفارشی هستند و در واقع دندانپزشک پس از چندین جلسه که تعداد جلسات آن متغیر است اقدام به تهیه قالب از دهان شما می کند و انتخاب مواردی از قبیل؛ شکل و رنگ دندان ها را نیز بر عهده شما می گذارد  و پس از آن اقدام به پیاده سازی دندان های مصنوعی خواهد کرد.

برای استفاده از این دندان مصنوعی به دلیل این که تمام قسمت دهان را پوشش می دهد باید تمامی دندان های شما از دست رفته باشد و در صورت ماندن تعدادی از دندان ها توسط دندانپزشک کشیده خواهد شد. متخصص دندانپزشکی پس از پیاده کردن دندان های شما راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهد تا بتوانید به خوبی از دندان های خود نگهداری کنید.

برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

بهترین نوع دندان مصنوعی کامل

دندان مصنوعی جزئی

یکی دیگر از انواع دندان های مصنوعی است، که بخشی از یک قالب فلزی به همراه دندان های پلاستیکی و قسمت لثه می باشد. این قالب دربردارنده مواردی از قبیل گیره فلزی و دیگر ابزارهایی است که برای نگه داشتن دندان های مصنوعی در محل مورد نظر استفاده می شود.

از ویژگی های بهترین دندان مصنوعی جزئی این است که براحتی می توان از دهان آن را خارج کرد و در واقع تمیز کردن آن نیز آسان‌تر خواهد بود

عموم مردم، دندان مصنوعی جزئی را با نام های پل و یا بریج شناخته اند و در واقع یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین دندان های مصنوعی به حساب می آید. این دندان مصنوعی توسط سیمان های مخصوص که ویژه دندانپزشکی است به لثه اتصال داده می شود.

مهم ترین ویژگی دندان های مصنوعی جزئی و یا بریج این است که شباهت زیادی به دندان های طبیعی دارد و قیمت آن نیز در مقایسه با دندان مصنوعی کلی بیشتر است. در این نوع دندان نباید تمامی دندان ها کشیده شود و یا دهان کاملا عاری از دندان باشد چرا که برای اتصال بریج یا پل به دندان های مجاور سالم نیاز خواهد بود.

بریج های دندان مصنوعی جزئی با استفاده از روش های گوناگون ساخته می شوند. برخی از این مدل دندان ها به صورت کامل از پرسلاین ساخته شده اند. برخی از آن ها نیز دارای چهارچوب فلزی هستند که از پرسلاین فقط به عنوان پوشش استفاده‌ می شود.

گیره های دندان های مصنوعی جزئی نیز در دو نوع است که در محل استقرار مورد استفاده قرار می گیرد این گیره ها شامل گیره های فلزی و پلاستیکی است .

برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

بهترین دندان مصنوعی جزئی

دندان مصنوعی ژله ای و قیمت دندان مصنوعی ژله ای در اصفهان

یکی دیگر از انواع دندان های مصنوعی، دندان مصنوعی ژله ای است، بر اساس نیاز خود می توانید بهترین دندان مصنوعی ژله ای را انتخاب کنید. هر دو دندان مصنوعی معمولی و همچنین دندان مصنوعی ژله ای از دو بخش تشکیل یافته اند. بخش تاج آن شبیه به هم است و بخش پایه این دو دندان با یکدیگر تفاوت دارد. بخش تاج این نوع از دندان ها از موادی مثل کروم، کبالت، نایلون و پرسلین ساخته شده است و بخش پایه این نوع از دندان ها که حالت ژله ای دارد از اکلریک و یا فلز کروم کبالت تشکیل شده است.

پرسلین ماده مرسومی است که برای ساخت دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد ولی در حال حاضر بسیاری از دندانپزشکان استفاده از رزین را به جای آن ترجیح می دهند و دلیل آن هم این است که رزین سبک تر است و قیمت ارزان تری دارد و همچنین قابلیت چسبندگی بالایی نیز دارد . مزیتی که رزین در مقایسه با فلز کروم کبالت دارد در هم رنگ بودن آن با لثه است اما رزین در مقایسه با فلز مقاومت کم تری دارد و در صورتی که به زمین بیفتند احتمال شکستن آن نیز زیاد خواهد بود.

قیمت دندان مصنوعی ژله ای در اصفهان بسیار مناسب است و شما می توانید با هزینه معقول این دندان ها را نصب و مورد استفاده قرار دهید.

برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

بهترین دندان مصنوعی ژله ای

ایمپلنت دندان و دندان مصنوعی

یکی دیگر از دندان های مصنوعی که می تواند جایگزین دندان های اصلی شود، ایمپلنت دندان است، ایمپلنت ها به صورت ثابت هستند و پایه های آن ها ابتدا روی فک بالا و پایین فیکس می شود سپس تاج دندان قرار داده می شود. ایمپلنت ها شباهت زیادی به دندان های اصلی دارند. مهم ترین مشکل این نوع از دندان ها هزینه بالای آن ها است.

بهترین ایمپلنت دندان و دندان مصنوعی

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

 

بازگشت به لیست