دسته بندی نشده

قیمت دندان مصنوعی ژله ای و بررسی آن

دندان مصنوعی

در این قسمت می خواهیم به معرفی انواع دندان مصنوعی بپردازیم و قیمت آنها را برایتان شرح دهیم. پروتز های دندان به صورت انواع مختلفی وجود دارند که به آنها دندان مصنوعی و یا پروتز دندان متحرک گفته می‌ شود. آنها نوع خاصی از دندان ها هستند که از موادی مانند مواد پلاستیکی و اکریلیک و یا فلزی ساخته شده‌اند که به صورت جایگزین برای دندان های از بین رفته یا افتاده به کار می رود. در حقیقت دندان‌ های مصنوعی آخرین راه‌ حل و آخرین راهکار است برای کسانی که می‌ خواهند زیبایی دهان خود را برگردانند. پس پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید تا پیرامون این موضوع اطلاعات کافی را به دست آورید.

قیمت دندان مصنوعی ژله ای

قیمت بهترین دندان مصنوعی

در این قسمت می خواهیم به سوالات شما پیرامون قیمت دندان مصنوعی ژله ای پاسخ دهیم و در این زمينه اطلاعات کافی را در اختیارتان بگذاریم و برایتان توضیح دهیم که انواع دندان های مصنوعی با جزئیات مختلف چه قیمتی پیدا می‌ کند، تا شما بتوانید با آگاهی بیشتری در این زمینه تصمیم گیری نمایید. البته این موضوع را باید ذکر نماییم که همانطور که در بالا توضیح دادیم در مسائل زیبایی و در مسائل درمانی نباید به فکر قیمت های پایین باشیم، زیرا هر چیزی که قیمت پایینی داشته باشد ممکن است عوارضی در پی داشته باشد.

برای مثال دندان های مصنوعی با کیفیت بالا، قیمت پایین ندارند و اگر شما با قیمت پایین تهیه شان نمایید ممکن است برایتان عوارضی را در پی داشته باشند. قیمت دندان های مصنوعی در اصفهان و یا در کرج ممکن است تا حدود زیادی متفاوت باشند اما در شهر های مختلف، بنا به کیفیت موادی که در این نوع دندان ها استفاده می شود این قیمت متفاوت خواهد بود.

برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی ژله ای چیست؟

قیمت دقیق انواع دندان های مصنوعی

قیمت هر دندان از نوع مصنوعی با روکش کامپوزیت چینی در حدود ۳ میلیون تومان می باشد یا هر دندان از نوع فلزی چینی در حدود یک و نیم میلیون تومان می باشد. گفته می شود که در شهر هایی مانند اصفهان و کرج هر دندان از نوع مصنوعی از نوع تومان پست در حدود ۴۵۰ هزار تومان می باشد. این قیمت ها همه به صورت تقریبی است و بنا به برندی که در این مدل دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد و یا موادی که در حین کار گذاشتن این نوع دندان ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد قیمت‌ ها متفاوت خواهد بود.

خرید انواع دندان مصنوعی ژله ای

معایب قیمت پایین دندان های مصنوعی

زمانی که شما دندان های مصنوعی را با قیمت پایین تهیه نمایید ممکن است معایبی دامن گیر شما بشود. برای مثال دندان های مصنوعی از نوع تکه ای و یا از نوع ژله ای هر کدام نیازمند فاکتور های مختلفی می باشند و هنگام قیمت گیری شما باید به جنس آن دندان ها و برندی که می خواهید استفاده نمایید دقت نمایید. پیشنهاد می‌ کنیم که لیست تمام این قیمت‌ ها را با دقت و وسواس زیادی مورد بررسی قرار دهید. زیرا اگر شما با قیمت پایین این نوع دندان ها را تهیه کنید طولی نمی کشد که نیاز به ترمیم دندان هایتان پیدا خواهید نمود.

زمانی که دندان مصنوعی بی کیفیت و ارزان را تهیه کنید برایتان بسیار گران تمام می‌ شود. زیرا زمانی که موارد مختلف را بررسی می‌ کنیم که به سراغ دندان های مصنوعی ارزان قیمت رفته اند. متوجه می شویم که با درمان‌ هایی که در پی آن انجام داده‌ اند هزینه بیشتری را پرداخت نموده اند. پس شما باید در همان ابتدا تصمیم گیری درستی را اتخاذ نمایید.

معایب قیمت پایین دندان های مصنوعی

انواع دندان های مصنوعی ژله ای

دندان های مصنوعی ساخته شده از مواد فلزی و یا مواد اکریلیک می باشند و نام دیگر این دندان ها، دندان های برساخته می باشد، که جایگزین دندان هایی هستند که آسیب دیده اند و یا از دست رفته اند و دیگر کارآیی ندارند. دندان‌ هایی که از دست رفته اند و کارایی خود را از دست داده اند، مشکلات گفتاری و یا مشکلات گوارشی را در پی خواهد داشت که ممکن است برای افرادی که زیبایی دندان‌ هایشان برایشان بسیار مهم است آزار دهنده و یا ناراحت کننده باشد و اعتماد به نفسشان را بگیرد. دندان های ژله ای یا دندان های تکه ای همه دندان هایی هستند که باید با قالب گیری ایجاد شوند.

برای خرید مایع آکریل آکروسان آبی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی تکه ای چیست؟

دندان مصنوعی تکه ای چیست؟

قیمت دندان مصنوعی تکه ای به قدری بالا است که برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده که دندانهای مصنوعی تکی چه می باشند؛ دندان‌هایی که برای فک بالا و یا فک پایین استفاده می‌شود و هم رنگ لثه می باشد و به یک بدنه فلزی متصل می‌شوند دندانهای مصنوعی تکی هستند. این نوع دندانهای مصنوعی برای افرادی که تعدادی از دندانهای خود را از دست داده اند ولی نمی‌خواهند که از دندان مصنوعی ثابت استفاده کنند یک گزینه بسیار مناسب است.

این نوع دندان های مصنوعی، دندان هایی هستند که در فک بالا و یا در فک پایین مورد استفاده قرار می گیرند. این دندان ها باید در کنار دندان های طبیعی قرار بگیرند و شما زمانی اجازه استفاده از این دندان ها را خواهید داشت که آن ها را در کنار دندان های طبیعی، جایگزین دندان های آسیب دیده نمایید. دندان های مصنوعی که از نوع تکه ای می باشند، در فک بالا به صورت ظریف و متحرک قرار می گیرد و ظاهرشان طبیعی است.

کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت محصول آکریل ایوکلار آبی در سایت توثکالا.

قیمت دندان مصنوعی تکه ای

ایمپلنت چیست؟

نوع دیگر دندان های مصنوعی دندان هایی هستند که از نوع درون کاشت می باشند. این دندان ها ایمپلنت نام دارند و این نوع دندان مصنوعی از جنس تیتانیوم می باشند. بر روی یک پایه فلزی ساخته و قرار داده می شوند که جنس آنها با سلول های سراسر بدن به طور کامل سازگاری دارد. این دندان ها دارای یک تاج و یک روکش می‌ باشد و در کنار هم قرار می گیرند.

اینکه ایمپلنت ها چه مزایایی دارند، همه بسته به نوع ایمپلنت است که شما بر روی دندانتان اعمال نموده اید. اما به صورت کلی ممکن است هر فرد یک یا چند دندان و یا حتی تمامی دندان هایش را به صورت ایمپلنت بسازد که با کاشت این نوع دندان های مصنوعی طرح لبخند خود را بسیار زیبا بسازد. در ایمپلنت تمامی دندان هایی که در معرفی ایمپلنت اند به صورت مصنوعی می شوند و در این نوع عملکرد زیبا سازی دندان، به جای این که لثه را بشکافیم و در معرض دید قرار بدهیم، جراحان محل مورد نظر را مشخص می نمایند و بر روی آن ایمپلنت می گذارند و از این طریق تراکم استخوان را در اسکن ها مشاهده می کنند.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

 

بازگشت به لیست