دسته بندی نشده

توثکالا مرجع ارائه دهنده تجهیزات دندان سازی

فروش لوازم مصرفی دندان پزشکی با بهترین کیفیت

توثکالا مرجع ارائه دهنده تجهیزات دندان سازی در بستری کارآمد کلیه ابزار و لوازم این حرفه را در اختیار دندانپزشکان و فعالان این حوزه قرار می دهد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تجهیزات دندان سازی خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشید.

تجهیزات دندان سازی

تجهیزات دندان سازی از جانب مجموعه توثکالا با جدیدترین امکانات مورد نیاز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تنوع در برندهای تجهیزات دندان سازی مهم ترین ویژگی این مجموعه است و خصوصیات فنی هر یک نیز مشخص شده است تا خرید آسان تر و بهتری داشته باشید. در صورت نیاز به راهنمایی با شماره تماس موجود در سایت می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. درک نیاز و تعامل با مشتری بخش مهم این مجموعه است و هدفی جز کسب رضایت مشتری ندارد.

دسته بندی توثکالا

تجهیزات دندان سازی توثکالا

در زمینه لوازم دندان سازی و دندان پزشکی و نیز تامین مواد مصرفی مجموعه توثکالا سابقه درخشانی دارد و فعالیت خود را در زمینه تجهیزات مرتبط با دندان سازی با بالاترین کیفیت و قیمت انجام می دهد.

مواد عمومی آندو دانتیکس توثکالا

کوره های دندان سازی

انواع مختلفی از کوره های دندانپزشکی توسط مجموعه توثکالا در اختیار مشتریان قرار داده می شود که شامل کوره های تمام اتوماتیک می باشد . شما این نوع از کوره ها را می توانید با قیمت بسیار مناسب از سایت ما تهیه کنید.

برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دستگاه کد کم یا میلینگ

یکی از تجهیزات دندان سازی کد کم است که تکنولوژی بالایی برای استفاده دارد و از کیفیت خوبی برخوردار است. کاربردی که این دستگاه دارد در وکس، چوب، زیرکونیا و … است که با دریافت مشاوره قادر به خرید آن خواهید بود.

کوینرون جرم گیر دندان

نام دستگاه جرم گیری دندان کویترون است که کاربردهای زیادی دارد و آن را برای این که بتوانند لکه هایی که ناشی از فعالیت باکتری است را از بین ببرند استفاده می کنند. عواملی وجود دارد که سبب برتر شدن استفاده از آن دستگاه می شود که شامل آسیب رساندن پایین، قدرت تاثیر زیاد و مقدار خونریزی کم می باشد. بخش اول مدار الکترونیکی را در خود دارد و کلیدهای خاموش و روشن و کنترل جریان هوا در آن قرار دارند.

بخش دوم هندپیس نام دارد که اتصال آن به دستگاه از طریق کابل است. سومی پدال است که کابل بلندی دارد که یا به شکل مستقیم و یا با فیش به دستگاه متصل می شود. مورد چهارم سیم دوشاخه است که به برق 220 ولت شهری متصل می شود. شیلنگ آب نیر مستقیم و یا با فیش به دستگاه وصل می شود. هندپیس برای نصب قلم محفظه ای مناسب دارد و جریان آب به سمت نوک قلم به واسطه کابل نازک است و موجب پر شدن تمام محفظه هندپیس می شود. از آن جا که قلم ممکن است دچار گرمی زیاد شود بدون آب، دستگاه را مورد استفاده قرار ندهید.

برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

اسکنر نسل سوم تریشیپ

یکی از تجهیزات دندان سازی اسکنر نسل سوم تریشیپ است که در دنیا جز دقیق  ترین اسکنرها است که روکش هایی با کیفیت فوق العاده ایجاد می کند. این اسکنر قادر به انجام سه کار به صورت هم زمان است. برای قالب گیری سریع از داخل دهان اسکن تهیه می کند، که سه بعدی و رنگی است. این دستگاه نوعی دوربین دهانی است و همزمان با اسکن قابلیت تعیین رنگ دارد که دقت کار بالاتر رود. به شکل کلی موجب دقیق تر شدن و راحت تر شدن کار می شود.

اسکنر Autoscan ds_ex

این اسکنر یکی از تجهیزات دندان سازی مقرون به صرفه است که وزن کمی دارد و الگوریتم اسکن قدرتمندی دارد. کلینیک های دندانپزشکی با استفاده از این دستگاه در فضای کم قادر به اسکن ایده آلی هستند. این اسکن سه بعدی که بر اساس نور است بهره وری بالایی را موجب می شود. در این اسکنر پردازش توسط پورت LAN صورت می گیرد و پیشرفته ترین الگوریتم نرم افزاری را دارد که در کمترین زمان کار خود را انجام می دهد. مزایای زیاد این دستگاه به دلیل هوشمندی نرم افزاری پردازش بعد از اسکن است و موجب ذخیره زمان برای اوپراتور می شود.

برای خرید دندان مصنوعی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

خرید محصولات دندانپزشکی و دندانسازی

میزکار لابراتور دندان سازی

میزکار لابراتور دندان سازی یکی از تجهیزات دندانپزشکی است که انواع آن دارای محفظه جمع آوری غبار، سیستم قطع و وصل ساکشن جهت کار با میکروموتور، سیستم ساکشن برای برداشت گرد و غبار، پوار هوا، قابلیت تنظیم سرعت میکروموتور در جهت ساعتگر و یا عکس آن، کنترل با پدال پا، کشو، اتصالات و … است.

میزکار لابراتور دندان سازی توثکالا

هندپیس های دندانپزشکی

این ابزار مکانیکی دستی برای فعالیت های مختلفی چون پولیش، رفع پوسیدگی و تغییر پروتز مورد استفاده قرار می گیرد. اجزای مکانیکی آن موجب اغاز نیروی چرخشی شده و برای ابزار برش نیروی لازم را ایجاد می کند. با توجه به روش دندانپزشکی نوع دستگاه از نظر بالینی انتخاب خواهد شد و در قطعات آن منبع نور و سیستم پاشش آب خنک کننده قرار می گیرد که موجب بالا رفتن دقت و بهبود دید می شود.

در این نوع از تجهیزات که از امکانات مدرن استفاده شده است، نور به طرف سطح برش انتقال پیدا می کند و باعث می شود که دید بهتری بدست بیاید.

هندپیس ها با توجه به خصوصیات فنی در توربین هوایی و افزایش سرعت دسته بندی می شوند.این دستگاه را باید بعد از هر بار استفاده ضدعفونی کرد تا از بروز عفونت جلوگیری شود و این کار را باید با اتوکلاو انجام داد. توثکالا با داشتن انواع تجهیزات دندان سازی مدرن و با کیفیت آماده ارائه خدمات می باشد و محصولات خود را با بهترین قیمت ارائه می دهد تا در این عرصه موفق عمل کند.

برای خرید آکریل خودپخت و گرماپخت دندانسازی  از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست