آموزشی و یادگیری

آشنایی با انواع تجهیزات دندانپزشکی با توثکالا

ابزار دندانپزشکی

برای راه اندازی یک مطب دندانپزشکی، اولین و مهمترین فاکتور، خرید تجهیزات دندانپزشکی باکیفیت و مدرن می باشد. به همین دلیل عرضه و فروش این تجهیزات همواره حائز اهمیت بوده و آن دسته از مطب هایی که بتوانند تجهیزات خود را مطابق با تکنولوژی های روز دنیا، به روز نمایند، موفقیت بسیار زیادی را کسب خواهند کرد. در همین راستا قصد داریم که در ادامه این مقاله شما را با انواع لوازم مورد نیاز دندانپزشکی و بهترین مرجع ارائه کننده این تجهیزات آشنا کنیم.

آشنایی با انواع تجهیزات دندانپزشکی

شناخت انواع تجهیزات دندانپزشکی و نحوه کار کردن با هر کدام از آنها یکی از ملزومات کار کردن در این حوزه می باشد. به همین دلیل قبل از اینکه به معرفی روش های تهیه و خرید تجهیزات دندانپزشکی بپردازیم، می خواهیم شما را با انواع لوازم و وسایلی که هر دندانپزشک باید آنها را در مطب خود داشته باشد، آشنا کنیم.

·        آینه دندانپزشکی: آینه های دهانی که معمولا سر گرد دارند، از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات مورد استفاده در هر مطب و کلینیک دندانپزشکی محسوب می شوند. این آینه ها در سایزهای مختلفی در دسترس هستند که شماره 4 و 5 آن در مقایسه با سایر آینه ها کاربرد بسیار بیشتری دارند. معمولا در زمان کار بر روی دندان های عقب از شماره های کوچکتر این آینه، مانند آینه دهانی شماره 2 استفاده می شود. این آینه ها باعث می شوند که دندانپزشکان دید غیر مستقیم به آن بخش هایی از دهان که سخت تر دیده می شوند و یا به طور کلی دید ندارند، داشته باشند.

·        فورسپس: فورسپس نوعی ابزار دستی است که برای نگه داشتن اشیاء مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله بیشتر در زمان هایی به کار می رود که دندانپزشک به دلیل عمیق بودن ناحیه عمل، مجبور است یک وسیله با دسته بلند و جا انگشتی داشته باشد تا بتواند به راحتی انگشتان خود را فیکس کند. این ابزار معمولا از فولاد کربنی ساخته می شود و می توان آن را در دمای بالای اتوکلاو استریل نمود. ناگفته نماند که این روزها برخی از شرکت های تولید کننده انواع تجهیزات دندانپزشکی اقدام به تولید و عرضه فورسپس های پلاستیکی و یکبار مصرف نیز کرده اند.

با کلیک روی لینک آکریل ایوکلار از معتبرترین سایت فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید نمایید.

·        صندلی تابوره: این صندلی به نوعی از صندلی های چرخدار بدون تکیه گفته می شود که بیشتر در آزمایشگاه ها به کار می رود.

·        دستگاه آمالگاماتور: این دستگاه نیز یکی دیگر از تجهیزات مورد استفاده برای دندانپزشکان بوده که شامل دستگاه کپسولی و دستگاه پودری و کپسولی می باشد.

·        اتوکلاو: اتوکلاو، ابزاریست که دستگاه ها و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی را با بخار آب و در فشار و دمای بالا استریل می کند.

·        لایت کیور: این دستگاه، یکی از مدرن ترین و کاربردی ترین تجهیزاتی است که برای استریل کردن نوک سوزن ها و قلم دستگاه های دیگر به کار برده می شود. استفاده از این ابزار، بهترین و بی خطرترین روش برای استریل کردن به شمار می رود.

آشنایی با انواع تجهیزات دندانپزشکی توثکالا

سایر تجهیزات مورد استفاده در کلینیک های دندانپزشکی

علاوه بر تجهیزات گفته شده در بخش قبلی؛ فرز آنگل، فرز توربین، ماسک و دستکش، اسید آچ، روکش باندینگ، آکریل، پیش بند، روکش یونیت، خون بند، تیغ جراحی، روکش موقت، ماده قالبگیری، میکرو براش، دوربین های داخل دهانی، آنگل، جرمگیر دندان، توربین دندانپزشکی، ساکشن دندانپزشکی، فرز، یونیت، مواد ضد عفونی کننده سطوح و ابزار، سرساکشن و شیلدهای محافظ از جمله موارد دیگری هستند که استفاده از آنها در مطب های دندانپزشکی ضرورت دارد.

کسب اطلاع از قیمت مایع آکریل ایوکلار آبی و خرید این محصول از توثکالا.

ابزار و لوازم عمومی یکبار مصرف دندانپزشکی توثکالا

بهترین مرجع ارائه دهنده انواع لوازم دندانپزشکی

در حال حاضر شرکت های زیادی در داخل و خارج از کشور وجود دارد که انواع تجهیزات دندانپزشکی را با کیفیت ها و قیمت های مختلف تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند. یکی از بهترین شرکت هایی که این روزها توانسته است با تولید و عرضه بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و ابزارهای دندانپزشکی موفقیت بیشتری را در مقایسه با سایر رقبای خود کسب کند، شرکت توثکالا می باشد.

هدف اصلی این شرکت، جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و بیماران بوده و برای رسیدن به این هدف از بهترین و باتجربه ترین کارکنان استفاده می کند. به طوری که در چند سال اخیر با عرضه انواع محصولات یکبار مصرف و استریل با کیفیت و مقرون به صرفه توانسته است، مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند.

مواد عمومی آندو دانتیکس توثکالا

خرید بهترین وسایل قابل حمل و نقل دندانپزشکی از توثکالا

استفاده از لوازم و تجهیزات قابل حمل و نقل در کلینیک ها باعث می شود که دندانپزشک بتوانند خدمات خود را به بهترین نحو ممکن ارائه دهند، به همین دلیل این نوع از تجهیزات همواره برای کارکنان کلینیک های دندانپزشکی اهمیت بسیار زیادی داشته و به دنبال بهترین شرکت ارائه دهنده این محصولات می گردند. خوشبختانه مجموعه توثکالا در عرضه این نوع از محصولات نیز توانسته است، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

جهت اطلاع از قیمت مایع آکریل فوری و مونومر معمولی , خرید این محصول از توثکالا روی لینک کلیک کنید.

اسپاتول دسته چوبی برای موم

خرید تجهیزات دندانپزشکی

معمولا خریداران این نوع از تجهیزات به دنبال محصولاتی هستند که از بالاترین سطح کیفیت برخوردار باشد تا بتوانند رضایت هرچه بیشتر بیماران را جلب نمایند. یکی از مهمترین فاکتورها در زمان خرید تجهیزات دندانپزشکی، برند محصولات می باشد. چرا که خریداران با تهیه محصولاتی که از برندهای معتبر و شناخته شده هستند می توانند از پرداخت هزینه های چند باره جلوگیری کنند و به این ترتیب میزان هزینه های تمام شده برای تجهیزات دندانپزشکی را کاهش دهند.

استنس سبز قالب گیری پیراکس

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست