دسته بندی نشده

هزینه و قیمت دندان مصنوعی اپل

دندان مصنوعی

شرکت ایده آل ماکو یکی از بهترین برند های ساخت دندان مصنوعی است که مدل های مختلفی از دندان های مصنوعی را عرضه کرده است. در میان تمامی مدل های این شرکت، دندان مصنوعی اپل، از کیفیت بالاتر و ظاهر زیباتری برخوردار هستند. قیمت پایین و در عین حال کارایی بالا این مدل از پروتز های دندانی، موجب شده تا بیماران، خرید دندان های مصنوعی ایرانی را به برند های خارجی ترجیح دهند.

هزینه دندان مصنوعی اپل

دندان مصنوعی اپل

دندان ها اجزا حیاتی و مهمی هستند که برای ادامه زندگی به آنها نیاز داریم. دندان ها به مرور زمان دچار پوسیدگی خواهند شد و بالا رفتن سن و بیماری لثه ها، موجب می شود که عمر مفید دندان ها کاهش یابد و به سرعت از بین بروند. در این هنگام استفاده از دندان های مصنوعی ضرورت پیدا می کند. دندان های مصنوعی ابزار هایی هستند که عملکردی مانند دندان دارند و با نام پروتز های دندانی نیز شناخته می شوند. امروزه دندان های مصنوعی مختلفی به بازار عرضه شده اند که یکی از شناخته شده ترین مدل های آن، مدل دندان مصنوعی اپل می باشد.

لازم به ذکر است که دندان های مصنوعی ایرانی، دندان های با کیفیتی هستند که می توانند با بسیاری از برند های آلمانی برابری کنند. دندان های مصنوعی اپل به یک شرکت دندان سازی ایرانی به نام ایده آل ماکو تعلق دارند. در ساخت این مدل دندان ها، از ۴ لایه مواد با استحکام بالا استفاده شده است و در نهایت برای دوام بیشتر، برای ۵ بار در دستگاه های مخصوص پخته شده است. ظاهر این دندان ها بسیار طبیعی و ظریف است و همچنین از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند.

برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

قیمت دندان مصنوعی اپل

از آن جایی که سازنده دندان های مصنوعی مدل اپل، یک شرکت ایرانی است و در داخل ایران تهیه می شود، قیمت مناسب تری نسبت به برند های خارجی دارد. این دندان های مصنوعی با این که قیمت پایینی دارند، اما از نظر کیفیت می توانند با برند المانی ایوکلار برابری کنند. در حال حاضر قیمت هر بسته از این مدل دندان، حداقل ۴۰ هزار تومان و حداکثر ۲۵۰ هزار تومان می باشد.

تفاوت قیمتی این مدل دندان بیانگر کیفیت پایین آن نیست، بلکه در برخی از فروشگاه های مربوطه به صورت تکی و با قیمت پایین تری به فروش می رسند. این دندان ها در برابر سایش مقاومت بسیار بالایی دارند و از دیگر مزیت های آن می توان به تنوع در سایه ها و رنگ های آن اشاره کرد. همچنین قالب بندی این دندان ها به گونه ای است که می توان از ان ها برای سنین مختلف استفاده نمود.

برای خرید آکریل آکروسان آبی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

قیمت دندان مصنوعی اپل

ویژگی های دندان های مصنوعی مدل اپل

در طراحی و ساخت این مدل از دندان های مصنوعی، سعی شده است تا مطابق با خصوصیات دهان و فک هر بیمار، دندان های مناسبی تهیه گردد. این دندان ها از موادی به نام PMMA ساخته شده اند که یکی از بهترین مواد ها برای ساخت دندان های مصنوعی می باشد. همچنین در ساخت آن ها از ۳۰ درصد مواد مرغوب کامپوزیتی نیز بهره گرفته شده است. قرار گرفتن ۴ لایه از این مواد و پختن آن ها در ۵ مرحله، تاثیر بسزایی در بالا بردن کیفیت نهایی دندان های اپل داشته است.

این دندان ها در حال حاضر با چهار طیف رنگی شامل A1، A2، A3 و A3.5 عرضه شده اند و شامل چهار سایز B11، B12، B13 و B52 می باشند. در هر بسته کامل از این دندان ها، ۱۹ قالب قدامی بالا، ۸ قالب قدامی پایین و ۴ قالب خلفی بالا و پایین وجود دارد. از دیگر ویژگی های این دندان های مصنوعی، گارانتی ۸ ساله آن ها است که در صورت سایش و تغییر رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید دندان مصنوعی بتا دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

ویژگی های دندان های مصنوعی مدل اپل

هزینه پروتز دندان

از دندان های مصنوعی هم می توان به صورت یک دست کامل و هم به صورت جزئی و تکی استفاده نمود. در واقع اگر دندان های یکی از قوس های فکی از بین رفته باشد، می توان برای همان قوس، دندان مصنوعی تهیه کرد و نیازی به پروتز دندان هر دو فک نیست. از این رو قیمت دقیق انجام پروتز های دندانی متفاوت می باشد. اما به طور کلی امروزه هزینه پروتز هر دو قوس فکی، از ۵ میلیون تومان آغاز می شود. این مبلغ با توجه به برند و مدل دندان های مصنوعی نیز تغییر می کند و تا ۶ میلیون تومان نیز می تواند هزینه بر باشد.

البته هزینه نیم دست دندان مصنوعی، نصف مبالغ ذکر شده می باشد. همچنین درصدی از این مبلغ را بیمه تامین اجتماعی تقبل خواهد کرد و مبلغ مشخصی از آن به بیمار بازگردانده خواهد شد. به طور کلی هزینه دقیق ساخت دندان های مصنوعی پس از انجام معاینات پزشکی و با توجه به میزان پوسیدگی و از بین رفتگی دندان های اصلی، مشخص خواهد شد.

برای خرید دندان مصنوعی ایوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

هزینه پروتز دندان اپل

کمک هزینه تامین اجتماعی برای دندان های مصنوعی اپل

همان طور که عنوان کردیم سازمان تامین اجتماعی مبلغی از هزینه نهایی ساخت پروتز دندان را بر عهده می گیرد که این مبلغ تا سال ۹۹، تنها ۵ درصد از مبلغ نهایی بود و ۲۰۰ هزارتومان به عنوان کمک هزینه دندان مصنوعی تامین اجتماعی به بیماران پرداخت می شد. اما در حال حاضر و با تجوید نظر نهایی این سازمان، حدود ۴۰ درصد از هزینه یک دست کامل دندان مصنوعی به بیمار بازگردانده خواهد شد. با این وجود می توان عنوان کرد که کمک هزینه دندان مصنوعی تامین اجتماعی 1400، مبلغ ۲ میلیون تومان می باشد. باید به این نکته توجه نمود که کمک هزینه بیمه تامین اجتماعی برای نیم دست پروتز دندان، تنها یک میلیون تومان است. پارشیال کردن دندان ها نیز در تعهدات تامین اجتماعی قرار گرفته و بابت هر دندان در سال ۱۴۰۰، ۸۰ هزار تومان پرداخت می کند.

مزایای استفاده از دندان مصنوعی اپل

جهت خرید آکریل آکروسان از سایت توثکالا بهترین سایت خرید و فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید کنید.

خرید دندان های مصنوعی مدل اپل

دندان های مصنوعی مدل اپل یکی از مناسب ترین دندان های مصنوعی ایرانی از نظر قیمت هستند. این دندان ها به نسبت قیمت پایینشان، کارایی و مقاومت بسیار بالا در برابر سایش دندان ها به یکدیگر، دارند. می توانید این دندان ها را هم به صورت جداگانه و هم به صورت کامل خریداری نمایید. همچنین این مدل دندان مصنوعی در تمامی فروشگاه های مرتبط با لوازم دندان پزشکی موجود است. یکی از راه های ساده برای خریداری این مدل دندان، مراجعه به سایت فروشگاه های پخش کننده لوازم دندانپزشکی نظیر سایت توث کالا می باشد. این وبسایت به یکی از شرکت های بزرگ پخش کننده لوازم دندان پزشکی تعلق دارد و می توانید بدون واسطه، دندان های مصنوعی مدل اپل را با قیمت مناسب و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست