دسته بندی نشده

چگونه تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی را از توثکالا تهیه کنیم؟

تجهیزات دندانپزشکی

تهیه تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی از مهمترین مراحل تاسیس مطب دندانپزشکی و لابراتوارهای دندانسازی در سراسر کشور است. با توجه به گسترش و پیشرفت خدمات و شاخه های مختلف رشته دندانپزشکی در ایران، طراحی و تولید تجهیزات دندانپزشکی در شرکت های ایرانی و استقبال از انواع مختلف این تجهیزات در برندهای خارجی، افزایش یافته و تهیه این تجهیزات توانسته است بسیاری از مشکلات پزشکان و مراجعین را برطرف نماید. امروزه شرکت های بسیار زیادی در زمینه توزیع و فروش تجهیزات مختلف دندانپزشکی و دندانسازی به فعالیت پرداخته که شرکت توثکالا یکی از شاخص ترین آنها می باشد.

تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی

تجهیزات دندانسازی و دندانپزشکی ارائه شده در شرکت توثکالا انواع مختلفی داشته و در حالت کلی در چند دسته تقسیم بندی می شوند. باید توجه داشت که مرغوبیت و کیفیت تجهیزات و کالاهای مورد نیاز در مطب و کلینیک های دندانپزشکی و لابراتوارهای دندانسازی اهمیت بسیار زیادی داشته و این ویژگی در تجهیزات و محصولات ارائه شده در این شرکت به شکل کامل دیده خواهد شد. تجهیزات قابل تهیه در شرکت توثکالا در برندهای معتبر داخلی و خارجی در دسترس متقاضیان قرار گرفته و در کنار برخورداری از کیفیت بالا، مقرون به صرفه نیز می باشند. خریداران می توانند جهت اطلاع از لیست تجهیزات مختلف دندانپزشکی و دندانسازی موجود در این شرکت به سایت رسمی توثکالا مراجعه نموده و پس از اطلاع از لیست تجهیزات و قیمت ها نسبت به سفارش و خرید آنلاین محصولات اقدام نمایند

تجهیزات دندانپزشکی توثکالا

تجهیزات دندانپزشکی موجود در شرکت توثکالا

تجهیزات و محصولات قابل عرضه در این شرکت در دو دسته تجهیزات مصرفی و تجهیزات ساختاری قرار گرفته و خریداران هر یک از تجهیزات می توانند با مشاوران این شرکت در خصوص انتخاب خود به شکل رایگان مشورت نموده و از خریدی مطمئن، رضایت بخش و با کیفیت برخوردار شوند.

برای خرید مایع آکریل آکروسان قرمز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی ایرانی و خارجی

تجهیزات مصرفی دندانپزشکی شرکت توثکالا

  •  وسایل و تجهیزات ضدعفونی کننده

یکی از مهمترین و پرفروش ترین تجهیزات مصرفی موجود در این شرکت، تجهیزات ضدعفونی کننده در انواع مختلف پاک کننده ها و گندزداهای سطوح و ابزارهای مورد استفاده، ضدعفونی کننده های دست و ترکیبات آلوده زدا مورد استفاده در لابراتوارهای دندانسازی هستند که در اندازه ها و برندهای مختلف در اختیار خریداران قرار داده می شوند.

  •  لباس کار و تجهیزات جانبی

روپوش سفید، پیش بند، شلوار دندانپزشکی، ماسک های پارچه ای و فیلتردار، انواع دستکش از جمله دستکش های یکبار مصرف، دستکش های لاتکس پودری و بدون پودر در سایزهای مختلف و دستکش های وینیل از جمله تجهیزات پرفروش در این شرکت می باشند.

  •  مواد و لوازم مصرفی دندانپزشکی

مواد مصرفی مورد نیاز در تجهیز و تاسیس مطب دندانپزشکی و لابراتوارهای دندانسازی قابل ارائه در شرکت توثکالا شامل آینه های معاینه، پنبه و رول های پنبه ای، انواع سرسوزن های بلند و کوتاه، سر سوزن استند استیل فولادی و سر سوزن های ترمو، انواع سرساکشن، میکروبراش، اسپری و روغن های مختلف می باشند.

برای خرید مایع آکریل آکروسان آبی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

ابزار و لوازم عمومی یکبار مصرف دندانپزشکی توثکالا

تجهیزات ساختاری دندانپزشکی شرکت توثکالا

  •  یونیت های دندانپزشکی

یونیت ها یا همان صندلی های دندانپزشکی از مهمترین تجهیزات ساختاری قابل نیاز در تاسیس مطب های دندانپزشکی هستند که از چهار بخش صندلی، جعبه باکس، چراغ و کراشوار تشکیل شده و توصیه می شود در انتخاب برند و نوع امکانات این یونیت ها دقت فراوان داشته و به قابلیت تحرک پشتی و بدنه صندلی توجه فراوان نمایند. یونیت های موجود در شرکت توثکالا از تمامی فاکتورهای استاندارد جهانی برخوردار بوده و در برندهای معتبر به خریداران عرضه می گردند.

  • ساکشن ها و لایت کیور

ساکشن ها از جمله تجهیزات دندانپزشکی بسیار ضروری در مطب و کلینیک ها می باشند که انواع مختلفی داشته و در نوع حرفه ای تر از آن برای عمل های جراحی فک و دندان استفاده می شود. لایت کیورها از ابزارهای مورد استفاده در فرآیند استریلیزاسیون هستند که با استفاده از تکنولوژی های مدرن و کم خطر قادر به گندزدایی و استرلیزه کردن نوک سوزن ها و قلم های دستگاهی خواهد بود.

برای خرید مایع آکریل آکروسان سبز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

  •  تجهیزات پرتابل و قابل حمل

این نوع از تجهیزات دندانپزشکی قابلیت حمل و نقل آسان را داشته و همواره در دسترس و همراه دندانپزشک خواهند بود. امروزه انواع مختلف این تجهیزات در برندهای مختلف داخلی و خارجی تولید گردیده و در اختیار خریداران قرار داده می شوند.

  • دستگاه ها و مواد تصویربرداری

یکی از تحولات چشمگیر در زمینه طراحی و تولید تجهیزات دندانپزشکی، امکان برخورداری از دستگاه ها و امکانات تصویربرداری داخل مطب و کلینیک های دندانپزشکی است. این دستگاه ها مجهز به مانیتورهای تصویربرداری و اشعه ایکس بوده و به افزایش سهولت کار دندانپزشک و بیمار کمک خواهد نمود.

مواد مصرفی دندانسازی

یکی دیگر از خدمات بسیار مهم شرکت توثکالا، ارائه مواد مصرفی و مورد نیاز در فرآیند دندانسازی و ساخت پروتزهای ثابت و متحرک دندانی است. مواد مورد نیاز در قالب گیری دندان، تجهیزات مورد نیاز ساخت دندان های مصنوعی و پروتزهای دندانی از جمله این تجهیزات بوده و توسط شرکت توثکالا در اختیار خریداران و متقاضیان قرار داده می شوند.

دندان مصنوعی آلبا

چگونه تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی را از شرکت توثکالا تهیه نماییم؟

همانطور که پیشتر گفته شد شرکت تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی توثکالا یکی از شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه فروش محصولات و تجهیزات دندانپزشکی است. این شرکت به دو شکل حضوری و غیر حضوری قادر به ارائه خدمات مشاوره، فروش و تعویض بوده و تمامی تجهیزات و کالاهای ذکر شده را در کیفیت های مرغوب و رضایت بخش با برندهای داخلی و خارجی در اختیار خریداران قرار می دهد. خریداران محترم می توانند به شکل حضوری به شرکت توثکالا در استان تهران و یا نمایندگی های این شرکت در استان های سراسر کشور مراجعه نموده و محصول خود را تهیه نمایند. خرید اینترنتی، غیر حضوری و یا آنلاین از دیگر راه های پرطرفدار دریافت تجهیزات دندانپزشکی در این شرکت می باشد. خرید اینترنتی بسیار آسان، سریع و مقرون به صرفه بوده و با مراجعه به سایت رسمی این شرکت قابل انجام است.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست