دسته بندی نشده

بررسی انواع تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی در توثکالا و خرید آنلاین آن

خرید یونیت دندانپزشکی

این مطلب شامل اطلاعاتی جامع در مورد تهیه تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی است. توثکالا از جمله فروشگاه‌های آنلاین است که به معرفی تجهیزات مورد نیاز دندانپزشک ها می‌پردازد. شما علاوه بر مطالعه مطالب درج شده در این صفحه و کسب اطلاعات در مورد تجهیزات دندانپزشکی می‌توانید اقدام به خرید و تهیه کالای مدنظرتان در زمینه دندانپزشکی و دندان سازی بپردازید.

فروشگاه دندانپزشکی توثکالا

 با پیشرفت و توسعه کشور‌ها، توسعه چشم گیری در زمینه فروشگاه‌های آنلاین مشاهده می‌کنیم. فروشگاه‌های آنلاین مختلف با ارائه محصولات گوناگون در زمینه  پاسخگوی بسیاری از جمعیت سراسر کشور در اسرع وقت می‌باشند. با توجه به مزایای فروشگاه‌های آنلاین شرکت توثکالا برای ارائه هر چه راحت تر خدمات به مردم سراسر کشورمان دست به تاسیس این فروشگاه زده است.

تاسیس فروشگاه آنلاین توثکالا توسط شرکت توثکالا با ارائه تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی سعی در رفع نیاز و کمک به تهیه هر چه آسان تر تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی توسط دندان پزشکان و دانشجویان این رشته دارد. شما می‌توانید با آسانترین راه به خرید آنلاین در فروشگاه توثکالا بپردازید و کالای مد نظر خود را با بهترین برند موجود تهیه کنید.

تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی توثکالا

بررسی انواع تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی

تجهیزات دندانپزشکی دارای طیف بسیار وسیعی است. شما می‌توانید در فروشگاه آنلاین توثکالا به تهیه اکثریت تجهیزات دندان پزشکی بپردازید. در ادامه کالا‌ها و تجهیزات موجود در توثکالا را نام خواهیم برد.

1. آینه دندانپزشکی

2. آنگل

3. توربین دندانپزشکی

3. جرم‌ گیر دندان

5. فورسپس

6. دستگاه مکش (ساکشن) دندانپزشکی

7. صندلی تابوره

8. یونیت دندان پزشکی

9. فرز

10. آمالگاماتور

11. دستگاه کپسولی

12. دستگاه پودری و کپسولی

13. لایت کیور

14. اتوکلاو

15. فرز توربین

16. فرز آنگل

17. اسید اچ

18. باندینگ

19. ماسک

20. سرساکشن

21. مایع ضدعفونی سطوح و مایع ضدعفونی ابزار

22. روکش موقت

23. آکریل

24. ماده قالبگیری

25. شیلد های محافظ

26. پیشبند و روکش یونیت

27. میکروبراش

28. تیغ جراحی

29. خون بند

30. دوربین داخل دهانی

دسته بندی توثکالا

بررسی انواع تجهیزات دندان سازی

توثکالا علاوه بر ارائه تجهیزات دندانپزشکی، کلیه تجهیزات مورد نیاز در زمینه دندان سازی را هم ارائه می‌دهد. انواع تجهیزات دندان سازی شامل موارد زیر است:

– یونیت صندلی دندانپزشکی : از تجهیزات مهم برای دندانپزشک ها یا دندان سازان می‌توان به یونیت صندلی دندانپزشکی اشاره کرد. با انتخاب مناسب ترین یونیت صندلی در توثکالا علاوه بر تضمین راحتی بیمار به تسلط پزشک نیز کمک بسیاری خواهد کرد.

– کمپرسور و ساکشن : از جمله دستگاه‌هایی که بسیار مورد استفاده در دندانپزشکی قرار می‌گیرد، دستگاه کمپرسور و ساکشن است. این دستگاه یک دستگاه مکانیکی است که فشار گاز‌ها را از طریق کم حجم کردن آن‌ها افزایش می‌دهد.

– تجهیزات عمومی : این تجهیزات شامل دستگاه‌هایی از جمله  آمالگاماتور و ایرفلو، دستگاه جرم گیر دندانپزشکی، لایت کیور، دوربین داخل دهانی، بهداشت دهان و دندان، لایت متر، مانیتور پزشکی، دستگاه بیل چین، لوپ چشمی دندانپزشکی و غیره است.

تجهیزات جراحی : دستگاه‌های ایمپلنت و جراحی، الکتروسرجری از تجهیزات جراحی به شمار می‌روند. دستگاه‌های مورد استفاده در جراحی علاوه بر راحتی کار دندان ساز به کمک بیمار نیز می‌آید.

تجهیزات استریل : تجهیزات استریل همان طور که از نامشان مشخص است جهت ضد عفونی کردن وسایل دندانپزشکی و دندان سازی استفاده می‌شوند. این تجهیزات از وسایل ضروری بوده و از اهمیت بالایی در زمینه بهداشت دارند. دستگاه اتوکلاو از جمله یکی از این دستگاه ها است.

تجهیزات تصویربرداری : بدیهی است که با استفاده از تجهیزات تصویربرداری می‌توان کمک بسیاری به دندان پزشکان کرد. از جمله دستگاه‌های تصویربرداری می‌توان به دستگاه رادیوگرافی، اسکنر فسفر پلیت و نگاتوسکوپ اشاره کرد.

برای خرید دندان مصنوعی نانو کامپوزیت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی ایرانی و خارجی

قیمت  تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی موجود در توثکالا

خوشبختانه در کشورمان تولید تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی در برند‌های مختلف و با کیفیت بالا زیاد است. این تجهیزات پزشکی در اختیار فروشگاه‌های مختلف قرار می گیرند تا در اختیار  جامعه‌ پزشکی قرار گیرند. شرکت توثکالا نیز با فعالیت به صورت فروشگاهی آنلاین از شرکت های فعال و موفق در این زمینه است که با انتخاب و تهیه تجهیزات با کیفیت بالا و بهترین برندهای تولیدی این تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی را در اختیار سراسر کشور قرار می دهد. با توجه به ویژگی منحصر به فرد کالا‌های این فروشگاه، شما می‌توانید به صرفه جویی در پرداخت هزینه‌های اضافی بپردازید و علاوه بر داشتن رضایت مشتری در زمینه ارائه خدمات، به تهیه تجهیزات با هزینه مناسب بپردازید.

خرید محصولات دندانپزشکی و دندانسازی

نحوه خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی از فروشگاه توثکالا

همان طور که متوجه شده اید توثکالا به ارائه کلیه‌ تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی مورد نیاز می‌پردازد. کلیه این تجهیزات شامل کیفیت بالایی هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت Toothkala   محصول مد نظر خود را تهیه کنید. نحوه سفارش کالا از فروشگاه آنلاین توثکالا به‌ این صورت می‌باشد که شما می‌بایست در ابتدا به جستجوی کالای مدظرتان بپردازید.

جهت این امر شما می‌توانید به مطالعه توضیحات داده شده و مشخصات کالا و همچنین به مطالعه نظرات کاربران در مورد کالای مد نظرتان بپردازید. در صورت یافت محصول مورد نیازتان آن را به سبد خرید انتقال دهید. شما با پرداخت هزینه کالا به ثبت آن کالا خواهید پرداخت. شرکت ما سعی خواهد کرد در کمترین زمان ممکن کالای سفارشی شما را در اختیارتان قرار دهد. و به رفع هر چه سریع تر نیاز شما به کالای مدنظرتان بپردازد.

برای خرید دندان مصنوعی گامولار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

مواد عمومی آندو دانتیکس توثکالا

 در پایان

شرکت توثکالا مفتخر و سربلند می‌باشد که به توزیع تجهیزات دندانپزشکی و دندان سازی با توجه به دانش‌های تخصصی به روز در اختیار سراسر کشور قرار می‌دهد و به رفع نیاز‌های دندانپزشکان در زمینه تهیه تجهیزات و کالا‌های مورد نیاز می‌پردازد. فروشگاه آنلاین توثکالا هر لحظه تمام تلاش خود را جهت بروزرسانی تجهیزات ارائه شده در این فروشکاه آنلاین را به کار می‌گیرد تا رضایت همه مصرف کنندگان در سراسر کشور را جلب نماید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست