دسته بندی نشده

بهترین زمان استفاده از نخ دندان

بهترین زمان استفاده از نخ دندان

مسواک و نخ دندان 2 ابزار بسیار مهم، ثیرگذار و در عین حال ارزان قیمت برای حفظ زیبایی و سلامت دندان ها به شمار می روند. به همین دلیل همواره شناسایی بهترین زمان استفاده از نخ دندان و مسواک برای افراد و مراجعه کنندگان مطب های دندانپزشکی یک دغدغه بزرگ محسوب می شود. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم که به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.

استفاده از نخ دندان

دندان های سالم و تمیز نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در زندگی انسان دارند و سلامت آنها تضمین می کنند. هر کدام از دندان های شما برای انجام وظایف خاصی رشد می کنند و به این ترتیب به هیچ عنوان نمی توان در نگهداری و مراقبت از هیچ کدام از آنها کم کاری کرد. دندان های زیبا و سالم نه تنها باعث زیباتر و جذاب تر شدن لبخند می شوند بلکه به شما برای خوردن هرچه بهتر و راحت تر مواد غذایی کمک می کنند و باعث می شوند بتوانید مواد غذایی را به طور کامل بجوید.

دندان ها علی رغم اینکه ظاهری سفت و محکم دارند، بسیار حساس و شکننده هستند. به همین دلیل هرگونه بی دقتی و سهل انگاری در امر مراقبت از این عضو بدن باعث می شود که دندان هایتان دچار خرابی و افتادگی شوند که بعد از این اتفاق باید هزینه های بسیار زیادی را برای ترمیم و یا جایگزین کردن آنها صرف نمایید که این دندان ها به هیچ عنوان کارایی و کیفیت دندان های طبیعی را نخواهند داشت. از این رو همواره بهترین و راحت ترین روش برای داشتن دندان هایی زیبا و سالم پیروی از شیوه های نگهداری از دندان ها مانند استفاده مداوم از نخ دندان و مسواک می باشد.

اگر بتوانید به طور روزانه و مستمر مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید، مطمئن باشید که سالیان بسیار طولانی را از نعمت داشتن دندان های زیبا، طبیعی و سالم برخوردار خواهید بود. معمولا همه ما می دانیم که در چه زمان هایی باید مسواک بزنیم، اما خیلی از افراد زمان درست استفاده از نخ دندان را نمی دانند و همواره این سوال در ذهنشان وجود دارد که بهترین زمان استفاده از نخ دندان چه زمانی است؟

برای پاسخ به این سوال توصیه می کنیم که ما را در بخش های بعدی همراهی کنید.

برای خرید دندان مصنوعی یاقوت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

طریقه استفاده نخ دندان

بهترین زمان استفاده از نخ دندان

در کنار سوال بهترین زمان استفاده از نخ دندان چه زمانی است، یک سوال دیگر هم همواره در بین مردم وجود دارد و آن هم این است که آیا نخ دندان بهتر است یا مسواک؟

دلیل اصلی مطرح کردن سوال دوم، تنبلی و بی حوصلگی افراد برای انجام هر دو روش مسواک زدن و نخ دندان کشیدن می باشد و می خواهند که روش بهتر و موثرتر را انجام دهند. شاید پاسخ این سوال چندان خوشایند پرسش کنندگان آن نباشد. اما باید بگوییم که برای داشتن دندان های طبیعی سالم و بدون پوسیدگی انجام هر دو روش ضروری بوده و به هیچ عنوان نمی توان یکی از آنها را نادیده گرفت.

استفاده از مسواک و خمیر دندان آلودگی و باکتری های مضر دهانی را از بین می برد و به مینای دندان ها جلا می دهد. علاوه بر این مسواک زدن دندان ها و زبان باعث می شود که بوی بدن دهان از بین برود و همچنین بهتر بتوانید مزه غذاها را تشخیص دهید. این در حالیست که نخ دندان پلاک های دندانی را حذف و فضای بین دندان ها ولثه ها را به خوبی تمیز می کند.

اگر چه همواره توصیه می شود که این 2 روش مکمل یکدیگر هستند و نباید هیچ کدام از آنها را کنار گذاشت، اما اگر در برخی از مواقع و به ناچار مجبور بودید که یکی از آنها را انتخاب کنید، بهتر است که به سراغ استفاده از نخ دندان بروید چرا که این روش باعث پاکسازی دقیق تر و مطمئن تر دندان ها می شود و فضاهای بین دندانی را که اغلب میکرون های زیادی در آنجا وجود دارد را بهتر تمیز می کند.

برای خرید دندان مصنوعی سوپر نیوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

ابزار و لوازم عمومی یکبار مصرف دندانپزشکی توثکالا

زمان مناسب استفاده از نخ دندان قبل از مسواک است یا بعد از آن؟

در این بخش می خواهیم به پاسخ سوال اصلی این مطلب «بهترین زمان استفاده از نخ دندان؟» بپردازیم.

عموما پاسخ دقیقی برای پاسخ به سوال بهترین زمان استفاده از دندان چیست، وجود ندارد. چرا اگر این 2 کار را به درستی و به صورت متوالی انجام دهید، فرقی نمی کند که ترتیب آنها به چه صورت باشد. به عبارت دیگر این 2 روش بهترین روش های خود مراقبتی از دندان ها به شمار می روند و ترتیب انجام آنها چندان اهمیتی ندارد.

اما اگر نگاهی به آمار بیندازیم، متوجه می شود که بهترین زمان استفاده از نخ دندان از نظر خیلی از افراد بعد از مسواک زدن می باشد. چرا که آنها معتقد هستند که با رعایت این ترتیب احساس پاکی بیشتری خواهند داشت. این در حالیست که آنها می گویند اگر بعد از مسواک دندان های خود را نخ دندان بکشند، دوباره مواد غذایی باقی مانده در میانه دندان ها به سطح دندان باز می گردد.

برای خرید دندان مصنوعی نیوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

آب سلنگ چوبی

بهترین زمان استفاده از نخ دندان برای کودکان

بهترین زمان استفاده از نخ دندان برای کودکان برخلاف بزرگسالان از حساسیت بیشتری برخوردار است. کودکان بهتر است که بعد از مسواک از نخ دندان استفاده کنند تا بتوانند ذرات باقی مانده در میانه دندان های خود را خارج کنند. این در حالیست که اگر این ترتیب را بر عکس انجام دهند، باعث می شود که باقی مانده مواد غذایی و ذرات به میانه لثه ها فرو روند.

خرید محصولات دندانپزشکی و دندانسازی

بهترین زمان استفاده نخ دندان قبل از خواب است یا بعد از خواب؟

اگر می خواهید تنها یکبار در طول شبانه روز از نخ دندان استفاده کنید، بهترین زمان استفاده از نخ دندان برای شما شب ها قبل از خواب می باشد. چرا که در طول شب بزاق دهان کمتر شده و باکتری ها فرصت بیشتری برای آسیب رساندن به دندان ها پیدا می کنند. از این رو توصیه می کنیم که هر شب قبل از خواب از مسواک و نخ دندان استفاده کنید و تمیز کردن زبان را نیز فراموش نکنید.

برای خرید دندان مصنوعی نانو بیس از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی ایرانی و خارجی

استفاده روزانه از نخ دندان چه مزیت هایی دارد؟

استفاده منظم و روزانه از نخ دندان و همچنین رعایت بهترین زمان استفاده از نخ دندان علاوه بر اینکه به سلامت هرچه بیشتر دندان ها کمک می کند، مانع از بروز مشکلات دهان و دندان مانند تورم، پلاک، رسوب و التهابات لثه می شود.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست