دسته بندی نشده

پیشگیری از گسترش کرونا و دندانپزشکی

ابزار دندانپزشکی

ضدعفونی کردن تجهیزات دندانپزشکی یکی از مهم‌ترین  نکات در خصوص کرونا و دندانپزشکی بوده و تاثیر بسیار زیادی در کاهش شیوع انواع بیماری های ویروسی، باکتریایی و عفونی از جمله کرونا ویروس جدید در جمعیت بیماران مراجعه کننده به کلینیک ها و مطب‌های دندانپزشکی خواهد داشت.  توجه به این نکته اهمیت بسیار زیادی داشته و از این رو استفاده از تجهیزات ضد عفونی کننده بر پایه ترکیبات الکلی و کلر،  نقش بسیار مهمی در کاهش شیوع و اپیدمی ابتلا به کرونا و دندانپزشکی خواهند داشت. 

 نگرانی های شیوع کرونا و دندانپزشکی و کاهش آن

 ویروس ها، باکتری ها، میکروب ها و قارچ ها  به شکل  همزیست از زمان پیدایش انسان ها پا به حیات  گذاشته و به دو شکل مفید و بیماری زا به حیات خود ادامه دادند. ویروس های بیماری زا از گذشته های دور تاکنون در کمین زمان و حیوانات بوده  و از راه‌های مختلفی انتقال و شیوه خواهند یافت. در این بین جهش کد ژنتیکی ژنوم ویروس ها، مسئله‌ای قابل توجه و تاثیر گذار در شیوع و گسترش علائم ناشی از شکل گیری ویروس های جهش یافته ایجاد بیماریهای خطرناک تر بوده و به دلایل مختلفی مانند مقاومت به آنتی بیوتیک ها، مصرف بی رویه استروئید های خوراکی و تزریقی و بسیاری از عوامل دیگر ایجاد گردیده است.

کرونا ویروس جدید یکی از  ویروس های جهش یافته با قدرت انتقال و شیوع بسیار بالا در جمعیت انسانها است.  امروزه مبارزه با این ویروس یک مسئله جهانی بوده و تغییرات نامطلوب فراوانی زندگی بشر تحمیل نموده است. متاسفانه یکی از راه های انتقال این ویروس، از طریق ترشحات مستقیم دهان به اشیا و یا افراد دیگر بوده و از این رو دندانپزشکی یکی از راه های بسیار مهم در شیوع بیماری کووید ۱۹ ناشی از ویروس کرونا خواهد بود.

برای خرید دندان مصنوعی مارولی گلد از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

خرید محصولات دندانپزشکی و دندانسازی

 راه های پیشگیری کرونا و دندانپزشکی چیست؟

 رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی  تاثیر بسیار زیادی در کاهش شیوع و گسترش این بیماری از طریق اقدامات دندانپزشکی داشته و در راس آنها استفاده از تجهیزات ضد عفونی کننده در انواع مختلف آن،  یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر تلقی خواهد شد.  با توجه به اینکه تعطیلی و عدم فعالیت اقدامات درمانی در خصوص پیشگیری از کرونا و دندانپزشکی، امری غیر ممکن  بوده و عواقب بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت،  از این رو توصیه می شود استفاده مکرر و صحیح از مواد ضدعفونی کننده و تجهیزات گندزدا،  امکان شیوع و گسترش این بیماری ویروسی  را به حداقل ممکن رسانیده و فعالیت های درمانی مورد نیاز متقاضیان را با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام رسانید.

ماسک دی توثکالا

 ضدعفونی کردن تجهیزات دندانپزشکی

 تا پیش از شیوع و گسترش بیماری کووید ۱۹،  عفونی و گندزدایی تجهیزات و  وسایل مورد استفاده در خدمات دندانپزشکی،  در زمان عدم  حضور مراجعه و در ساعت های خاصی مطابق با برنامه کاری هر مطب و مرکز انجام می‌شد، اما امروزه با توجه به شرایط ایجاد شده  و تغییر وضعیت  تمامی مشاغل و اصناف،  مراحل ضدعفونی و گندزدایی تجهیزات و فضای مطب در ساعات حضور مراجعین و حین انجام خدمات درمانی انجام گرفته ۳۱ تلاش مستمر در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا و دندانپزشکی به شمار می آید).

برای خرید دندان مصنوعی مرجان نیو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

ابزار و لوازم عمومی یکبار مصرف دندانپزشکی توثکالا

 خرید تجهیزات ضد عفونی دندانپزشکی

 معمولاً گندزدایی و ضدعفونی کردن لوازم و تجهیزات مورد استفاده در مطب دندانپزشکی بحث شکل مختلف انجام گرفته و در این روش های ماشینی طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهند.  امروزه تهیه تجهیزات ضد عفونی کننده مورد استفاده در گندزدایی سطوح و محلول های ضدعفونی کننده دست از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و در کاهش شیوع کرونا و دندانپزشکی تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت.

 فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی توثکالا

 فروشگاه اینترنتی توثکالا یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین مراکز در زمینه فروش تجهیزات مختلف دندانپزشکی و دندانسازی بوده و در این زمینه فعالیت خود را با فروش انواع مختلف تجهیزات و لوازم ضد عفونی دندانپزشکی گسترش داده است.  فروشگاه توثکالا با عرضه انواع مختلف دستگاه ها و محلول های ضدعفونی کننده قادر به تامین نیاز مصرف کنندگان در این زمینه بوده و با هدف پیشگیری و گسترش بیشتر شیوع کرونا و دندانپزشکی به شکل مجازی و آنلاین به فروش محصولات خود در این زمینه پرداخته است.

دسته بندی توثکالا

 ضد عفونی کننده های سطوح دندانپزشکی

 یکی از راه های انتقال کرونا ویروس جدید، از سطوح آلوده به افراد سالم می باشد.  سطوح مختلف دندانپزشکی از جمله یونیت ها، صندلی ها،  تجهیزات مورد استفاده در رادیولوژی دندان و ست کامل تجهیزات درمانی یکی از راه‌های مهم انتقال آلودگی به شمار می‌آیند،  از این رو استفاده از محلول های مختلف ضدعفونی کننده سطوح تاثیر بسیار زیادی در کاهش گسترش کرونا و دندانپزشکی در سطح جامعه داشته و یک  روش موثر محسوب می گردد.

محلول های سارفوسپت سطوح، ابزار و ریوسپیت آی دی یونیورسال  مهمترین محلول ها و ترکیبات ضدعفونی کننده بر پایه الکل و سایر ترکیبات گندزدا بوده که در برند ها و اندازه های مختلف توسط فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی توسط کالا در اختیار متقاضیان قرار داده می شوند.

برای خرید دندان مصنوعی نانو گلاس از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

 محلول های ضدعفونی کننده دست

 با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین اصول بهداشتی به منظور کاهش انتقال آلودگی و بیماری های ویروسی مانند کرونا، شستشوی مکرر و صحیح دست ها است؛  استفاده از محلول های ضدعفونی کننده دست تاثیر بسیار زیادی در کاهش گسترش و شیوع کرونا و دندانپزشکی خواهند داشت.  این محلول ها در اندازه های  مختلف در فروشگاه اینترنتی توثکالا موجود بوده و به عنوان یکی از بهترین ترکیبات ضد ویروسی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. امروزه استفاده از این تجهیزات بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد به شمار می آیند.

سر ساکشن نیک مدیکال

 تهیه و خرید محلول های ضدعفونی دندانپزشکی

 امروزه با هدف کاهش گسترش کرونا و دندانپزشکی بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی با فروش محصولات تقلبی و بی کیفیت به دنبال منفعت طلبی و کسب در آمد در دوران هم گیری ویروس کرونا بوده و نقش بسیار مهمی در توسعه محصولات نامعتبر بازار مصرف خواهند داشت.

 توصیه می شود جهت تهیه محصولات ضدعفونی دندانپزشکی در برندها و میزان های مختلف در خصوص کاهش گسترش و توسعه روز افزون شیوع بیماری کرونا و دندانپزشکی،  به مراکز خرید و سایت فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند توثکالا مراجعه نموده و محصولات مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر دریافت نمایید.  این فروشگاه با سالها تلاش و تجربه در زمینه فروش محصولات و تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی با شرکتهای معتبر در زمینه توزیع تجهیزات ضد عفونی کننده،  نیاز بازار را شناسایی نموده و با محوریت کسب رضایتمندی و و اعتماد از جانب متقاضیان به خرید و عرضه محصولات با کیفیت در این زمینه پرداخته است.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست