آموزشی و یادگیری, سلامت دهان و دندان

دندان مصنوعی بتا استار

دندان مصنوعی بتا استار

قیمت دندان مصنوعی بتا استار
اگر از یک دندانپزشک این سوال را بپرسید که قیمت یک دندان چقدر است احتمالا به شما خواهد گفت که دندان ها بدون قیمت هستند. این پاسخ کمی تامل برانگیز است. منظور از بدون قیمت بودن دندان ها این است که هیچ ماده ای را در جهان نمی توان جایگزین یک دندان نمود. دندان ها خاص و منحصر به فرد هستند و ارزش زیادی دارند. این ارزش نه از باب قیمت بلکه از باب ارزش معنوی آنها است. 
با این حال کمپانی های مختلفی در جهان سعی کرده اند که دندان مصنوعی مشابه دندان های انسان بسازند. یکی از این کمپانی ها، کمپانی ایده ال ماکو می باشد که که در ایران و مرز ترکیه قرار دارد. این برند مشهور که شهرت آن به تازگی جهانی شده است از بهترین متریال ها و فناوری های آلمانی و آمریکایی برای شبیه سازی دقیق دندان مصنوعی استفاده می کند. 
برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
دندان مصنوعی بتا استار یکی از محصولات این مجموعه می باشد که شامل مجموعه ای از دندان های مصنوعی شش تایی، هشت تایی، دست کامل، جعبه شش تایی 18 عددی و جعبه هشت تایی 12 عددی می باشد. قیمت دندان مصنوعی بتا استار بر حسب تعداد دندان های موجود در یک بسته بندی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال قیمت دندان مصنوعی بتا استار از نوع دست کامل مطمئنا نسبت به دندان مصنوعی بتا استار شش تایی بیشتر است.
دندان مصنوعی بتا استار دارای دو لایه می باشد و تعداد پخت های آن دو پخت است. این دندان مصنوعی بر پایه پلیمر آکریلات به تولید می رسد و جزو یکی از خوش قیمت ترین دندان مصنوعی های برند ایده آل ماکو می باشد. هر چند که تعداد لایه ها و تعداد پخت های این دندان مصنوعی کمتر از سایر دندان های مصنوعی ایده آل ماکو می باشد اما هنوز هم می توان از بابت استحکام، ثبات رنگ و مقاومت در برابر سایش روی آن حساب باز کرد.
دندان مصنوعی بتا استار در انواع سایز بندی های مختلف عرضه می شود. برای آنکه دندان های مصنوعی مطابق با آناتومی دهان افراد باشد باید از لحاظ سایز با فک افراد انطباق داشته باشد. به همین دلیل برند ایده آل ماکو اقدام به عرضه دندان مصنوعی بتا استار در انواع سایزهای مختلف نموده است. 
در نتیجه دندانپزشکان می توانند این دندان مصنوعی را مطابق با سیار فک افراد مختلف استفاده کنند. طبیعتا تفاوت در سایز می تواند سرنخی برای تفاوت قیمت دندان مصنوعی بتا استار باشد. دندان مصنوعی بتا استار طبق استاندارد بین المللی ISO 3336 به تولید می رسد و از سطح کیفی بالایی بهره مند است. این دندان های مصنوعی دچار سایش، تغییر رنگ و ترک خوردگی نمی شوند و می توان از آن ها برای ساخت پروتز پارسیل، پروتز هیبریدی، دنچر و ایمپلنت استفاده نمود.
دندان مصنوعی بتا استار یک محصول ایرانی می باشد اما مواد اولیه و فناوری تولید آن محصول کشورهای پیشرفته و توسعه یافته ای مانند آمریکا و آلمان است. به همین دلیل قیمت دندان مصنوعی بتا استار مطابق با نوسانات قیمت ارز و دلار دستخوش تغییر می شود. در نتیجه بسیاری از فروشگاه ها ممکن است قیمت ثابتی را برای این محصول اعلام نکنند. توصیه ما به شما نیز این است که برای استعلام قیمت دندان مصنوعی بتا استار حتما با کارشناسان توثکالا تماس حاصل نمایید تا از جدیدترین قیمت های روز مطلع شوید.

دندان مصنوعی بتا استار (ست 8 تایی پایین)

قیمت دست دندان بتا استار
دندان مصنوعی بتا استار دارای مدل های مختلف شش تایی، هشت تایی و دست دندان می باشد. دست دندان بتا استار انتخابی عالی برای ساخت دنچر می باشد. این پکیج شامل 28 دندان مصنوعی شامل دندان های خلفی (Posterior) و دندان های قدامی (Anterior) می شود و می توان از آن در ساخت پروتز هیبریدی، پروتز پارسیل و دنچر استفاده نمود. قیمت دست دندان بتا استار به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. این دندان های مصنوعی را می توان در انواع سایز بندی های مختلف خریداری نمود. بنابراین یکی از موثرترین پارامترها در قیمت دست دندان بتا استار سایز دندان مصنوعی می باشد.
برای خرید دندان مصنوعی ایوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
از طرفی برند ایده آل ماکو در تولید دست دندان بتا استار به اختلالات بابت توجه ویژه ای کرده است. شما این امکان را دارید که دست دندان بتا استار را در انواع مختلف Normal Bite، Cross Bite و Overbite خریداری کنید. در نتیجه هیچ مشکلی از بابت وجود اختلالات دندانی برای بیماران رخ نخواهد داد. این موضوع قیمت دست دندان بتا استار را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. کما اینکه شما می توانید در زمان خرید دست دندان بتا استار از بین گزینه های موجود این مورد را تغییر دهید و شاهد تغییر متعاقب قیمت دست دندان بتا استار باشید.
قیمت دست دندان بتا استار در قیاس با سایر همتایان خارجی بازار قیمت بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. برند ایده آل ماکو برندی ایرانی می باشد که استانداردهای خود را در سطح آلمان و آمریکا ارتقا داده. چه در نوع متریال مصرفی و چه در نوع تکنولوژی های مورد استفاده. در نتیجه می توان قیمت دست دندان بتا استار را نسبت به رقبای خارجی مبلغ بهینه ای ارزیابی کرد.

خرید دندان مصنوعی بتا استار
دندان مصنوعی بتا استار یکی از محصولات برند ایده آل ماکو می باشد که دارای پایه پلیمری بوده و از دو لایه تشکیل شده است. این دندان مصنوعی دو بار متوالی در کوره پخته می شود و از استحکام نسبی خوبی برخوردار است. برند ایده آل ماکو در مورد ثبات رنگ دندان های مصنوعی این برند بسیار پر ادعاست. همانطور که این برند ادعا کرده، دندان مصنوعی های ایده آل ماکو از جمله دندان مصنوعی بتا استار با ثبات رنگی بسیار مطلوبی همراه هستند. یکی از مزایای خرید دندان مصنوعی بتا استار، قابلیت پولیش پذیری عالی این دندان ها می باشد. دندان مصنوعی بتا استار را می توان به راحتی پردازش کرد و شفافیت و برق روز اول را به آن بخشید. این دندان ها اتصالی قوی با لثه ایجاد می کنند و محال است شما را در موقعیتی مهم سرافکنده کنند. بنابراین احتمال کنده شدن دندان مصنوعی و خارج شدن دندان از لثه تقریبا صفر است.
دندان مصنوعی بتا استار دارای 20 سایز دندان قدامی بالا و 10 سایز دندان قدامی پایین در ساختار مختلف بیضی، مربعی و مثلثی می باشد. بنابراین می توان این دندان ها را با آناتومی صورت و فک هر فردی انطباق داد بدون اینکه آثاری از درد و ساییدگی در دندان های بیمار دیده شود. این موضوع در بلندمدت می تواند تاثیر فوق العاده ای روی راحتی بیمار داشته باشد.
چنانچه سایز و ساختار دندان ها با دندان های طبیعی فرد انطباق نداشته باشد فرد دائما حسی از ناراحتی و اضافه بودن دندان درون دهان خود خواهد داشت که به غایت آزاردهنده است. با این حال برند ایده آل ماکو فکر همه جای کار را کرده و اقدام به تولید و عرضه انواع دندان مصنوعی بتا استار با آناتومی های مختلف نموده است.
با کلیک روی لینک آکریل ایوکلار از معتبرترین سایت فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید نمایید.
شما می توانید اقدام به خرید دندان مصنوعی بتا استار در شش رنگ مختلف نمایید. افراد دارای رنگ پوست مختلفی هستند و این موضوع در مور رنگ لثه های افراد نیز صادق است. طبیعتا بسیار مهم است که رنگ دندان ها با رنگ پوست و لثه بیمار انطباق داشته باشد. دندان مصنوعی بتا استار دارای تنوع رنگی مطلوبی می باشد بنابراین پزشک متخصص می تواند بهترین رنگ را مطابق با تناژ رنگی پوست تان انتخاب کند.
دندان مصنوعی بتا استار دارای شش جفت دندان خلفی برای سه تیپ کراس بایت، اوربایت و نرمال بایت می باشد. بنابراین پزشکان می توانند با توجه به شیوه قرار گرفتن دندان های فرد و اصطلاحا اختلالات بایت اقدام به خرید دندان مصنوعی بتا استار و استفاده از آن برای بیمار نمایند. این دندان های مصنوعی دارای فرم و ساختار مطابق با آناتومی فک بیمار دارند و به هیچ عنوان باعث ایجاد درد، سایش و فشار در فک نمی شوند. شما می توانید برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از توثکالا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا قبل از خرید مشاوره های تخصصی لازم را دریافت کنید.

نمایندگی بتا استار
برند ایده آل ماکو یکی از خوش نام ترین و معتبرترین برندهای بازار است. بنابراین جای تعجب نیست که رقبای زیادی داشته باشد. بسیاری از رقیبان این برند اقدام به عرضه و تولید دندان مصنوعی مشابه با کیفیت ایده آل ماکو می نمایند و سعی دارند با نام این برند در بازار جولان دهند. این موضوع خطر گیر افتادن در دام برندهای فیک را به ما هشدار می دهد. در نتیجه نمی توان برای خرید دندان مصنوعی بتا استار به هر فروشگاهی اعتماد کرد.
برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
ممکن است خرید شما با نام ایده آل ماکو اتفاق بیفتد اما محصول رسیده به دست تان برند دیگری داشته باشد. این موضوع برای پزشکانی که حساسیت ویژه ای روی اعتبار و شهرت خود دارند موضوع بسیار مهمی است. در نتیجه توصیه می کنیم که برای خرید دندان مصنوعی بتا استار حتما به نمایندگی بتا استار مراجعه کنید.
توثکالا به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر دندان مصنوعی ایده آل ماکو در ایران، دندان مصنوعی بتا استار را همراه با گارانتی و ضمانت اصالت به خریداران عرضه می دارد. بنابراین ما خود را در برابر هر گونه نقص و ایرادی که که در محصول خریداری شده وجود داشته باشد مسئول و پاسخگو می دانیم. شما می توانید با خرید دندان مصنوعی بتا استار از نمایندگی بتا استار خیالی آسوده و راحت از بابت کیفیت و اصالت داشته باشید.

فروش دندان مصنوعی بتا استار
بسیاری از افرادی که به دلایل مختلف یکی از دندان های خود را از دست می دهند تصور می کنند که دیگر هیچ چیز نمی تواند جای دندان از دست رفته را پر کند. ممکن است تجربه تلخی از دندان مصنوعی های بی کیفیت داشته باشند و یا از بابت مصنوعی بودن دندان نگرانی داشته باشند بنابراین ترجیح می دهند که از دندان مصنوعی استفاده نکنند. 
این در حالی است که برند ایده آل ماکو در تولید انواع دندان های مصنوعی این برند از متریال درجه یک و غیر سمی استفاده می کند که هیچ گونه حساسیت زایی را شامل نمی شود و دارای دوام و استحکام فوق العاده ای در برابر ضربه، سایش و نوسانات دمایی می باشد. دندان مصنوعی بتا استار بر پایه پلیمر اکریلات تولید می شود و از رنگ نچرال و طبیعی بهره مند است. این دندان های مصنوعی دارای شید فوق العاده طبعی هستند و سایه پردازش آن ها شباهت زیادی به دندان های طبیعی انسان دارد.
فروش دندان مصنوعی بتا استار در توثکالا همراه با تنوع بالایی از رنگ و سایز صورت می پذیرد. شما می توانید دندان مصنوعی بتا استار را در پکیج شش تایی، هشت تایی و یا دست کامل خریداری کنید و از لحاظ آناتومی اقدام به گزینش مناسب ترین فرم از بین فرم های مثلث، بیضی و مربع نمایید. دندان مصنوعی بتا استار در انواع تیپ های نرمال بایت، کروس بابت و اوربایت در سایز بندی ها و رنگ بندی های مختلف (شش رنگ) به فروش می رسد.
فروش دندان مصنوعی بتا استار در توثکالا همراه با ضمانت فروش، گارانتی، خدمات مشاوره رایگان قبل از خرید و ارسال سریع به تمام نقاط کشور صورت می پذیرد. شما می توانید برای پرسش سوالات متداول با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و اطلاعات بیشتری درباره این دندان مصنوعی دریافت کنید.
جهت اطلاع از قیمت مایع آکریل آکروسان و خرید این محصول از توثکالا روی لینک کلیک کنید.
انواع دندان مصنوعی بتا استار
دندان مصنوعی بتا استار یکی از پرفروش ترین و خوش قیمت ترین انواع دندان مصنوعی ایده آل ماکو می باشد که تنوع بالایی در آن وجود دارد. انواع دندان مصنوعی بتا استار را می توان بر حسب تعداد و نوع دندان های موجود در یک پکیج خریداری کرد. دندان مصنوعی بتا استار دارای پکیج شش تایی، هشت تایی، دست کامل، پکیج شش تایی 18 عددی و پکیج هشت تایی 12 عددی خریداری نمود. این دندان های مصنوعی حاوی بیست سایز دندان قدامی بالا طبقه بندی شده در آناتومی مربع بیضی مثلث و ده سایز دندان قدامی پایین هستند. بنابراین بیماران می توانند بر حسب آناتومی فک و دهان خود از این دندان های مصنوعی استفاده کنند.
دندان مصنوعی بتا استار همچنین دارای شش جفت دندان خلفی برای سه تیپ مختلف کراس بایت، اوربایت و نرمال بایت می باشد. همانطور که می بینید دندان مصنوعی های بتا استار دارای تنوع بالایی در سایز، تعداد، نوع و آناتومی هستند.
این دندان ها از لحاظ رنگ بندی نیز دارای شش رنگ بندی مختلف می باشند که بر حسب تناژ پوست و رنگ لثه افراد انتخاب می شود. رنگ های این دندان مصنوعی بسیار نچرال و طبیعی می باشد و هیچگونه آثاری از مصنوعی بودن در آن ها دیده نمی شود.
برای خرید دندان مصنوعی بتا دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
نکته مثبتی که در مورد انواع دندان مصنوعی بتا استار باید اذعان داشت این است که این دندان های مصنوعی دارای اتصال قوی و قدرتمندی با دنچر لثه هستند و به سادگی از لثه جدا نمی شوند. بنابراین می توان آن ها را با خیال آسوده برای بیماران استفاده کرد. از طرفی چنانچه بهداشت دهان و دندان به خوبی رعایت شود افراد شاهد تغییر رنگ و یا زرد شدن دندان مصنوعی بتا استار نخواهند بود.

کاربرد دندان مصنوعی بتا استار
دندان مصنوعی بتا استار محصولی ایرانی، خوش قیمت و با کیفیت می باشد و از لحاظ قیمتی به عنوان ارزان ترین محصول ایده آل ماکو محسوب می شود. این دندان مصنوعی شاید به اندازه دندان مصنوعی های نانو گلاس در برابر سایش مقاوم نباشد اما تغییر رنگ در مورد آن محال است. به همین دلیل شاهد کاربرد دندان مصنوعی بتا استار در حوزه درمان های دندانپزشکی به شکل گسترده ای هستیم.
یکی از کاربردهای دندان مصنوعی بتا استار آموزش دندانسازی به آماتورها می باشد. افرادی که قصد دارند به تازگی پروتز را آموزش ببینند می توانند تمرینات خود را با استفاده از دندان مصنوعی بتا استار انجام دهند چرا که یکی از ارزان ترین دندان مصنوعی های بازار است و علاوه بر قیمت اقتصادی دارای کیفیت مطلوبی نیز می باشد.
با این حال کاربرد دندان مصنوعی بتا استار در ساخت انواع پروتزهای پارسیل و پروتزهای ثابت می باشد. از دندان مصنوعی بتا استار می توان برای ساخت دندان مصنوعی متحرک پارسیل استفاده کرد. این دندان های مصنوعی معمولا شامل یک یا چند دندان در یک ردیف هستند و بیمار این اجازه را دارد تا دندان مصنوعی را از دهان خود خارج کند.
کاربرد دیگری که از دندان مصنوعی بتا استار می بینیم استفاده به عنوان پروتز هیبریدی است. این پروتزها متکی به ایمپلنت هستند و فقط پزشک اجازه جداسازی پروتز را از دهان بیمار دارد. به کمک دندان مصنوعی بتا استار می توان پروتزهای هیبریدی با کیفیتی را ساخت. این پروتزها تقریبا دائمی محسوب می شوند مگر اینکه پزشک برای انجام برخی تغییرات نیاز به جداسازی دندان داشته باشد.
و اما یکی از مهمترین کاربردهای دندان مصنوعی بتا استار ساخت دنچر یا دست دندان کامل است. این دندان های مصنوعی ارائه دهنده پکیج کاملی از دندان ها هستند به همین دلیل می توان از دندان مصنوعی بتا استار برای ساخت دست کامل دندان استفاده نمود. اتصال شیمیایی قوی بین دنچر و دندان این اطمینان را به پزشکان می دهد که بیمار تا سال های سال از دندان های مصنوعی رضایت خواهد داشت.
برای خرید دندان مصنوعی پرزیدنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
شما می توانید برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از توثکالا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره های دقیق و حرفه ای را در این باره دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا
شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست