آموزشی و یادگیری, سلامت دهان و دندان

دندان مصنوعی بتا دنت

دندان مصنوعی بتا دنت

قیمت دندان مصنوعی بتا دنت
قیمت دندان مصنوعی بتا دنت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و یکی از این پارامترها نوع دندان مصنوعی است. دندان مصنوعی فینکس نانو هایبرید، دندان مصنوعی بتا استار، دندان مصنوعی امرال، دندان مصنوعی ایزوسید، دندان مصنوعی نوین ویت، دندان مصنوعی کریستال و دندان مصنوعی نوین ای سی ال از جمله دندان مصنوعی های معروف و پر فروش بتا دنت هستند که هر کدام در ویژگی های تخصصی و فنی متمایز از یکدیگر هستند. بنابراین طبیعی است که شاهد تنوع قیمت در بین آن ها باشیم.
یکی از مهمترین وجوه تمایز این دندان های مصنوعی که به تفاوت قیمت در دندان مصنوعی بتا دنت منجر شده است تعداد لایه ها و تعداد پخت های دندان مصنوعی می باشد که تاثیر مستقیم روی استحکام و کیفیت دندان مصنوعی دارد.
این دندان های مصنوعی از لحاظ سایز بندی متفاوت هستند بنابراین دندانپزشکان این فرصت را دارند تا از دندان مصنوعی بتا دنت مطابق با سایز فک و آناتومی صورت هر فرد استفاده کنند. چرا که این تنوع فقط در سایز دندان مصنوعی نیست بلکه در ساختار و فرم دندان هم دیده می شود. 
دندان مصنوعی های بتا دنت در 20 سایز قدامی بالا و 10 سایز قدامی پایین عرضه می شوند. این دندان های مصنوعی در فرم های بیضی، مربعی و مثلثی عرضه می شوند بنابراین کامل کننده آناتومی فک و دندان های فرد می باشند. تنوع سایز در کنار تنوع رنگ دو عاملی هستند که می توانند تعیین کننده قیمت دندان مصنوعی بتا دنت باشند.
جهت خرید آکریل آکروسان از سایت توثکالا بهترین سایت خرید و فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید کنید.
متریال تشکیل دهنده دندان مصنوعی بتا دنت می تواند در هر یک از مدل های مختلف متفاوت باشد. به عنوان مثال دندان مصنوعی بتا دنت بتا استار دارای بیس پلیمر آکریلاتی می باشد در حالی که دندان مصنوعی بتا دنت امرال از جنس کامپوزیت و دندان مصنوعی بتا دنت نانو هایبرید از مواد نانو تولید شده و ترکیبی از رزین یورتان و فیلترهای متراکم را در بر دارد. این تنوع در متریال اصلی دندان مصنوعی در مورد سایر دندان مصنوعی های بتا دنت نیز صادق است. در نتیجه می توان تنوع قیمت را در بین این دندان های مصنوعی مشاهده کرد.
میزان درخشش دندان مصنوعی، میزان مقاومت در برابر سایش، میزان قوی بودن باندینگ با دنچر لثه، نچرال بودن طراحی، میزان مقاومت در برابر نوسانات دمایی و مقاومت در برابر تغییر رنگ بی شک همگی از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت دندان مصنوعی بتا دنت نقش دارند. این پارامترها در هر کدام از دندان مصنوعی های بتا دنت متفاوت است و منجر به تنوع قیمت خواهد شد.
از طرفی نمی توان موضوع مهمی چون تعداد دندان های هر ست و تیپ دندان ها را در قیمت دندان مصنوعی بتا دنت بی تاثیر دانست. 
شما می توانید دندان مصنوعی بتا دنت را در ست های 8 تایی، 6 تایی و دست دندان کامل را در سه تیپ کراس بایت، اوربایت و نرمال بایت خریداری کنید. دندان مصنوعی های بتا دنت جز خوش قیمت ترین دندان مصنوعی های بازار هستند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت این دندان ها به وبسایت توثکالا مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
برای خرید آکریل آکروسان سبز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی بتا دنت مدل فینکس


قیمت دست دندان بتا دنت
دندان مصنوعی های بتا دنت دارای انواع مختلفی از جمله دندان مصنوعی فینکس نانو هایبرید، دندان مصنوعی بتا استار، دندان مصنوعی امرال، دندان مصنوعی ایزوسید، دندان مصنوعی نوین ویت، دندان مصنوعی کریستال و دندان مصنوعی نوین ای سی ال می شوند. شما می توانید دست دندان بتا دنت را در مدل های مختلف خریداری کنید. هر کدام از این مدل ها دارای تعداد لایه ها و پخت های متفاوت می باشند و از لحاظ استحکام، جرم پذیری، مقاومت به سایش و مقاومت در برابر تغییر رنگ متفاوت عمل می کنند. 
طبیعی است که قیمت دست دندان بتادنت هر کدام از مدل های مختلف مانند دست دندان نوین ای سی ال، دست دندان نوین ویت و دست دندان فینکس متفاوت از دیگری باشد. بنابراین یکی از پارامترهای موثر در قیمت دست دندان بتادنت این است که شما کدام مدل را برگزیده اید.
به عنوان مثال دست دندان بتادنت از نوع فینکس دارای بیشترین قیمت می باشد چرا که از مواد نانو هایبرید ساخته شده است و دارای چهار لایه و پنج پخت است. یقینا استفاده از فناوری های نوین در تولید دست دندان بتادنت منجر به افزایش قیمت آن خواهد شد. تفاوت قیمت دست دندان بتادنت فینکس نسبت به مدل های دیگر دارای اختلاف بسیار زیادی است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دست دندان بتادنت به وبسایت توثکالا مراجعه کنید و این قیمت ها را مورد بررسی قرار دهید. 

خرید دندان مصنوعی بتا دنت
کمپانی بتا دنت یکی از کمپانی های خوش نام ایرانی است که اعتبار خود را از بابت اصالت و کیفیت بی نظیری که ارائه می دهد به دست آورده است. این اعتبار و شهرت نه فقط از بابت کیفیت و اصالت، بلکه از بابت رقابتی بودن قیمت ها نیز حاصل گشته است. بسیاری از خریدارانی که دندان مصنوعی بتا دنت را انتخاب می کنند به توان رقابتی این برند در بازار دندان های مصنوعی اروپایی و آمریکایی و برتری قیمت آن نسبت به همتایان خارجی پی برده اند.
برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
این برند در حالی که صادرات خود را به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی آغاز کرده است در رقابت تنگاتنگی با برندهای اروپایی و آمریکایی قرار دارد. قیمت دندان مصنوعی بتا دنت در قیاس با سایر برندهای ایرانی قیمت بالاتری می باشد اما در قیاس با همتایان خارجی به شکل باورنکردنی اقتصادی و به صرفه است. 
این یعنی بتادنت در داخل کشور به عنوان برندی پیشگام شناخته می شود و بیرون مرزها نیز برتری خود را در قیمت و کیفیت ثابت کرده است. خرید دندان مصنوعی بتا دنت نه تنها به حفظ شهرت و اعتبار پزشکان نیزد بیماران کمک می کند بلکه منجر به رضایت طولانی مدت بیماران از دندان های مصنوعی خواهد شد. این دندان ها در گذر زمان دچار تغییر رنگ، سایش و تیرگی نخواهند شد و به هیچ عنوان بوی بدی از خود ساطع نمی کنند. 

نمایندگی بتا دنت
کمپانی بتا دنت یکی از معروف ترین کمپانی های ایرانی در حوزه تولید و عرضه کوپلیمرهای اکریلاتی در صنعت دندانپزشکی می باشد. این برند تحت لیسانس برند آلمانی آکروسان فعالیت می کند و تولیدکننده انواع دندان های مصنوعی می باشد. دندان مصنوعی بتا دنت معمولا جزو اولین گزینه های خرید در لیست دندانپزشکان معتبر و خوشنام می باشد. 
کیفیت دندان مصنوعی های بتا دنت به قدری در سطوح بالا قرار دارد که بی شک استفاده از این برند  تاثیر فوق العاده ای در جلب اعتماد بیماران خواهد داشت. با این حال بازار این روزها پر شده از برندهایی که معلوم نیست ریشه و اصالت آن ها به کدام کشور باز می گردد. برخی از برندها به قدری بی کیفیت هستند که ممکن است اعتبار چندین و چند ساله دندانپزشکان خوش نام را یک شبه زیر سوال ببرند. 
برای خرید آکریل آکروسان قرمز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
برند بتا دنت اما از آن دسته برندهایی است که حسابی آبرو و اعتبار شما را نزد بیماران حفظ می کند. برای جلوگیری از افتادن در دام برندهای نامعتبر و غیر استاندارد بهتر است دندان مصنوعی بتا دنت را از نمایندگی فروش آن خریداری کنید. توثکالا یکی از نمایندگی های معتبر دندان مصنوعی بتا دنت در ایران می باشد که انواع دندان های مصنوعی بتا استار، فینکس نانو هایبرید، امرال، ایزوسید، نوین ویت، کریستال و نوین ای سی ال را به فروش می رساند. 
شما می توانید دندان مصنوعی بتا دنت را در ست های شش تایی، هشت تایی و دست کامل از نمایندگی بتادنت یعنی فروشگاه اینترنتی توثکالا همراه با گارانتی و ضمانت اصالت خریداری کنید. مجموعه توثکالا در قبال اصالت و کیفیت دندان مصنوعی بتا دنت به شما خریداران عزیز متعهد و پاسخگو می باشد. بنابراین می توانید با خیال آسوده از هر کجای ایران که هستید برای خرید این دندان های مصنوعی با کیفیت و خوش ساخت اقدام کنید.

فروش دندان مصنوعی بتا دنت
دندان مصنوعی بتا دنت یکی از محبوب ترین دندان مصنوعی های بازار ایران است که شهرت آن در عرصه جهانی بازتاب داشته است. دندان مصنوعی بتا دنت دارای درخشش و برق فوق العاده ای می باشد و برای بیماران با هر بودجه ای محصول مناسبی را ارائه داده است. بیمارانی که دنبال دندان مصنوعی با برق و درخشش خاص هستند و می خواهند دندان های مصنوعی با دوامی داشته باشند می توانند دندان مصنوعی فینکس را خریداری کنند.
برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
دندان مصنوعی بتا دنت دارای گارانتی و ضمانت اصالت می باشد. فروش دندان مصنوعی بتا دنت در توثکالا همراه با تعهد و ضمانت اصالت صورت می پذیرد. شما می توانید دندان مصنوعی بتا دنت را در ست های شش تایی، هشت تایی و دست دندان کامل خریداری کنید و برای کسب اطمینان از خرید درست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. 
ارسال توثکالا به سراسر ایران در سریع ترین زمان ممکن و با ایمن ترین شیوه های ارسال صورت می پذیرد. پس اگر دنبال کسب اعتبار در حرفه خود هستید همین حالا برای خرید دندان مصنوعی بتا دنت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

انواع دندان مصنوعی بتا دنت
کمپانی بتا دنت در عرضه انواع دندان های مصنوعی بسیار خوش درخشیده است. این کمپانی با تولید انواع دندان های مصنوعی در مدل های مختلف نه تنها خریداران را از لحاظ کیفیت بلکه از لحاظ قیمت نیز راضی نگه داشته است. بیماران می توانند بنا به میزان بودجه و میزان کیفیتی که مد نظر دارند از دندان مصنوعی های بتا دنت استفاده کنند. البته این خرید اساسا با صلاحدید پزشک متخصص صورت می پذیرد. در این بخش شما را با انواع دندان مصنوعی بتا دنت آشنا خواهیم کرد.

دندان مصنوعی نانو هایبرید فینکس Finex
دندان مصنوعی فینکس نانو هایبرید یکی از مقاوم ترین دندان مصنوعی های برند بتا دنت می باشد که دارای چهار لایه و پنج پخت می باشد. همین نکته به خودی خود نشان دهنده مقاومت بالای این دندان ها در برابر سایش، ضربه و فشار می باشد. این دندان در لایه های انامل و دنتین دارای مواد نانو هایبرید می باشد. در تولید این دندان مصنوعی از رزین یورتان با ذرات ریز و فیلترهای متراکم استفاده شده است. 
یکی از ویژگی های بارز دندان مصنوعی بتا دنت فینکس مقاومت این دندان در برابر سایش های شدید است. در گذر زمان هیچ گونه اثری از تغییر رنگ در این دندان ها دیده نمی شود بنابراین می توان به ثبات رنگ آن ایمان داشت. اگر دنبال خرید بهترین، با کیفیت ترین و گرانترین دندان مصنوعی بتا دنت هستید ما خرید فینکس را به شما پیشنهاد می کنیم. 
بهره مندی از فرم و ظاهر نچرال با سایه پردازی حرفه ای و رگ های سازگار با تناژ پوست ایرانی ها از مزیت های این دندان مصنوعی است. دندان مصنوعی فینکس دارای 20 سایز دندان قدامی بالا و 10 سایز دندان قدامی پایین می باشد و از تیپ های کراس بایت، اوربایت و نرمال بایت پشتیبانی می کند.
کسب اطلاع از قیمت مایع آکریل ایوکلار آبی و خرید این محصول از توثکالا.
دندان مصنوعی بتا استار Betastar
دندان مصنوعی بتا دنت یکی از خوش قیمت ترین دندان مصنوعیه ای بتادنت است که دارای دو لایه و دو پخت می باشد و بیس آن پلیمر آکریلاتی می باشد. بهره مندی از ثبات رنگی عالی، ساختار شبیه به دندان های واقعی و اتصال قوی به لثه از مزایای این دندان مصنوعی می باشد.

دندان مصنوعی کامپوزیتی امرال Emeral
یکی از مستحکم ترین دندان مصنوعی های بتادنت دندان مصنوعی امرال است که دارای چهار لایه و پنج پخت بوده و دو لایه آن از کامپوزیت رزینی و فیلر سیلیکاتی ساخته شده است. این دندان مصنوعی در قیاس با دندان مصنوعی های ساخته شده از بیس اکریلیک دارای مقاومت سه برابری می باشد. بنابراین مقاومت در برابر سایش این دندان مصنوعی حرف ندارد. 
درخشش و برق این دندان مصنوعی بسیار بالاست به نحوی که اگر در تلالو نور لبخند بزنید درخشش و برق خاصی از دندان های شما ساطع خواهد شد. دلیل این موضوع استفاده از رزین کامپوزیت در لایه های دنتین و انامل می باشد. تنوع رنگی این دندان مصنوعی شامل پنج رنگ می شود.

دندان مصنوعی ایزوسید ISOSID
دندان مصنوعی بتا دنت از نوع ایزوسید تولید شده از پلیمر تقویت شده با مونومر کراس لینکد و ترکیب فیلرهای ارگانیک می باشد. این دندان مصنوعی دارای چهار لایه بوده و چهار بار در کوره پخته شده است. این دندان مصنوعی در برابر سایش بسیار مقاوم است و در گذر زمان منجر به ساطع شدن بوی نامطبوع در دهان شما نخواهد شد چرا که اساسا در برابر جذب رطوبت و جرم پذیری مقاوم است بنابراین دهان شما به واسطه این دندان های مصنوعی نامطبوع نخواهد شد.
برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی نوین ویت Novin VIT
این دندان مصنوعی نوعی دندان مصنوعی تقویت شده است که یکی از مراحل پخت آن در حین پلیمریزاسیون انجام می شود. بهره مندی از دو لایه و سه پخت از ویژگی های کلیدی این دندان مصنوعی می باشد. 
چنانچه در ترکیب شیمیایی این دندان مصنوعی دقیق شوید خواهید دید که افزودنی های کراس لینکد و پایدار کننده برای بالا بردن خواص شیمیایی این دندان ها به این ترکیب افزوده شده است.

دندان مصنوعی کریستال Crystal
این دندان مصنوعی در شرایط پر فشار با دمای بالا تولید شده است و مواد اولیه آن شامل مواد معدنی سنتز شده و حلال های آلی می باشد. اتصال قوی به دنچر لثه یکی از ویژگی های مهم این دندان مصنوعی می باشد. دندان مصنوعی کریستال دارای سه لایه و سه پخت می باشد و در گذر زمان دچار تغییر رنگ و زرد شدن نخواهد شد چرا که در برابر جرم گرفتگی بسیار مقاوم است. این دندان مصنوعی یکی از طبیعی ترین فرم ها را در بین دندان مصنوعی های بتا دنت دارد و از شش رنگ مختلف متناسب با رنگ لثه و تناژ پوست افراد برخوردار است.

دندان مصنوعی نوین ای سی ال Novin ECL
دندان مصنوعی بتا دنت از نوع نوین ای سی ال دارای سه لاسه مشابه هم می باشد که هر سه لایه از پلی متیل متاکریلات ساخته شده اند. این دندان مصنوعی در برابر گذر زمان دچار تغییر رنگ و بوی نامطبوع نخواهد شد. تولید کننده برای بالا بردن مقاومت این دندان مصنوعی در برابر سایش از کراس لینکد استفاده کرده است. تنوع رنگی این دندان مصنوعی شامل پنج رنگ می شود.

دندان مصنوعی بتا دنت مدل نوین ویت

کاربرد دندان مصنوعی بتا دنت
دندان مصنوعی بتا دنت جز پرطرفدارترین دندان های مصنوعی در بازار ایران می باشد که به تازگی پای آن به عرصه های جهانی هم باز شده است. دندانپزشکانی که حفظ اعتبار کاری شان برای آنها اهمیت بالایی دارد معمولا به اعتبار نام این برند از دندان مصنوعی بتا دنت برای بیماران خود استفاده می کنند. سطح رضایت بالایی که دندان مصنوعی بتا دنت در بین بیماران کسب کرده است نشان از اصالت درخشان این دندان های مصنوعی دارد.
از دندان مصنوعی بتا دنت برای ساخت پروتز های کامل با اتچمنت و دست دندان کامل استفاده می شود. افرادی که تمام دندان های فک بالا یا پایین خود را از دست داده اند از دست دندان استفاده می کنند. دندان مصنوعی بتا دنت انتخابی عالی برای ساخت دنچر می باشد. این دندان ها دارای یافت و ساختاری کاملا نچرال و طبیعی هستند و رنگ و فرم آن ها با آناتومی صورت و فک ایرانی ها مطابقت دارد.
برای خرید دندان مصنوعی ایوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
دیگر کاربرد دندان مصنوعی بتا دنت ساخت ایمپلنت و پروتز پارسیل متحرک است. چنانچه یکی یا چند تا از دندان های خود را دز یک ردیف از دست داده باشید پزشک متخصص از ایمپلنت یا پروتز پارسیل برای شما استفاده خواهد کرد. دندان مصنوعی بتا دنت در ساخت این موارد کاربرد دارد.
از دندان مصنوعی بتا دنت همچنین برای ساخت پروتزهای هیبریدی استفاده می شود که در واقع نوعی پروتز متکی بر ایمپلنت هستند و فقط توسط پزشک متخصص جاگذاری می شوند. دندان مصنوعی بتا دنت دارای سایزبندی و رنگبندی های مختلفی می باشد و کاملا با ساختار فک و رنگ لثه و تناژ پوست ایرانی ها مطابقت دارد. بنابراین بهترین انتخاب برای بیماران استفاده از دندان مصنوعی بتا دنت می باشد. شما می توانید برای خرید دندان مصنوعی بتا دنت از توثکالا به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم قبل از خرید را دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا
شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط