آموزشی و یادگیری, سلامت دهان و دندان

دندان مصنوعی خارجی چیست؟

دندان مصنوعی خارجی

با این که دندان مصنوعی ایرانی در بازار مشتری‌های فراوانی دارد. اما هم‌چنان یک سری از باکیفیت‌ترین دندان‌های مصنوعی موجود در بازار ایران را دندان مصنوعی خارجی تشکیل می‌دهند. برندهایی مانند اریلار ترکیه و شانگچی چین. ویوادنت و پژون از برندهای معروف خارجی در بازار ایران هستند. انواع دندان مصنوعی را می‌توانید به راحتی از توثکالا تهیه کنید.
برای خرید اکسکویتور از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

خرید دندان مصنوعی خارجی
پا به سن گذاشتن برای بسیاری از افراد مساوی ست با روبرو شدن با چالش های که برای اولین بار قرار است تجربه کنند. این چالش ها گاهی اوقات چندان خوشایند نیستند؛ مانند از دست دادن دندان ها. اما همیشه راهکاری برای هر معضل و چالش وجود دارد. استفاده از دندان مصنوعی به جای دندان های از دست رفته می تواند حسابی روی اعتماد به نفس افراد مسن تاثیر داشته باشد. 
البته همیشه هم مصرف کنندگان دندان مصنوعی افراد پیر و کهنسال نیستند، بسیاری از مواقع ممکن است افراد به دلایل ژنتیکی و یا به دلیل رخ دادن یک حادثه دندان های خود را از دست بدهند. خرید دندان مصنوعی خارجی معمولا انتخاب اول افرادی است که حساسیت فوق العاده ای روی زیبایی، درخشش، نچرال بودن و زیبایی و ظرافت دندان های خود دارند.
اینگونه بگوییم که خرید دندان مصنوعی معمولا انتخاب افراد مشکل پسند و جزئی نگر است. چرا که اغلب دندان مصنوعی های خارجی دارای ظرافت خاصی هستند و به شیوه ای نچرال پرداخت می شوند.
یکی از مهمترین مزایای خرید دندان مصنوعی خارجی این است که شما می توانید حق انتخاب های گسترده ای داشته باشید. در واقع برندهای خارجی که در زمینه تولید دندان مصنوعی فعال هستند با پویایی بیشتری روی ساخت انواع دندان مصنوعی تمرکز کرده اند. شما می توانید انواع برندهای ژاپنی، چینی، کره ای، ایتالیایی، روسی، آمریکایی و سوئیسی را انتخاب کنید.
در خرید دندان مصنوعی خارجی باید دقت ویژه ای روی برخی موارد خاص داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است یک برند خاص در انتخاب تناژهای رنگی صرفا رنگ پوست اروپایی ها را در نظر گرفته باشد بنابراین خرید دندان مصنوعی خارجی از آن برند برای افرادی که آسیایی و به طور ویژه ایرانی هستند ممکن است کمی دشوار باشد. در نتیجه در خرید دندان مصنوعی خارجی به دنبال برندهایی باشید که اغلب تناژهای رنگی نچرال مطابق با رنگ پوست افراد را پوشش داده است.
برای خرید دندان مصنوعی ناتورا از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
داشتن تناسب با آناتومی فک و استخوان بندی بیمار، بهره مندی از ثبات رنگ عالی، طبیعی بودن ظاهر دندان مصنوعی، بهره مندی از شیارهای ظریف و نچرال روی سطح دندان مصنوعی، مقاومت بالا در برابر سایش و پوسیدگی، باندینگ مستحکم با لثه، عدم استفاده از عناصر آسیب رسان برای سلامتی و بهره مندی از فرمول و ترکیبات سالم همگی از ویژگی های مهمی است که در زمان خرید دندان مصنوعی خارجی باید به آنها توجه داشته باشید. برخورداری از استانداردهای سطح بالای جهانی و الزامات بهداشتی را نیز فراموش نکنید.
شما می توانید برای خرید دندان مصنوعی خارجی با بهترین قیمت و کیفیت از برندهای معتبر بین المللی با کارشناسان ما در توثکالا در تماس باشید.

دندان مصنوعی خارجی چیست؟

قیمت دندان مصنوعی خارجی
زمانی که صحبت از خارجی بودن دندان مصنوعی به میان می آید، اغلب افراد نگرانی هایی در مورد قیمت دندان مصنوعی خارجی پیدا می کنند. البته در حقیقت هم این دندان مصنوعی ها در مقایسه با انواع دندان مصنوعی های ایرانی دارای قیمت بیشتری هستند. 
با این حال قیمت دندان مصنوعی خارجی نیز دارای قیمت های متنوعی می باشد. پارامترهایی چون برند تولید کننده، کشور سازنده، فرمول ساخت، ترکیبات دندان مصنوعی، جنس روکش استفاده شده، ثبات رنگی، میزان درخشش و ظرافت دندان مصنوعی و تعداد لایه ها و تعداد پخت ها همگی می توانند در قیمت دندان مصنوعی خارجی تاثیر گذار باشند.
بنابراین همانطور که می بینید می توان انواع دندان مصنوعی خارجی را با قیمت های اقتصادی و مناسب نیز خریداری نمود. کافیست شدت تاثیر گذاری هر کدام از این پارامترها بر قیمت را بدانید و به دنبال بهترین گزینه مطابق با بودجه تان باشید. ما در فروشگاه توثکالا شرایط را برای خرید بهترین دندان مصنوعی خارجی با قیمت اقتصادی برای شما عزیزان فراهم آورده ایم. شما می توانید در این رابطه از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.
برای خرید دندان مصنوعی خارجی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

انواع دندان مصنوعی خارجی
تنوع بالایی که در بازار دندان مصنوعی خارجی وجود دارد موجب شده تا خریداران بتوانند با توجه به سلیقه، بودجه و در نظر گرفتن سایر جوانب بهترین نوع از دندان مصنوعی خارجی را خریداری کنند. اولین جنبه از این تنوع را می توان در تنوع برندها مشاهده کرد. برند ایوکلار ویوادنت، برند یاماهاچی، برند شوفو، برند ویتا، برند نچرال، برند ماژور، برند پژون، برند دنسپلی سیرونا و برند هراوس از جمله برندهایی هستند که در زمینه تولید انواع دندان مصنوعی خارجی فعالیت می کنند.
این برندها با استفاده از مواد کامپوزیتی، سرامیکی، رزین اکریلیک و پلی متیل متاکریلات دست به تولید انواع دندان مصنوعی خارجی در تناژهای رنگی متفاوت و سایز بندی های مختلف زده اند. هر کدام از این محصولات دارای تعداد لایه ها و تعداد پخت های متفاوتی هستند و شامل تیپ های اوربایت، نرمال بایت و کراس بایت می شوند.
شما می توانید انواع دندان مصنوعی خارجی را در قالب دندان های خلفی یا قدامی خریداری کنید. این دندان مصنوعی ها در ست های شش تایی، هشت تایی و یا دست دندان به فروش می رسند و مطابق با آناتومی و استخوان بندی فک و صورت افراد طراحی و تولید شده اند. حتی افرادی که دارای ناهنجاری های فکی هستند نیز می توانند از انواع دندان مصنوعی خارجی مطابق با آناتومی فک خود استفاده کنند.
انواع دندان مصنوعی خارجی از لحاظ درخشش ظاهری، ثبات رنگی، ظرافت های سایه پردازی و قدرت باندینگ با لثه و جنس روکش متفاوت هستند. این دندان مصنوعی ها دارای مقاومت بالایی در برابر سایش، ترک خوردگی، پوسیدگی و زرد شدن می باشند اما برخی از برندها عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشته اند و به همین دلیل محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.
نمونه اش برند ایوکلار سوئیس. شما می توانید برای خرید انواع دندان مصنوعی خارجی با بهترین کیفیت، قیمت و همراه با ضمانت و گارانتی به فروشگاه توثکالا مراجعه کنید.

سفارش اینترنتی دندان مصنوعی خارجی
بسیاری از فروشگاه های سطح شهر محدودیت زیادی در ارائه محصولات دارند. بارها و بارها برای خود ما پیش آمده است که برای خرید یک محصول خاص به فروشگاه های فیزیکی سطح شهر سر زده ایم و دست خالی بازگشته ایم. این معضل در مورد خرید دندان مصنوعی نیز صادق است. به دلیل تنوع بالایی که در انواع دندان مصنوعی خارجی وجود دارد، فروشگاه ها معمولا نمی توانند برندهای زیادی را پوشش دهند. 
بنابراین بهترین راه برای خرید محصول دلخواه، سفارش اینترنتی دندان مصنوعی خارجی می باشد. در سفارش اینترنتی شما می توانید دندان مصنوعی خارجی را با سایر برندهای رقیب به قیاس بگذارید، آن را از لحاظ قیمتی بررسی کنید، استانداردهای تولید را چک کنید و حتی به وبسایت سازنده اصلی سر بزنید و از اصالت محصول به واسطه کد درج شده روی بسته بندی مطمئن شوید.
برای خرید دندان مصنوعی وارنیش فلوراید از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
توثکالا یکی از قوی ترین مجموعه های خدمات دهنده در حوزه سفارش اینترنتی دندان مصنوعی خارجی می باشد. شما می توانید با خرید دندان مصنوعی خارجی از توثکالا ضمانت اصالت و گارانتی محصول را نیز دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا
شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط