سلامت دهان و دندان, آموزشی و یادگیری

دندان مصنوعی ایده آل ماکو

دندان مصنوعی ایده آل ماکو

قیمت دندان مصنوعی ایده آل ماکو
بعید است در بازار فروش دندان مصنوعی سراغ از بهترین برند بگیرید و نامی از برند ایده آل ماکو نشنوید. این برند عملا سهم زیادی از بازار دندان های مصنوعی را در چنگ خود دارد و سالهاست که با صلابت تمام در عرصه تولید و عرضه انواع دندان های مصنوعی تاخت و تاز می کند. قیمت دندان مصنوعی ایده آل ماکو را باید در قیاس با کیفیت آن مورد سنجش قرار داد.
محصولات ایده آل ماکو دارای قیمت های متنوعی هستند اما این تنوع از کجا سرچشمه می گیرد؟ از جمله مهمترین پارامترهای موثر در قیمت دندان مصنوعی ایده آل ماکو، رنگ بندی و سایز بندی این دندان ها می باشد. برند ایده آل ماکو همچون نام برازنده ای که دارد ایده آل ترین رنگ ها را در تولید دندان مصنوعی ارائه داده است تا افراد با تناژ پوستی های مختلف بتوانند از بهترین رنگ استفاده کنند. 
برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
این تنوع صرفا مختص رنگ نیست، بلکه در سایز نیز شامل تنوع در سایزبندی این دندان های مصنوعی هستیم. سایز و رنگ دندان مصنوعی ایده آل ماکو در کنار طراحی فرم و ساختار این دندان ها منجر به تفاوت قیمت دندان مصنوعی ایده آل ماکو شده است. شما می توانید دندان مصنوعی ایده آل ماکو را در فرم های مثلثی، مربعی و بیضی خریداری کنید تا کاملا منطبق با آناتومی فک و فرم دندان های طبیعی بیماران باشد.
تعداد دفعاتی که دندان مصنوعی ایده آل ماکو در کوره پخت قرار گرفته نشان از استحکام دندان مصنوعی دارد. بنابراین بالا بودن تعداد دفعات پخت یقینا منجر به افزایش قیمت دندان مصنوعی ایده آل ماکو خواهد شد. از طرفی این دندان ها در تعداد لایه ها متفاوت اند. یقینا هر چه تعداد لایه های دندان مصنوعی بیشتر باشد شاهد ساختار و ظاهر طبیعی تری از آن خواهیم بود که منجر به افزایش قیمت خواهد شد.
دندان مصنوعی ایده آل ماکو دارای انواع مختلفی می باشد از بتا استار گرفته تا یاقوت و سوپر برلیان، پرزیدنت و اپل. هر کدام از این دندان مصنوعی ها دارای مشخصه های مختص خود هستند. این دندان مصنوعی ها در ترکیبات و درصد مواد اولیه همچون PMMA، Glanz، Isosit، MMA، THF، نانوکامپوزیت، Cross Linker، نانوبیس و Ray Sorb متفاوت اند و اساسا دارای درصد ترکیبات مختلفی هستند. این موضوع به طور ویژه در قیمت دندان مصنوعی ایده آل ماکو موثر است.
این برند از مواد اولیه درجه یک آلمانی و تکنولوژی های پیشرفته آمریکایی در تولید دندان های مصنوعی استفاده می کند و ارائه دهنده 8 سال گارانتی است. بی شک پارامترهایی چون نوسانات نرخ ارز و دلار به طور ویژه در قیمت این دندان های مصنوعی موثر خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود که قبل از خرید دندان مصنوعی حتما اقدام به استعلام قیمت از توث کالا نمایید.

دندان مصنوعی سوپربرلیان ایده آل ماکو

قیمت دست دندان ایده آل ماکو
دست دندان ایده آل ماکو عمدتا مختص فک بالا و پایین در قالب یک بسته بندی 28 تایی ارائه می شود. یکی از مهمترین نکات موثر در قیمت دست دندان ایده آل ماکو نوع دندان ها می باشد. برند ایده آل ماکو انواع مختلفی از دندان های مصنوعی چون یاقوت، سوپر نیوکلار، پرزیدنت و اپل را روانه بازار کرده است که هر کدام علاوه بر تنوع در تعداد لایه و تعداد پخت در ترکیبات نیز متفاوت اند. 
این دندان ها دارای ساختار و فرم های مختلفی هستند و متناسب با آناتومی صورت افراد طراحی شده اند. یقینا تمامی این موارد می توانند عاملی موثر در قیمت دست دندان ایده آل ماکو باشند. این دست دندان ها در رنگ های A1، A2 و A3 عرضه می شوند و از جهت استحکام، فرم ظاهری، درخشش و مقاومت در برابر سایش متفاوت اند. بی شک این موارد نیز تاثیر مستقیم خود را در قیمت دست دندان ایده آل ماکو خواهند گذاشت.
برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو
داشتن دندان های سالم نه تنها موضوع مهم و تاثیرگذاری روی زیبایی ظاهری فرد است، بلکه سلامت جسمانی او را نیز تضمین خواهد کرد. چنانچه فردی از دندان های سالم و مستحکم بی بهره باشد مطمئنا در جویدن غذا دچار مشکل خواهد شد بنابراین روند هضم غذا برای او دشوار گشته و ممکن است به مرور درگیر عارضه های جدی در سلامتی شود. در اغلب افراد با بالا رفتن سن ممکن است ریشه دندان ها تضعیف گردد در نتیجه راهی به جز استفاده از دندان مصنوعی باقی نخواهد ماند.
درست است که در کلام به این دندان ها صفت مصنوعی اطلاق می شود اما گاهی اوقات دندان های مصنوعی به قدری نچرال و طبیعی هستند که نمی توان تفاوت آن ها با دندان های طبیعی را به سادگی متوجه شد. دندان مصنوعی ایده آل ماکو از همین نوع دندان های مصنوعی می باشد که با ظاهری شیک، نچرال و ظریف، زیبایی لبخند شما را دوچندان خواهد کرد به نحوی که هیچ آثاری از مصنوعی بودن را نمایان نخواهد کرد. با خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو می توانید لذت لبخندی زیبا و دلنشین را تجربه کنید و دندان هایی به سفیدی و درخشش مروارید داشته باشید.
جهت خرید مایع آکریل ایوکلار از سایت توثکالا کلیک کنید.

دندان مصنوعی گلامور ایده آل ماکو

 
نمایندگی ایده آل ماکو
برند ایده آل ماکو (Ideal Makoo) با دارا بودن بالغ بر چهار دهه سابقه درخشان در حوزه تولید انواع دندان مصنوعی، برای اولین بار در منطقه آزاد صنعتی ماکو فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. اولین محصول این برند دندان مصنوعی نیوکلار بود که حسابی در بازار گرد و خاک به پا کرد. به نحوی که هیچ رقیب توانمندی جرات رقابت با این برند معتبر را نداشت. کم کم محصولات دیگری مانند سوپر نیوکلار و مرجان توسط این برند عرضه شدند که از جنس اکرلیک مرغوب بودند.
امروزه نیز شاهد انواع دندان مصنوعی های ایزو سیدی با نام های برلیان، یاقوت و گلامور هستیم که نرخ فروش بسیار بالایی را در بازار به خود اختصاص داده اند. دندان های کامپوزیتی اپل از برند ایده آل ماکو یک انقلاب در عرصه دندان های مصنوعی بود که به فاصله کمی از آن دندان های بتا استار عرضه شد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک آلمانی و آمریکایی در شگفتی آفرینی های برند ایده آل ماکو بی تاثیر نبوده و نقش به سزایی در اصالت و استحکام این دندان ها بازی کرده است. 
تاریخچه چهل ساله ایده آل ماکو چیزی جز سوابق درخشان و موفقیت های پی در پی در بر ندارد. توثکالا به عنوان نمایندگی ایده آل ماکو در ایران، محصولات این برند معتبر را در این فروشگاه اینترنتی عرضه می نماید. هدف ما دسترسی سریع شما به محصول با اصالت و با کیفیت می باشد. این روزها به دلیل رقابت های شدیدی که در حوزه تولید محصولات دندانپزشکی شکل گرفته دسترسی به برندهای اورجینال کمی دشوار گشته. بنابراین احتمال خریداری برند فیک بسیار است. برای اینکه در دام چنین فروشندگانی اسیر نشوید توصیه می کنیم که خرید خود را حتما از نمایندگی ایده آل ماکو صورت دهید.

فروش دندان مصنوعی ایده آل ماکو
دندان مصنوعی های برند ایده آل ماکو تماما از مواد پلی متیل اکرپلاست به تولید می رسد. همین موضوع موجب شده تا شاهد یک باندینگ شیمیایی فوق العاده قوی بین دندان و لثه (آکریل) باشیم. نرخ فروش دندان مصنوعی ایده آل ماکو را اگر در بازار مورد تحلیل قرار دهید متوجه خواهید شد که این برند پیشتاز عرصه رقابت بوده و با اختلاف زیادی از رقبا در حال تاخت و تاز در میدان می باشد.
برای خرید دندان مصنوعی بتا دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
یکی از دلایل پرفروش بودن دندان مصنوعی ایده آل ماکو ارائه فرم های نچرال دندان می باشد. این دقیقا همان چیزیست که اغلب بیماران حساسیت ویژه ای روی آن دارند. یقینا شما نمی توانید فردی را پیدا کنید که از داشتن دندان های بد فرم و غیر منطبق با آناتومی صورت اش راضی باشد. برند ایده آل ماکو با اشراف به این موضوع دست به تولید خوش فرم ترین دندان های مصنوعی زده است.
دندان مصنوعی های ایده آل ماکو دارای پولیش پذیری فوق العاده ای هستند، در برابر سایش سر خم نمی کنند، درخشش و برق آن ها دقیقا مانند دندان های طبیعی است و ثبات رنگی فوق العاده ای دارند بنابراین در گذر زمان شاهد زرد یا تیره شدن این دندان ها نخواهید بود. 
مجموعه توثکالا به عنوان یکی از قویترین مراکز فروش دندان مصنوعی ایده آل ماکو در ایران، محصولات برند ایده آل ماکو را همراه با ضمانت اصالت و مشاوره رایگان خرید به شما عزیزان عرضه می دارد. کافیست با کارشناسان ما در توث کالا تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم را در این باره دریافت کنید.

انواع دندان مصنوعی ایده آل ماکو
چنانچه لیست محصولات ایده آل ماکو در حوزه تولید و عرضه دندان مصنوعی را نگاه کنید متوجه خواهید شد که این کمپانی انواع مختلفی از دندان های مصنوعی را با القاب مختلف عرضه می کند. همین موضوع نشان از حرفه ای بودن این برند دارد. انواع دندان مصنوعی ایده آل ماکو را می توان در قالب این لیست مورد بررسی قرار داد.
برای خرید مایع آکریل آکروسان قرمز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
دندان مصنوعی بتا استار ایده آل ماکو (Beta Star)
دندان مصنوعی ایده آل ماکو از نوع بتا استار دو محصول متفاوت را شامل می شود. یکی از این محصولات در بر دارنده ست شش تایی فک بالا و دیگری حاوی ست شش تایی فک پایین است. این دندان مصنوعی تشکیل شده از 2 لایه با 2 پخت بوده و بیس آن از جنس پلیمر آکریلات است. تنوع در سایز و رنگ از ویژگی های مهم دندان مصنوعی بتااستار می باشد به نحوی که می توانید با هر آناتومی صورت و تناژ رنگی پوست اقدام به گزینش بهترین دندان نمایید. این محصول طبق استاندارد بین المللی ISO3336 به تولید می رسد و باندینگ شیمیایی فوق العاده قوی به دنچر دارد.
رنگ دندان مصنوعی های بتا استار در گذر زمان دستخوش تغییر نمی شود و از پولیش پذیری خوبی برخوردار است. بهره مندی از 20 سایز دندان قدامی بالا در اشکال هندسی مثلث، مربع و بیضی، 10 سایز دندان قدامی پایین، 6 جفت دندان خلفی برای تیپ های کراس بایت، اوربایت و نرمال بایت و 6 رنگ متنوع از دیگر ویژگی های دندان مصنوعی بتااستار می باشد.

دندان مصنوعی بی استار نانو گلاس ایده آل ماکو (B.Star Nano Glass)
دندان مصنوعی بی استار نانو گلاس ایده آل ماکو که به آن دندان مصنوعی مونوپلن هم گفته می شود عمدتا برای آن دسته از بیمارانی استفاده می شود که با معضلاتی چون تحلیل لثه روبرو هستند. این دندان مصنوعی راحتی فوق العاده ای را برای فرد به ارمغان خواهد آورد و ظاهری براق با درخشش طبیعی دارد. 
این دندان مصنوعی دارای 4 لایه و 5 پخت می باشد و 35 درصد آن از نانوکامپوزیت، 20 درصد MMA THF، 5 درصد Ray Sorb و 40 درصد پلی متیل متا اکریلات نانو گرید است. این دندان دقیقا ساختار دارای عاج و ریشه دارد و 4 لایه بودن آن زیبایی فوق العاده ای به آن بخشیده است. طراحی این دندان مصنوعی ویژه کاسپ و دندان های خلفی می باشد، تنوع رنگی بالایی دارد، در برابر سایش مقاوم است و دارای 19 قالب قدامی بالا، 8 قالب قدامی پایین و 4 قالب خالفی بالا و پایین (N3) می باشد.
برای خرید دندان مصنوعی پرزیدنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی بی استار نانو بیس ایده آل ماکو (B.Star Nano Base)
این نوع از دندان مصنوعی ایده آل ماکو تولید شده از متریال درجه یک آلمانی می باشد و دارای 3 لایه و 4 پخت است. مقاومت عالی در برابر سایش، طبیعی بودن رنگ، برق نچرال و ساختار و بافت شبیه به دندان طبیعی از ویژگی های این دندان مصنوعی است. دندان مصنوعی بی استار نانو بیس حاوی 40 درصد نانو بیس، 20 درصد MMA THF، 5 درصد Ray Sorb و 35 درصد پلی متیل متا اکریلات نانو گرید می باشد

دندان مصنوعی پرزیدنت ایده آل ماکو (President)
دندان مصنوعی ایده آل ماکو از نوع پرزیدنت از جنس نانو کامپوزیت نسل جدید بوده و دارای 5 لایه و 6 پخت می باشد. ساخت و تولید این دندان مصنوعی به کمک پیشرفته ترین تکنولوژی های آمریکایی صورت می پذیرد و تمام نیازها و انتظاراتی که از یک دندان مصنوعی بی نقص می رود را برآورده می سازد. 
کم لطفی است اگر دندان مصنوعی ایده آل ماکو از نوع پرزیدنت را به واسطه درخشندگی عالی آن به دانه های مروارید درخشان و براق تشبیه نکنیم. بیماران می توانند بر حسب سایز فک بالا و پایین، میزان نرمی لثه، آناتومی صورت، ساختار اصلی دندان ها و تناژ رنگی لثه و پوست شان اقدام به استفاده از دندان مصنوعی پرزیدنت ایده آل ماکو نمایند.
دندان مصنوعی ایده آل ماکو از نوع پرزیدنت را می توان برای ساخت دست دندان (دنچر)، پروتز پارسیل و ایمپلنت استفاده کرد. مقاومت بالا در برابر سایش، دارا بودن ظاهر نچرال و پردازش یکدست و شیک از دیگر ویژگی های پرزیدنت است. دندان مصنوعی ایده آل ماکو از نوع پرزیدنت دارای 19 قالب قدامی بالا و 8 قالب قدامی پایین بوده و 4 قالب خلفی بالا و پایین یعنی N3، N2، N5 و N6 را نیز شامل می شود.
برای خرید مایع آکریل آکروسان آبی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
دندان مصنوعی اپل ایده آل ماکو (Apple)
دندان مصنوعی ایده آل ماکو از نوع اپل جزو یکی از معروف ترین و پرفروش ترین دندان مصنوعی های برند ایده آل ماکو می باشد که دارای 4 لایه و 5 پخت بوده و حاوی 30 درصد کامپوزیت، 20 درصد Isosit، 10 درصد Glanz و 40 درصد PMMA می باشد. بهره مندی از 19 قالب قدامی بالا، 8 قالب قدامی پایین و 4 قالب خلفی بالا و پایین جزو ویژگی های این دندان مصنوعی است.

دندان مصنوعی گلامور ایده آل ماکو (GLAMOUR)
دندان مصنوعی گلامور یکی از مستحکم ترین و مقاوم ترین دندان های مصنوعی ایده آل ماکو در برابر سایش، ترک خوردگی و فشار می باشد. این دندان مصنوعی دارای 4 لایه و 5 پخت بوده و حاوی 25 درصد کامپوزیت، 25 درصد Isosit و 50 درصد PMMA می باشد.

دندان مصنوعی برلیان ایده آل ماکو (BERELIAN)
دندان مصنوعی برلیان را می توان یکی از خوش قیمت ترین و خوش فرم ترین دندان های مصنوعی ایده آل ماکو دانست که اغلب دندانپزشکان ایرانی به جهت خوش قیمت بودن و کیفیت عالی آن را انتخاب می کنند. این دندان مصنوعی دارای 2 لایه و 3 پخت بوده و حاوی 10 درصد کامپوزیت، 15 درصد Isosit و 75 درصد PMMA می باشد.
جهت اطلاع از قیمت مایع آکریل آکروسان و خرید این محصول از توثکالا روی لینک کلیک کنید.
دندان مصنوعی مرجان ایده آل ماکو (MARJAN)
دندان مصنوعی مرجان جزو اولین تولیدات برند ایده ال ماکو بود که امروزه روز جای خود را به انواع دیگر از دندان مصنوعی های باین برند داده است و فروش چندان بالایی ندارد. این دندان مصنوعی دارای 2 لایه بوده و حاوی 10 درصد Isosit، 13 درصد Cross Linker و 77 درصد PMMA می باشد.

دندان مصنوعی سوپر برلیان ایده آل ماکو (SUPER BERELIAN)
دندان مصنوعی سوپر برلیان مختص افرادی است که حساسیت خاصی روی درخشش دندان های خود دارند. این دندان مصنوعی دارای 3 لایه و 4 پخت بوده و حاوی 13 درصد کامپوزیت، 15 درصد Isosit و 72 درصد PMMA می باشد.

دندان مصنوعی یاقوت ایده آل ماکو (YAGHOOT)
این دندان مصنوعی مانند نامی که دارد زیبایی یاقوت را به دندان های شما می بخشد طراحی این دندان ها کاملا مبتکرانه و شیک است، مقاومت بالایی در برابر سایش دارد و مناسب برای ساخت دست دندان و پروتز پارسیل می باشد. این دندان مصنوعی دارای 3 لایه و 4 پخت بوده و حاوی 25 درصد کامپوزیت، 20 درصد Isosit و 55 درصد PMMA می باشد.
برای خرید دندان مصنوعی ایوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دندان مصنوعی سوپر نیوکلار ایده آل ماکو (SUPER NEWCLAR)
این دندان مصنوعی ایده آل ماکو دارای 2 لایه و 3 پخت بوده و حاوی 7 درصد Cross Linker و 93 درصد PMMA می باشد. تفاوت دندان مصنوعی سوپر نیوکلار و نیوکلار در این است که دندان مصنوعی نیوکلار دارای 1 لایه و 2 پخت است و قیمت ارزان تری دارد.

کاربرد دندان مصنوعی ایده آل ماکو
برند ایده آل ماکو یکی از اولین برندهای فعال در عرصه تولید انواع دندان مصنوعی بود که رفته رفته صادرات دندان مصنوعی به کشورهای توسعه یافته چون آلمان و آمریکا را آغاز کرد. همین موضوع نشان دهنده کیفیت بالا و بی رقیب بودن این برند است. در واقع ایده آل ماکو را باید هم سطح با برندهای مطرح آمریکایی و اروپایی بدانیم و در قیاس با آن ها به این برند امتیاز دهیم. ایده آل ماکو اولین برند تولید کننده کامپوزیت در خاورمیانه بود و محصولاتی چون مسواک و خمیر دندان را تحت لیسانس بست دنتال آلمان در ایران تولید می کند.
کاربرد دندان مصنوعی ایده آل ماکو را می توان ساخت انواع دنچر یا همان دست دندان، پروتزهای پارسیل، ایمپلنت و پروتزهای هیبریدی یا پروتز متکی به ایمپلنت دانست. در واقع هر کجا که به دندان مصنوعی نیاز باشد می توان از دندان مصنوعی ایده آل ماکو چه از نوع پارسیل و چه از نوع دنچر یا دست دندان استفاده کرد. 
این دندان ها دارای بافت و ساختار مهندسی شده و کاملا مشابه با دندان های طبیعی هستند و در انواع سایزبندی و رنگبندی به تولید می رسند. بنابراین هر فرد با هر آناتومی صورت، سایز فک و تناژ پوستی می تواند از این دندان ها استفاده کند. برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو می توانید با کارشناسان توثکالا تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا
شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط