سلامت دهان و دندان, آموزشی و یادگیری

دندان مصنوعی کمان دنت

دندان مصنوعی کمان دنت نقره‌ای

قیمت دندان مصنوعی کمان دنت
دندان مصنوعی کمان دنت یکی از شناخته شده ترین دندان مصنوعی های بازار در بین دندانپزشکان است. دندانپزشکانی که ارزش زیادی برای اعتبار و پیشینه حرفه ای خود قائل هستند معمولا از بهترین برندها برای بیماران استفاده می کنند تا بدین واسطه اعتبار خود را نزد بیماران حفظ کنند. برند کمان دنت بی برو برگرد یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران است که بسیاری از دندانپزشکان حرفه ای و سابقه دار از آن برای بیماران استفاده می کنند. 
برند کمان دنت برندی ایرانی است و شاید این موضوع کمی شما را به شک بیندازد اما این برند از مواد درجه یک ایتالیایی برای ساخت دندان های مصنوعی استفاده می کند. قیمت دندان مصنوعی کمان دنت در قیاس با همتایان خارجی خود در بازار قیمتی کاملا اقتصادی می باشد و همین موضوع باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن در بازار شده است.
دندان مصنوعی کمان دنت دارای 5 مدل مختلف مارولی طلایی، مارولی نقره ای، اچ پلاس، پرلا و آلبا می باشد. چنانچه بخواهیم این 5 دندان مصنوعی کمان دنت را از لحاظ قیمت را بررسی کنیم باید بگوییم که قیمت دندان مصنوعی کمان دنت مارولی طلایی نسبت به بقیه دندان های مصنوعی بیشتر است. با این حال پارامترهای دیگری چون تعداد ست های دندان موجود در پکیج نیز در این قیمت موثر می باشد. این برند در ارائه کیفیت و قیمت به نحوی عمل کرده است که رضایت بیماران را از لحاظ کیفیت بهینه جلب کند و هم صرفه اقتصادی خوبی برای آن ها رقم بزند.
برای خرید دندان مصنوعی ایوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
دندان مصنوعی های کمان دنت در بسته های شش تایی آلیا، شش تایی پرلا، هشت تایی آلبا، آلبا دست کامل، مارولی گلد دست کامل و غیره عرضه می شوند. طبیعتا هر کدام از این محصولات دارای قیمتگذاری متفاوتی هستند. بنابراین قیمت دندان مصنوعی کمان دنت را می توان متاثر از نوع دندان ها، تعداد دندان ها و مدل دندان مصنوعی دانست.
قیمت دندان مصنوعی کمان دنت در قیاس با برندهایی مانند ایوکلار، ماژور، ویتا و شوفو و هراوس بسیار اقتصادی تر می باشد. در واقع آنچه که جدول بندی قیمت ها به ما می گوید این است که قیمت دندان مصنوعی کمان دنت در قیاس با سایر برندهای مطرح بازار اقتصادی تر است. بهره مندی از ثبات و دوام رنگ عالی، مقاومت بالا در برابر سایش، بهره مندی از رنگ های نچرال و قدرت چسبندگی عالی به بیس دنچر همگی از ویژگی های مثبت دندان مصنوعی کمان دنت می باشد. 
این برند یک برند ایرانی اصیل و معتبر است و نوسانات قیمتی آن در بازار در قیاس با برندهای خارجی مانند برندهای ژاپنی، آلمانی و آمریکایی بسیار کمتر می باشد با این حال به دلیل وارداتی بودن مواد اولیه ایتالیایی این برند ممکن است در بازه های زمانی مختلف شاهد تغییرات در قیمت دندان مصنوعی کمان دنت باشیم. شما می توانید برای اطلاع از این قیمت به وبسایت توثکالا مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
برای خرید آکریل آکروسان قرمز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.


قیمت دست دندان کمان دنت
دندان مصنوعی کمان دنت در قالب دست دندان 28 تایی عرضه می شود. شما می توانید دندان مصنوعی کمان دنت در انواع مارولی گلد، مارولی سیلور، اچ پلاس، پرلا و آلبا را در قالب یک دست دندان خریداری کنید که شامل دو دست 6 تایی و دو دست 8 تایی می شود. قیمت دست دندان کمان دنت قطعا به نوع دندان مصنوعی بستگی دارد. 
به عنوان مثال قیمت دست دندان کمان دنت مارولی گلد بیشتر از مدل اچ پلاس می باشد و دلیل آن کیفیت و پردازش قوی تر این دندان مصنوعی می باشد. اما اگر به شکل کلی به قیمت این محصول نگاه کنیم خواهیم دید که در لیست قیمت گذاری دندان های مصنوعی، قیمت دست دندان کمان دنت از سایر دندان های مصنوعی ارزان تر می باشد. دست دندان کمان دنت دارای ظاهری کاملا نچرال، طبیعی و شیک می باشد و از لحاظ رنگ بندی نیز طبیعی ترین رنگ ها را دارا می باشد.
همانطور که میدانید مواد اولیه دست دندان کمان دنت مواد درجه یک ایتالیایی است بنابراین قیمت دست دندان کمان دنت نیز مطابق با نوسانات قیمت این مواد تغییر خواهد کرد. هر چند که این افزایش قیمت ها به طور کلی در بازار دندان مصنوعی رخ می دهد و همچنان برند کمان دنت یکی از اقتصادی ترین برندهای بازار محسوب می شود.
برای خرید آکریل آکروسان آبی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
قیمت دست دندان کمان دنت قطعا به پارامترهایی چون سایز دندان ها، رنگ دندان ها و تعداد لایه ها و تعداد پخت های آن بستگی دارد. این موارد تعیین کننده نچرال بودن، مستحکم بودن و ضد سایش بودن دندان های مصنوعی هستند. به عنوان مثال در بین دست دندان های کمان دنت، دست دندان مارولی گلد از بالاترین کیفیت و قیمت بهره مند است چرا که دارای 5 لایه بوده و از نوع 6 پخت می باشد و از لحاظ تکنولوژی متریال سرآمد است. در نتیجه دارای بیشترین مقاومت سایشی بوده و در برابر ضربه و ترک خوردگی کاملا مقاوم است. نوسانات دمایی مانند سرد و گرم شدن نیز نمی تواند باعث افت کیفیت این دندان ها شود.
دست دندان کمان دنت نسبت به بسیاری از برندهای بازار دارای قدرت جاذبه کمتری در جذب رنگ هستند بنابراین به مرور شاهد زرد و تیره شدن آن نخواهید بود. از طرفی چنانچه تغییر رنگ نامحسوسی را در دست دندان کمان دنت مشاهده کردید می توانید برای پولیش دادن دندان ها اقدام کنید تا برق و درخشش روز اول را به دست آورند.

دندان مصنوعی کمان دنت نقره‌ای

خرید دندان مصنوعی کمان دنت
دندان مصنوعی کمان دنت یکی از برندهای معتبر ایرانی است که هنوز به شهرتی که لایق آن است نرسیده اما در کیفیت نسبت به بسیاری از برندهای بازار ارجحیت دارد. این برند ایرانی در تولید دندان های مصنوعی از مواد درجه یک ایتالیایی استفاده می کند. مقاومت بالا در برابر سایش، شکستگی، ترک خوردگی و ضربه از ویژگی های مهم دندان مصنوعی کمان دنت می باشد. دندان مصنوعی کمان دنت در سایزهای مختلفی عرضه می شود بنابراین پزشکان می توانند مطابق با آناتومی فک و دهان شما اقدام به استفاده از دندان مصنوعی کمان دنت نمایند.
برای خرید دندان مصنوعی پرزیدنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
از مهمترین مزایای خرید دندان مصنوعی کمان دنت می توان به تنوع رنگی این دندان های مصنوعی اشاره کرد. بسیاری از مواقع مصنوعی و غیر طبیعی بودن رنگ دندان های افراد همه چیز را لو می دهد. به عنوان مثال اگر قرار است از دندان مصنوعی استفاده کنید باید حواستان باشد که رنگ دندان های شما مطابق با رنگ پوست و رنگ لثه های شما باشد. 
برند کمان دنت با توجه ویژه به این موضوع اقدام به عرضه دندان مصنوعی کمان دنت در چهار رنگ متفاوت و نچرال نموده است. این دندان های مصنوعی دارای ثبات رنگی مطلوبی هستند و در گذر زمان دچار زرد شدن و تیرگی نخواهند شد. 
دندان مصنوعی کمان دنت دارای فرم و ساختاری کاملا مشابه با دندان های طبیعی انسان می باشد. چنانچه به لبه های دندان مصنوعی کمان دنت نگاه کنید خواهید دید که شفافیت لبه ها دقیقا مانند دندان های طبیعی افراد است. دندان ها رفته رفته به حاشیه که می روند رنگی شفاف پیدا می کنند و سایه پردازی های دقیق و ظریف روی آن ها دیده می شود. دندان مصنوعی کمان دنت شباهت فوق العاده ای به دندان های طبیعی انسان ها دارد و از بابت این موضوع خیال بیماران را آسوده کرده است.
شما می توانید برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت در انواع مارولی گلد، سیلور گلدف اچ پلاس، پرلا و آلبا به فروشگاه اینترنتی توثکالا مراجعه کنید. خرید دندان مصنوعی کمان دنت از این فروشگاه شامل ارائه مشاوره رایگان خرید، ضمانت اصالت، گارانتی و ارسال سریع به تمام نقاط کشور می شود.

نمایندگی کمان دنت
برندهای زیادی در بازار فروش دندان مصنوعی فعال هستند اما چند مورد از این برند به شهرت گسترده رسیده اند؟ مطمئنا فعالیت در چنین بازار رقابتی مستلزم تلاش های فراوان است. از این رو بسیاری از برندهای تازه کار و بی تجربه برای اینکه راه صد ساله را یک شبه طی کنند تصمیم می گیرند که محصولاتی فیک با نام برندهای معتبر وارد بازار کنند. هدف این برندها صرفا کلاهبرداری است و گاهی اوقات نیز با هدف تخریب سایر برندها و بالا بردن نام برند خود این کار را انجام می دهند. بنابراین باید حواس تان باشد که در خرید دندان مصنوعی کمان دنت گرفتار این برندهای متقلب نشوید.
مطمئنا برای هر پزشکی مهم است که اعتبار چندین ساله خود را نزد بیماران حفظ کند. اعتبار یک پزشک برای او تمام سرمایه و دارایی اش است. به همین دلیل استفاده از برندهای مرغوب توسط پزشکان در اولویت است. چنانچه شما در حوزه دندانسازی و دندانپزشکی فعالیت می کنید باید مراقب این موضوع باشید. بنابراین توصیه می کنیم که دندان مصنوعی کمان دنت را حتما از نمایندگی های معتبر این برند خریداری کنید. 
توثکالا به عنوان نمایندگی کمان دنت در ایران عرضه کننده انواع دندان مصنوعی های کمان دنت همراه با ضمانت اصالت و گارانتی می باشد. بنابراین شما می توانید برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت به این فروشگاه مراجعه کنید. فروشگاه توثکالا بابت ارائه محصول اصیل و با کیفیت در قبال خریداران متعهد و پاسخگو می باشد بنابراین در صورت بروز کوچکترین مشکل می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

فروش دندان مصنوعی کمان دنت
دندان مصنوعی کمان دنت یکی از خوش تراش ترین و خوش فرم ترین دندان مصنوعی های بازار می باشد که در فرم و ظاهر کاملا طبیعی عمل کرده است. این دندان مصنوعی دارای سایزبندی و تنوع رنگی مطلوبی می باشد و با آناتومی فک ایرانی ها کاملا سازگار است. یکی از خوبی های دندان مصنوعی کمان دنت مقاومت بالای این دندان در برابر جرم پذیری می باشد. 
برای خرید دندان مصنوعی بتا دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
بنابراین در گذر زمان شاهد آثار محسوسی از تغییر رنگ و جرم گرفتگی شدید دندان مصنوعی نخواهید بود. فروش دندان مصنوعی کمان دنت در توثکالا در انواع سایز بندی ها و رنگ بندی های مختلف همراه با ضمانت اصالت و گارانتی صورت می پذیرد.
دندان مصنوعی کمان دنت بر پایه پلیمر پلی متیل متاکریلات ساخته شده است و دارای برق و درخشش خاصی می باشد. این دندان ها دارای اتصال فوق العاده قوی به دنچر لثه می باشند و تقریبا محال است که از جای خود کنده شوند بنابراین با خیال راحت در هر کجا لبخند بزنید و از بابت مصنوعی یا غیر طبیعی بودن دندان های خود و یا شل شدن و افتادن آنها نگران نباشید. 
دندان مصنوعی کمان دنت را می توان انتخابی اقتصادی، منطقی و ایده آل برای افرادی دانست که در کنار صرفه اقتصادی به دنبال زیبایی و دوام هستند. این برند ایرانی در تولید دندان مصنوعی از تکنولوژی ها و مواد اولیه با کیفیت ایتالیایی استفاده می کند و دندان های مصنوعی این برند را مطابق با آناتومی فک و صورت ایرانی ها عرضه می نماید. بنابراین افراد با استفاده از دندان مصنوعی کمان دنت به هیچ عنوان احساس درد فک یا سایش استخوان فک را نخواهند داشت.

انواع دندان مصنوعی کمان دنت
معروف ترین دندان مصنوعیه ای برند کمان دنت شامل دندان مصنوعی های مارولی گلد و مارولی سیلور می شود با این حال سه مدل دیگر اچ پلاس، پرلا و آلبا نیز توسط این برند عرضه می شوند. این دندان ها بر پایه اکریلات ساخته شده اند و دارای درخشش و زیبایی خاصی می باشند. رنگ های دندان مصنوعی کمان دنت به هیچ عنوان توی ذوق نمی زند و کاملا نچرال است.
با این حال انواع دندان مصنوعی کمان دنت را می توان در چهار رنگ مختلف خریداری نمود. مطمئنا افراد مختلف دارای تناژ پوستی های متفاوت هستند و طبیعی است که رنگ دندان های آن ها متفاوت باشد. برند کمان دنت به همین دلیل تنوع خوبی را در دندان های مصنوعی ارائه داده است.
کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت محصول آکریل ایوکلار آبی در سایت توثکالا.
5 مدل دندان مصنوعی برند کمان دنت پنج مدل
دندان مصنوعی مارولی گلد (Maroly Gold)
این دندان مصنوعی دارای دارای پنج لایه شش پخت می باشد و در تولید آن از مواد و تکنولوژی نانو کامپوزیتی ایتالیا استفاده شده است. بهره مندی از خاصیت نانو فلورسانس، بهره مندی از لایه شفاف کامپوزیتی و صادرات به روسیه، مصر، عراق، انگلیس و کانادا از ویژگی های مهم این دندان مصنوعی می باشد.

دندان مصنوعی مارولی سیلور (Maroly Silver)
این دندان مصنوعی دارای پنج لایه شش پخت می باشد و مواد و تکنولوژی روتونیوم ایتالیا در آن استفاده شده است. مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر تغییر رنگ و بهره مندی از لایه شفاف کامپوزیتی از ویژگی های این دندان مصنوعی می باشد. دندان مصنوعی مارولی سیلور نیز به کشورهای روسیه، مصر، کانادا، انگلیس، افغانستان و عراق صادر می شود.

دندان مصنوعی اچ پلاس (H Plus)
دارای چهار لایه پنج پخت می باشد و تولید شده از مواد درجه یک شرکت روتونیوم ایتالیا است. این دندان مصنوعی از انواع دندان مصنوعی های صادراتی می باشد و مورد تایید دانشگاه رویال تورنتو می باشد. در تولید این دندان مصنوعی از تکنولوژی نانو فلورسانس استفاده می شود و دارای مقاومت بالایی در برابر سایش و تغییر رنگ می باشد.

دندان مصنوعی پرلا (Perla)
این دندان مصنوعی دارای دو لایه سه پخت می باشد و از مواد درجه یک روتونیوم ایتالیا ساخته شده است. برند کمان دنت این دندان مصنوعی را به کشورهای هلند، روسیه، مصر، عراق و افغانستان صادر می کند و در تولید آن از تکنولوژی نانو فلورسانس استفاده می نماید.

دندان مصنوعی آلبا (Alba)
این دندان مصنوعی دارای دارای دو لایه دو پخت می باشد و به عنوان اقتصادی ترین دندان مصنوعی کمان دنت شناخته می شود.
این پنج مورد از دندان مصنوعی های کمان دنت از لحاظ کیفیت دارای استانداردهای سطح بالایی هستند با این حال اگر می خواهید بدانید که کدام یک کیفیت بهتری دارد باید بگوییم که مارولی گلد از لحاظ کیفیت و قیمت چند پله جلوتر از بقیه مدل ها ایستاده است. شما می توانید هر کدام از این دندان مصنوعی های کمان دنت را در انواع شش تایی (بالا و پایین)، هشت تایی (بالا و پایین) و دست دندان کامل خریداری کنید.
برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
دندان مصنوعی های برند کمان دنت دارای تنوع بالایی در سایزبندی هستند بنابراین این دندان های مصنوعی را می توان برای فک افراد بزرگسال و کودک استفاده کرد.

کاربرد دندان مصنوعی کمان دنت
پوسیدگی دندان ها در گذر عمر امری طبیعی است. بسیاری از افراد با وجود مراقبت هایی که از دندان های خود به عمل می آورند اما باز هم دچار آسیب دیدگی دندان ها می شوند. در نتیجه ممکن است یک یا چند دندان شما نیاز به جایگزین شدن با دندان مصنوعی مانند ایمپلنت داشته باشد. هر چند که شما می توانید از پروتز پارسیل نیز استفاده کنید. یکی از چندین کاربرد دندان مصنوعی کمان دنت ساخت انواع پروتز پارسیل و ایمپلنت می باشد.
در برخی مواقع نیز شدت آسیب دیدگی به قدری است که پزشک متخصص تشخیص می دهد باید از دندان مصنوعی دنچر یا پروتز هیبریدی استفاده کنید. بدین منظور پزشکان از دندان مصنوعی های موجود در بازار استفاده می کنند. برندهای مختلفی در بازار وجود دارد با این حال برندهای ایرانی سازگاری بیشتری با رنگ پوست و لثه ما ایرانی ها دارد. 
به همین دلیل انتخاب اول بسیاری از دندانپزشکان خرید دندان مصنوعی کمان دنت می باشد. از دندان مصنوعی کمان دنت برای ساخت دندان مصنوعی کامل و پروتز هیبریدی استفاده می شود. دندان مصنوعی کمان دنت در کیفیت و اصالت دارای شهرت و اعتبار بالایی می باشد. این برند  پنج مدل مختلف دندان مصنوعی را وارد بازار نموده است که هر کدام دارای ویژگی های مختص خود می باشند و دارای ظاهری نچرال و طبیعی می باشند. 
شما می توانید برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت به فروشگاه اینترنتی توثکالا مراجعه کنید و برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا
شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط