آموزشی و یادگیری, سلامت دهان و دندان

دندان مصنوعی پرزیدنت

دندان مصنوعی پرزیدنت

قیمت دندان مصنوعی پرزیدنت
دندان مصنوعی پرزیدنت یکی از خوش ساخت ترین دندان مصنوعی های برند ایده آل ماکو؛ این برند معتبر ترک می باشد. کمپانی ایده آل ماکو واقع در مرز ترکیه بوده و یکی از کمپانی های فعال در حوزه صادرات به کشورهای ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و آسیای میانه می باشد. این کمپانی اخیرا صادرات خود را به کشورهای آمریکا و کانادا نیز آغاز کرده است که به نوبه خود درخشش فوق العاده ای برای این برند است. دندان مصنوعی پرزیدنت پکیجی شامل یک دست دندان کامل می شود که متریال آن، متریال اصلی آلمان بوده و با فناوری های نوین آلمانی و آمریکایی به تولید می رسد.
قیمت دندان مصنوعی پرزیدنت در رقابت با همتایان اروپایی خود در بازار قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای می باشد و دلیل این موضوع بی شک تولید داخل بودن این دندان مصنوعی است. هر چند که در ساخت دندان مصنوعی پرزیدنت از متریال و فناوری های نوین و تکنولوژی آلمان و آمریکایی استفاده می شود با این حال تولید این دندان مصنوعی در کشور ایران صورت می پذیرد و همین موضوع هزینه های تولید را برای مصرف کننده داخلی کاهش داده است.
دندان مصنوعی پرزیدنت از نانوکامپوزیت نسل جدید تولید می شود. این دندان مصنوعی دارای مقاومت فوق العاده ای در برابر سایش، ترک خوردگی، شکستگی و تغییر رنگ می باشد. استفاده از فناوری نانو در تولید دندان مصنوعی پرزیدنت موجب شده تا هیچ عامل خارجی قادر به اثرگذاری منفی روی رنگ و کیفیت این دندان مصنوعی نباشد. 
برای خرید مایع آکریل آکروسان آبی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.


بی شک مقاومت بالای دندان مصنوعی پرزیدنت در برابر سایش درخور تاثیر گذاری روی قیمت دندان مصنوعی پرزیدنت خواهد بود. به ویژه که این روزها بازار پر شده است از برندهای فیک و بی کیفیتی که بعد از مدتی کیفیت شان زمین تا آسمان با کیفیت روز اول تفاوت خواهد کرد.
دندان مصنوعی پرزیدنت زیبایی طبیعی فوق العاده ای دارد و این موضوع نشان از طراحی ظریف و دقیق متخصصین و تکنسین ها در سایه پردازی این دندان های مصنوعی می باشد. بسیاری از دندان های مصنوعی دارای ساختاری عاری از ظرافت هستند به نحوی که فرد ممکن است بابت مشخص شدن این موضوع دچار اضطراب شود و ترجیح دهد که در مکان های عمومی لبخند نزند تا کسی متوجه مصنوعی بودن دندان های او نشود. 
این در حالی است که برند ایده آل ماکو با بهره گیری از تخصص، مهارت ، هنر و ظرافت کارشناسان خبره زیباترین دندان های مصنوعی تراش خورده را در پکیج دندان مصنوعی پرزیدنت قرار داده است. بی شک می توان یکی از پارامترهای موثر در قیمت دندان مصنوعی پرزیدنت را همین زیبایی و نچرال بودن دانست. هدف برند ایده آل ماکو هدیه دادن لبخندی شیک و زیبا همراه با اعتماد به نفس بالا به شما عزیزان است. این دقیقا همان هدفی است که ایده آل ماکو با عرضه دندان مصنوعی پرزیدنت به آن تحقق بخشیده است. 

دندان مصنوعی پرزیدنت ایده آل ماکو

قیمت دست دندان پرزیدنت
اگر بابت از دست دادن دندان های خود ناراحت و افسرده اید و تصور می کنید که هیچ دندان مصنوعی ای نمی تواند جای خالی دندان های اصلی شما را پر کند سخت در اشتباهید. شما مطمئنا هنوز دست دندان پرزیدنت از برند ایده آل ماکو را ندیده اید. این دست دندان دارای ظاهری فوق العاده نچرال، شیک و همراه با رنگ بسیار طبیعی می باشد. 
دست دندان پرزیدنت دارای 5 لایه است. این یعنی ظریف ترین طراحی سه بعدی با استفاده از مواد نانو کامپوزیت جدید روی این دندان مصنوعی پیاده سازی شده است. بالا رفتن تعداد لایه های دندان نشان از طراحی حرفه ای دندان مصنوعی دارد. این موضوع بی شک قیمت دست دندان پرزیدنت را تحت تاثیر قرار داده است و منجر به افزایش بی نظیر کیفیت این دندان مصنوعی شده است.
برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
موضوع مهم دیگری که باید به عنوان عاملی تاثیرگذار در قیمت دست دندان پرزیدنت از آن یاد شود تعداد پخت های دندان مصنوعی پرزیدنت در کوره است. تعداد پخت های بالا نشان از مقاومت بیشتر دندان مصنوعی در برابر نوسانات دمایی، ضربه، فشار، سایش، ترک خوردگی و شکستگی دارد. این تعداد در مورد دست دندان پرزیدنت، 6 بار می باشد. 
یعنی دست دندان پرزیدنت برای 6 بار تحت فشار و حرارت کوره پخته شده است. بنابراین بی شک مقاومت فوق العاده ای در برابر سایش خواهد داشت. لازم به ذکر است که دست دندان پرزیدنت در انواع سایز بندی ها و رنگ بندی ها به عرصه تولید و فروش می رسد. بنابراین از جمله مهمترین پارامترهای موثر در قیمت دست دندان پرزیدنت می توان به این دو فاکتور مهم اشاره کرد.
از آنجایی که متریال اصلی برای ساخت دست دندان پرزیدنت متریال آلمانی می باشد بنابراین شاهد نوسانات قیمت این دندان های مصنوعی در گذر زمان هستیم. شما می توانید برای استعلام قیمت دست دندان پرزیدنت با کارشناسان ما در توثکالا تماس حاصل نمایید تا از جدیدترین قیمت ها مطلع شوید.
برای خرید مایع آکریل آکروسان سبز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
خرید دندان مصنوعی پرزیدنت
دندان مصنوعی پرزیدنت یکی از مقاوم ترین دندان های نسل جدید ایده آل ماکو می باشد که به واسطه تکنولوژی های برتر آمریکا و آلمان به تولید می رسد. دندان مصنوعی پرزیدنت مقاومت فوق العاده ای در برابر سایش از خود نشان می دهد و دارای پرداخت سطحی یکدست و بسیار ظریف و شیکی می باشد. افرادی که دارای حساسیت بالایی روی درخشش دندان های مصنوعی خود هستند بی شک از دندان مصنوعی پرزیدنت رضایت کامل خواهند داشت چرا که برق و درخشش این دندان ها فوق العاده طبیعی و نچرال می باشد.
دندانپزشکان و متخصصین دندانسازی می توانند اقدام به خرید دندان مصنوعی پرزیدنت در 19 قالب قدامی بالا، 8 قالب قدامی پایین و 4 قالب خلفی بالا و پایین (N3، N5، N2 و N6) نمایند. از مزیت های خرید دندان مصنوعی پرزیدنت این است که شما امکان انتخاب سایز بندی و قالب متناسب با فک بیمار را خواهید داشت بنابراین دیگر شاهد گلایه کردن بیماران از بابت عدم انطباق سایز و قالب دندان مصنوعی با قالب فک شان نخواهید بود.
بسیاری از بیماران به دلیل عدم انطباق سایز و قالب دندان مصنوعی با قالب فک خود دچار دردهای شدید در استخوان فک می شوند. در حالی که با خرید دندان مصنوعی پرزیدنت هم قدرت انتخاب سایز و قالب را خواهید داشت و هم دستتان در انتخاب رنگ باز است. بنابراین می توانید طبیعی ترین و نچرال ترین دندان های مصنوعی را برای بیمار اجرا کنید.
برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
خرید دندان مصنوعی پرزیدنت نه فقط برای ساخت دست دندان و دنچر، بلکه برای ساخت انواع پروتزهای پارسیل، ایمپلنت و پروتزهای هیبریدی نیز کاربرد دارد. شما می توانید تمام این دندان ها را روی یک بیس اجرا کنید و یا از آن ها برای ساخت ایمپلنت کمک بگیرید. 
بی شک خرید دندان مصنوعی پرزیدنت هم به نفع بیمار و هم به نفع پزشک متخصص خواهد بود. چرا که استفاده از برند ایده آل ماکو مطمئنا نقش موثری در شهرت و اعتبار شما به عنوان یک متخصص دندانپزشکی حرفه ای خواهد داشت. برای خرید دندان مصنوعی پرزیدنت کافیست به وبسایت معتبر توثکالا سر بزنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

نمایندگی پرزیدنت
این روزها بازار پر شده است از برندهای غیر معتبری که هدفی جز سرکیسه کردن خریداران ندارند. با وجود تنوع بالا در برندهای دندان مصنوعی دیگر شناخت برندهای اصیل و معتبر کمی دشوار گشته است. حتی اگر برندهای معتبر را هم بشناسید تشخیص فیک یا اصل بودن آن عبور از هفت خوان است چرا که بسیاری از بسته بندی ها بسیار حرفه ای مشابه برندهای اصلی طراحی می شوند. 
اما هنوز هم می توان با اعتماد و اطمینان کامل اقدام به خرید دندان مصنوعی معتبر نمود. چنانچه قصد خرید دندان مصنوعی پرزیدنت از ایده آل ماکو را دارید باید حتما به نمایندگی پرزیدنت مراجعه کنید. با مراجعه به نمایندگی پرزیدنت خیالتان راحت است که به بهترین کیفیت و قیمت دسترسی خواهید داشت و از طرفی می توانید از خدمات ضمانت اصالت و گارانتی استفاده کنید. 
بنابراین در صورت بروز کوچکترین مشکل این امکان را دارید تا با شماره های پشتیبانی تماس حاصل نمایید و شکایت خود را مطرح کنید. مجموعه توثکالا به عنوان یکی از قوی ترین مراکز نمایندگی پرزیدنت در ایران، فروش انواع دندان مصنوعی پرزیدنت را در این مجموعه همراه با ضمانت و گارانتی صورت می دهد.
با کلیک روی لینک آکریل ایوکلار از معتبرترین سایت فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید نمایید.
فروش دندان مصنوعی پرزیدنت
یکی از پر فروش ترین محصولات برند ایده آل ماکو، دندان مصنوعی پرزیدنت است. این دندان مصنوعی شامل یک دست دندان می شود که در سایزبندی ها و رنگ بندی های متنوع به فروش می رسد. برند ایده آل ماکو با استفاده بهترین مواد نانو کامپوزیت نسل جدید اقدام به ساخت این دندان مصنوعی های 5 لایه نموده است که در تولید آن ها از متریال درجه یک آلمانی استفاده شده است. 
بی شک دلیل بالا بودن نرخ فروش دندان مصنوعی پرزیدنت را می توان عواملی چون بالا بودن کیفیت این برند در رقابت با برندهای حریف دانست. بسیاری از دندانپزشکان برای دسترسی به کیفیت اعلا اقدام به خرید برندهای آمریکایی و اروپایی می کنند که بی شک قیمت بالایی دارند. با این حال به دلیل نیاز به کیفیت بالا چاره ای جز این ندارند. 
این دندانپزشکان مسئولیت و تعهد بالایی نسبت به بیماران به دوش می کشند و سعی می کنند از بهترین برندها برای جلب رضایت و آسودگی حداکثری بیماران خود استفاده کنند. در حالی که همیشه هم برندهای خارجی جزو بهترین ها نیستند؛ لااقل در مورد قیمت که اینطور است.
فروش دندان مصنوعی پرزیدنت به دلیل اقتصادی بودن قیمت این دندان مصنوعی در قیاس با رقبای مطرح آمریکایی و اروپایی است در حالی که از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی نسبت به برندهای خارجی ندارد و بیشترین سطح از رضایت بیماران را جلب می کند. دندان مصنوعی پرزیدنت در مجموعه توثکالا با بهترین قیمت همراه با ضمانت اصالت به فروش می رسد. این برند سالها است که امتحان خود را پس داده و نزدیک به چهار دهه فعالیت موفقیت آمیز و درخشان را در عرصه تولید انواع دندان های مصنوعی ارائه داده است.
برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

انواع دندان مصنوعی پرزیدنت
دندان مصنوعی پرزیدنت یکی از ایده آل ترین دندان مصنوعی های بازار می باشد. توقعی نیست که از دندان مصنوعی داشته باشید که دندان مصنوعی پرزیدنت نتواند آن را برآورده سازد. از طبیعی و نچرال بودن رنگ گرفته تا مقاوم بودن در برابر سایش و زیبایی و ظرافت ظاهری. این دندان ها باندینگ بسیار قوی با آکریل یا همان لثه ایجاد می کنند و کاملا در موقعیت خود فیکس می شوند. دندانپزشکان به کمک انواع دندان مصنوعی پرزیدنت می توانند مهارت و توانمندی خود را در عرصه دندانپزشکی به رخ بکشند. دندان های خلفی و آسیاب در دندان مصنوعی پرزیدنت به نحوی طراحی شده اند که فرد بدون هیچ مشکلی بتواند عمل جویدن را انجام دهد.
انواع دندان مصنوعی پرزیدنت شامل دندان های خلفی (Posterior) و دندان های قدامی (Anterior) می شود. پزشکان متخصص این امکان را دارند تا انواع دندان مصنوعی پرزیدنت را با توجه به آناتومی و قالب فک هر فرد انتخاب کنند. دندان مصنوعی پرزیدنت دارای سایز بندی متفاوتی بوده و از لحاظ ظاهری می تواند دارای ساختار مربعی، مثلثی و بیضی باشد. 
لازم به ذکر است که از انواع دندان مصنوعی پرزیدنت می توان برای ساخت دست دندان کامل (دنچر)، پروتزهای پارسیل، انواع پروتزهای هیبریدی و ایمپلنت استفاده کرد. بنابراین محدودیتی در استفاده از این دندان های مصنوعی وجود ندارد. طبیعتا هر فرد به طور طبیعی دارای سایز و فرم دندان های خاص خود می باشد. می توان این تفاوت را به تفاوت اثر انگشت در بین انسان ها ارتباط داد. 
همانطور که هر فرد دارای اثر انگشت مختص به خود می باشد در مورد قالب فک و شکل دندان ها نیز تفاوت های بارزی وجود دارد. در نتیجه نمی توان از یک سایز و قالب برای تمام بیماران استفاده کرد. این موضوع بی شک منجر به آسیب های جسمی شدید در فک بیماران خواهد شد. به همین دلیل برند ایده آل ماکو اقدام به عرضه انواع دندان مصنوعی پرزیدنت در قالب های متنوع نموده است.
بسیاری از مواقع عدم تنوع در قالب و سایزبندی دندان مصنوعی باعث می شود که بیمار در بلند مدت احساس درد شدیدی در فک خود داشته باشد و چه بسا دچار سایش استخوان فک شود. این در حالی است که متخصصین امکان خرید انواع دندان مصنوعی پرزیدنت را در سایز بندی های متنوع و طراحی ها و قالب های گوناگون دارند تا بیشترین انطباق را در فک بیمار ایجاد کنند و ارمغان ساز بیشترین راحتی شوند. 
همانطور که افراد دارای فرم و ساختار متفاوتی در فک و دندان ها هستند در مورد رنگ دندان ها نیز این تفاوت را می توان دید. طبیعتا رنگ دندان باید با رنگ لثه و رنگ پوست تطابق داشته باشد. به همین دلیل برند ایده آل ماکو انواع دندان مصنوعی پرزیدنت را در رنگ بندی های مختلف عرضه نموده است. این دندان مصنوعی دارای تنوع رنگی A1، A2 و A3 می باشد.
برای خرید دندان مصنوعی بتا دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
پزشک متخصص این امکان را دارد تا با توجه به تناژ رنگی پوست بیمار و رنگ لثه ها از بهترین رنگ دندان مصنوعی استفاده کند. نکته مثبتی که در مورد انواع دندان مصنوعی پرزیدنت وجود دارد این است که این دندان ها قابلیت انطباق با هر آناتومی صورت و سایز فکی را دارند و می توانند به عنوان بهترین انتخاب برای افرادی انتخاب شوند که با معضلاتی چون نرمی لثه مواجه هستند. چرا که اساسا غیر قابل سایش می باشند و مقاومت فوق العاده ای دارند. در نتیجه به هنگام جویدن غذا توسط این دندان مصنوعی نیاز به وارد آوردن فشار بیش از حد به فک نخواهد بود.

کاربرد دندان مصنوعی پرزیدنت
بهداشت دهان و دندان موضوع بسیار مهمی است که نمی توان آن را سرسری گرفت. یکی از مهمترین اقداماتی که افراد باید در راستای حفظ سلامت دندان های خود انجام دهند، مسواک زدن و استفاده از دهانشویه می باشد با این حال برخی مسائل مانند کهولت سن و مسائل ژنتیکی بر تلاش شما غلبه می کنند و منجر به آسیب دندان های شما خواهند شد. 
در اینگونه مواقع جای نگرانی نیست. می توان از دندان های مصنوعی استفاده کرد. ممکن است شنیدن نام دندان مصنوعی کمی شما را دلزده کند اما این تفکر را از ذهنتان خارج کنید. شاید برایتان عجیب باشد اما اجاره دهید حقیقتی را برای شما بازگو کنیم؛ بسیاری از افرادی که دارای لبخندهای شیک و زیبا هستند در بین دندان های خود از ایمپلنت و پروتز پارسیل استفاده کرده اند! اما شما تا کنون متوجه نشده اید چرا که ظاهر دندان های آن ها بسیار مرتب، شیک و ظریف بوده است. کاربرد دندان مصنوعی پرزیدنت دقیقا در همینجاست. جایی که شما نیاز به ظرافت، زیبایی، طبیعی بودن و شیک بودن دندان ها دارید. 
دندان مصنوعی پرزیدنت را می توان برای ساخت دنچر و دست دندان مورد استفاده قرار داد. بنابراین می توان هر 28 دندان را روی یک بیس قرار داد و از آن به عنوان دست دندان برای بیمار استفاده کرد. با این حال امکان ساخت انواع پروتزهای پارسیل و پروتزهای هیبریدی نیز به کمک دندان مصنوعی پرزیدنت وجود دارد. این دندان ها قدرت پیوند عمیق و بسیار قوی با آکریل دارند و به خوبی روی آکریل فیکس می شوند. ساخت ایمپلنت نیز جزو چندین کاربرد دندان مصنوعی پرزیدنت می باشد.
برای خرید دندان مصنوعی ایوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.
دندان مصنوعی پرزیدنت دارای ظاهری ظریف و خوش ساخت می باشد و در انواع قالب های مختلف با سایز بندی های متنوع و فرم های گوناگون طراحی شده است. فرقی ندارد که فک تان به کوچکی فک یک کودک است یا فک بزرگسال دارید. از دندان مصنوعی پرزیدنت می توان برای ساخت دندان کودک و بزرگسال استفاده نمود. چنانچه در خرید دندان مصنوعی پرزیدنت نیاز به دریافت مشاوره دارید می توانید با کارشناسان ما در توثکالا تماس حاصل نمایید تا از راهنمایی های حرفه ای برخوردار شوید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا
شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط