دسته بندی نشده

روش کاشت دندان به چه صورت است

روش کاشت دندان

آیا دندان های شما به علت افزایش سن افتاده و به دنبال راه چاره هستید؟ کاشت دندان گزینه ی مناسبی برای شما می باشد. انتخاب نوع روش کاشت دندان توسط دندانپزشک طی جلسات معاینه تعیین می شود. همچنین، در رابطه با نرخ کاشت دندان نیز می توان گفت که هزینه کاشت بعد از مشخص شدن روش کاشت دندان و جلسات مورد نیاز توسط دندانپزشک معین می شود.

کاشت دندان ها

دندان ها تاثیر بسزایی روی زیبایی شما دارند. بنابراین، هر فردی برای داشتن لبخند و چهره ای زیبا به دندان هایی مرتب و زیبا نیاز دارند. اگر دندان های شما افتاده و ظاهری زشت و زننده دارد، بهترین راه کاشت دندان است.

برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

مزایای کاشت دندان به موقع

کاشت دندان باید به موقع صورت بگیرد. اگر لبخندی زیبا و چهره ای جذاب می خواهید، به زیبایی دندان های خود اهمیت دهید و به موقع اقدام به رفع مشکلات دندان ها کنید. برخی از مزایای کاشت به موقع دندان عبارتند از:

داشتن لبخند و چهره ای زیبا از مهمترین مزیت کاشت دندان است؛

هضم آسان غذا با استفاده از کاشت دندان امکان پذیر است؛

رسایی کلام در هنگام صحبت کردن با کاشت دندان برای شما میسر می شود ؛

ممانعت از کج شدن دندان ها و کمک به حفظ بافت استخوانی فک از مزایای دیگر کاشت دندان محسوب می شود.

روش کاشت دندان

انواع روش کاشت دندان

به دلایل مختلف ممکن است دندان ‌هایتان را از دست بدهید. در صورتی که به هر علت دندان های خود را از دست داده اید، باید به دنبال روشهای جایگزین باشید.  روشهای مختلفی برای کاشت دندان وجود دارد که در این بخش به بررسی آنها می پردازیم. انواع روش کاشت دندان عبارتند از:

  • کاشت ایمپلنت
  • روش بریج
  • استفاده از دندان‌های مصنوعی

همانطور که گفتیم، روشهای مختلفی برای کاشت دندان به کار می رود که در این بخش درباره ی آنها توضیح خواهیم داد.

کاشت دندان به روش ایمپلنت

به منظور کاشت دندان به روش ایمپلنت، دندانی که روی آن ایمپلنت انجام می ‌شود نسبت به ابعاد فک و دندان‌های افتاده انتخاب می گردد. در مرحله ی بعد، ریشه که از جنس تیتانیوم می باشد در فک قرار گرفته و روی آن نیز روکش های جایگزین قرار داده می شوند. ایمپلنت جایگزین مناسبی برای دندان های از دست رفته ی شما است. در این روش، بعد از گذشت چند ماه استخوان فک و ایمپلنت با هم جوش می خورند. پس از اینکه ایمپلنت و استخوان فک با یکدیگر جوش خوردند، روکش دندان روی پایه قرار داده می شود.  بهتر است بدانید که این روش جزو بهترین روشها برای کاشت دندان به شمار می آید.

پس از کاشت دندان با این روش چند روز باید غذاهای نرم مصرف کنید.در صورتی که در کنار ایمپلنت دندان، روکش ‌های موقت قرار داده شده، باید ایمپلنت دندان خود را مانند دندان های طبیعی تان تمیز کنید.  عدم استفاده از نخ دندان و مسواک، مصرف سیگار و عدم پرهیز غذایی در چند روز اول پس از ایمپلنت دندان باعث عدم اثربخشی این روش می شود.

کاشت دندان به روش ایمپلنت

 روش بریج یا پل

در روش کاشت دندان به روش بریج، به جای قرار گرفتن پایه‌ها در فک، دندان‌های کناری نقش پایه را دارند. در این روش، دندان هایی که در وسط قرار دارند، از دندان هایی کمک می گیرند که در کنار قرار گرفته اند. به منظور ساخت بریج از متریالی از جنس فلز، سرامیک، شیشه یا ترکیبی از آنها استفاده می شود. این روش به صورت معمول یک جلسه طول می کشد. در این روش دندانپزشک، دندان های کناری را آماده کرده و سپس اقدام به چسباندن پل به دندان ها می کند.

کاشت دندان به این روش بهترین نوع کاشت دندان می باشد. عمر بریج نیز به صورت متوسط حدود 5 تا 10 سال می باشد. توجه داشته باشید که در صورتی که بیش از سه دندان نداشته باشید، از این روش نمی توانید استفاده کنید. یکی دیگر از نکات این است که دندان های کناری شما نیز باید بدون پوسیدگی باشند، چون به عنوان پایه عمل می کنند. مزایای روش کاشت دندان بریج عبارتست از:

میزان ماندگاری زیاد: روش بریج می تواند دارای 5 تا 10 سال دوام باشد.

بهبود ظاهر: استفاده از روش بریج می تواند باعث بهتر شدن ظاهر دندان ها از طریق پر کردن فضای خالی بین دندان ها شود. با استفاده از این روش، ظاهر دندان ها بسیار به دندان های اصلی مشابهت دارد.

درمان سریع: این روش طی یک تا دوجلسه انجام می شود.

هزینه کمتر: هزینه ی انجام این روش نسبت به ایمپلنت کمتر می باشد.

برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

روش کاشت دندان بریج

روش کاشت دندان به کمک دندان‌های مصنوعی

یکی از روش های کاشت دندان با استفاده از دندان مصنوعی است. در این روش برای کاشت دندان از طریق متصل کردن پایه پلاستیکی، چارچوبی به منظور اتصال دندان های مصنوعی ساخته می شود. از مزایای این روش می توان به قابلیت برداشتن دندان ها از دهان و تمیز کردن آنها اشاره کرد. این روش نسبت به سایر روشها قیمت کمتری دارد و ثابت ماندن دندان ها با استفاده از این روش به مواردی مانند وضعیت دهان و فک بستگی دارد. با کاشت دندان مصنوعی می توانید دندان هایی تقریباً مانند دندان های اولیه ی خود داشته باشید. این روش در عرض کوتاه ترین زمان انجام می شود و نیاز به جلسات متعدد نمی باشد. از معایب این روش می توان به امکان لغزیدن دندان های مصنوعی در قسمت پایین اشاره کرد.

روش کاشت دندان به کمک دندان‌های مصنوعی

کاشت دندان با ترانسپلنت

کاشت دندان با ترانسپلنت روشی است که کمتر متداول می باشد. این روش برای دندان های آسیاب پایین که پوسیده شده اند، مناسب است.

برای خرید آکریل آکروسان سبز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

بهترین روش کاشت دندان

روشهای مختلفی برای کاشت دندان وجود دارد. اینکه کدام مورد از این روشها برای شما مناسب است به نظر دندانپزشک بستگی دارد. دندانپزشک پس از انجام معاینات لازم به شما می گوید که کدام روش برای کاشت دندان برای شما مناسب خواهد بود.

بهترین روش کاشت دندان

هزینه کاشت دندان

هزینه ی کاشت دندان به عواملی مانند تخصص پزشک و نوع روش کاشت دندان بستگی دارد. اگر پزشک روش ایمپلنت را انتخاب کند، باید طی چندین جلسه این روش انجام شود. بنابراین، باید هزینه ی بیشتری نیز صرف کنید. پزشک بعد از معاینات لازم، نوع روش کاشت دندان را مشخص کرده و شما را از جزئیات هزینه ی کاشت دندان مطلع خواهد کرد. هزینه ی کاشت دندان به روشهای مختلف به تعداد جلسات نیز بستگی دارد.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

 

بازگشت به لیست