دسته بندی نشده

فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی

فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی

فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی یکی از خدماتی است که توسط سازمان بهداشت از طریق اداره کل تجهیزات پزشکی در حال ارائه می باشد. با توجه به آنکه بسیاری از تجهیزات دندانپزشکی وارداتی هستند و برای جلوگیری از فشار افزایش نرخ ارز، دندانپزشکان می توانند از مراکزی که فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی دارند، اقدام به تهیه تجهیزات مورد نیاز خود با توجه به سهمیه هر پزشک نمایند.

تجهیزات دندانپزشکی

ابزارها و تجهیزات دندانپزشکی، ابزارهایی هستند که دندانپزشکان برای ارائه درمان های دندانپزشکی خود از آنها استفاده می کنند. این تجهیزات شامل دستگاه های ساده تا پیشرفته برای بررسی ، دستکاری ، ترمیم و از بین بردن دندان ها و ساختارهای دهانی اطراف آن به کار گرفته می شوند. شرکت های مختلف می توانند یک یا چند مدل از این تجهیزات را ارائه کنند که با توجه به تنوع آنها، غالب این تجهیزات از کشور های خارجی تامین می شود.

فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی

انواع تجهیزات دندانپزشکی

در مورد انواع تجهیزات دندانپزشکی باید گفت دندانپزشکان برای انجام عملیات های مختلف بر روی دندان های شما ، تجهیزات مختلفی را به کار می گیرند که برخی از انها عبارتند از:

  • آینه دهان: شما نیز ممکن است در هر بار ویزیت دندانپزشک، این وسیله را دیده باشید که برای درک و تصویرسازی بهتر از وضعیت های دندان شما به کار گرفته می شود.
  • پروب های پریودنتال: تجهیزاتی بلند، نازک و دارای انتهایی تیز هستند که برای اندازه گیری میزان عمق کانال استفاده می شوند.
  • آمالگام ها: این وسیله برای ترمیم دائمی و مستقیم خلفی و همچنین زیربنایی استفاده می شوند که به دو نوع کپسولی و پودری و کپسولی (دوکاره) تقسیم بندی می شوند.
  • تجهیزات دندانپزشکی قابل حمل: این وسیله می تواند یک یونیت دندانپزشکی کامل را برای شما ارائه کند که به سادگی قابل باز شدن و استفاده مجدد است.

جهت خرید آکریل آکروسان از سایت توثکالا بهترین سایت خرید و فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید کنید.

فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی سهمیه ای

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که برای دندانپزشکان و به طور کلی جامعه دندانپزشکی وجود دارد، تهیه تجهیزات لازم برای انجام عملیات های درمانی چه در حوزه پزشکی و چه در حوزه دندانپزشکی است. با توجه به این نیاز، امروزه تجهیزات پزشکی سهمیه ای از مراکز توزیع خاصی ارائه می شوند که قیمت خرید آن ها، تولید آنها و یا واردات آنها با ارز رسمی کشور یعنی ارز نیمایی حساب شده و در قالب فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی عرضه می شود.

دندانپزشکان می توانند با خرید از مراکز فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی، در قیمت محصولات پزشکی که مدنظر دارند و برای انجام درمان های خاص خود به آن نیاز دارند، در هزینه های مطب یا مرکز درمانی صرفه جویی نمایند.

فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی

فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی

همانطور که گفتیم، تجهیزات دندانپزشکی یکی از اصلی ترین دغدغه های دندانپزشکان است که هم از نظر انجام عملیات های درمانی مورد نیاز دندانپزشک بوده و هم از نظر هزینه هایی که دارد، یکی از نگرانی های دندانپزشک می باشد.

همانطور که می دانید، با بالارفتن نرخ ارز، قیمت بسیاری از کالا ها که در واقع به واردات وابسته بوده اند و یا در تهیه و ساخت آنها، نیاز به قطعات خارجی بود، افزایش یافت. به همین منظور دولت برای کنترل این حجم از افزایش نرخ ارز و برای جلوگیری از اینکه این افزایش ارز، بر روی اقشار مختلف مردم و جامعه، فشار مضاعف وارد نکند، اقدام به تامین یک نرخ خاص به نام ارز نیمایی نمود که دولت با ارائه و فروش این ارز، می توانست از افزایش قیمت ها برای کالاهای خاص جلوگیری نمایند.

این کالاهای خاص همچنین شامل مواد و تجهیزات دندانپزشکی نیز می شود. به همین دلیل به این نوع تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات دندانپزشکی سهمیه ای و به این نوع فروش، فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی گفته می شود.

برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی

نحوه فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی

فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی به این گونه است که تجهیزات و داروهای سهمیه ای که شامل ارز دولتی شده اند، در یک سامانه اعلام می گردد. سپس دندانپزشک اقلامی که مورد نیازش است (برای انجام عملیات های درمانی و یا درمان بیماران و انجام فعالیت های روزانه) را لیست می کند و آن را با توجه به یک سقف خرید محدود که سهمیه آن پزشک می باشد، به شرکت هایی که در حوزه فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی فعالیت می کنند، ارائه می کند.

خرید مواد سهمیه ای دندانپزشکی توسط یکسری شرکت های خاص که مجوز های مربوطه را دریافت کرده اند، انجام می شود و این شرکت ها در واقع با دریافت ارز دولتی، اقدام به واردات این تجهیزات ضروری لیست شده نموده و نیاز دندانپزشکان را برطرف می کنند.

سازمان و نهاد دولتی که ناظر و متولی ارائه نرخ ارز، اعلام تجهیزات دندانپزشکی سهمیه ای و اعلام شرکت های وارد کننده، صادر کننده و توزیع کننده و همچنین متولی صدور مجوز می باشد، اداره کل تجهیزات پزشکی نام دارد که از سال 1376 با این نام فعالیت های خود را شروع کرده است. این اداره یکی از نهاد های وابسته به وزارت بهداشت است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت آن، اطلاعات کامل تری را از وظایف و خدمات این اداره دریافت کنید.

برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی

خرید مواد سهمیه ای دندانپزشکی

اگر شما به عنوان یک پزشک قصد خرید از مراکز فروش مواد سهمیه ای دندانپزشکی را دارید، باید ابتدا اقدام کنید به:

  • مدارک دندانپزشکی خود را اعم از کپی کارت نظام پزشکی، کپی شناسنامه و کپی کارت ملی را ارسال کنید.

با این کار، سهمیه ای برای پزشک در نظر گرفته می شود که می تواند از آن برای تهیه منابع و تجهیزات مورد نیاز خود با توجه به محدودیتی که وجود دارد، اقدام کند. حال دندانپزشک یا پزشک می تواند برای دریافت اقلام و تجهیزات مورد نیاز خود:

  • با توجه به محدودیت سهمیه خود، لیستی از کالاها و اقلامی که مورد نیاز برای انجام فعالیت های مختلف و تخصص مربوط به حوزه شغلی فرد است را تهیه کرده و آن را لیست کند.

و این تجهیزات مورد نیاز را به شرکت های توزیع کننده ثبت شده توسط اداره کل تجهیزات پزشکی ارسال نماید.

توثکالا به عنوان یکی از شرکت های ثبت و تامین تجهیزات دندانپزشکی فعالیت می کند که همکاران دندانپزشکان محترم می توانند برای تامین نیاز های خود، از طریق وب سایت ما اقدام به تامین تجهیزات مورد نیاز خود نمایند. شما می توانید طیف وسیعی از تجهیزات دندانپزشکی ما را مشاهده کرده و متناسب با نیاز خود ، مناسب ترین محصول را انتخاب کنید. لطفاً نیازهای خرید تجهیزات خود را همراه با تعداد آنها برای تهیه قیمت های کلی از طریق پشتیبانی در اختیار ما قرار دهید.

جهت اطلاع از قیمت مایع آکریل آکروسان و خرید این محصول از توثکالا روی لینک کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست