دسته بندی نشده

کدام لوازم پزشکی سهمیه ای هستند

ابزار دندانپزشکی

لوازم پزشکی سهمیه ای یکی از دسته محصولاتی است که توسط اداره کل تجهیزات پزشکی با اختصاص ارز رسمی تامین می گردد. متقاضیان می توانند برای خرید این محصولات از طریق فهرست شرکت های عرضه کننده درخواست خود را برای دریافت تجهیزات مورد نیاز ثبت نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این نوع تجهیزات بپردازیم.

معرفی لوازم پزشکی

لوازم پزشکی به هر وسیله ای گفته می شود که برای اهداف پزشکی استفاده شود. دستگاه های پزشکی با کمک به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در تشخیص و معالجه بیماران و کمک به آنها برای غلبه بر بیماری، کیفیت زندگی آنها را بهبود می بخشد.

امروزه لوازم پزشکی یکی از مهم ترین نیازهای هر مرکز درمانی چه برای یک مطب شخصی و چه برای یک بیمارستان است.جالب است بدانید اولین لوازم پزشکی 7 هزار سال قبل از بلوچستان ایران کشف شد که شامل یک نوع سنگی از مته و ریسمان هایی با نوک سنگ چخماق بود.

تجهیزات پزشکی انواع و اقسام بسیار مختلفی دارند و هرکدام برای اهداف خاصی طراحی و تولید می شوند که به همین دلیل هرکدام در دسته بندی های متفاوتی وجود دارند.

برای خرید دندان مصنوعی سوپر برلیان از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

لوازم پزشکی سهمیه ای

لوازم پزشکی سهمیه ای

یکی از مهم ترین هزینه هایی که برای غالب پزشکان وجود دارد، هزینه تامین لوازم پزشکی است که می تواند عدد بزرگی هم باشد. از آنجایی که بیشتر لوازم پزشکی ساخت کشورهای خارجی هستند و وارداتی تلقی می شوند، تامین این لوازم می تواند هزینه های بالایی داشته باشد.

اما با توجه به اختصاص یافتن یک سهمیه برای پزشکان، این هزینه ها تا حدودی کاهش یافته اند. منظور از سهمیه، میزان درخواست لوازم پزشکی سهمیه ای در یک دوره زمانی است. منظور از لوازم پزشکی سهمیه ای، تجهیزاتی هستند که مشمول ارز رسمی از طرف دولت می شوند و وزارت بهداشت با جمع آوری این درخواست ها، اقدام به ارائه تجهیزات و لوازم پزشکی سهمیه ای با قیمت پایین تر نسبت به بازار می نماید.

استفاده از این سهمیه می تواند یکی از فرصت های بسیار مناسب برای تهیه لوازم پزشکی سهمیه ای باشد که هزینه های پزشکان را کاهش می دهد.

برای خرید دندان مصنوعی گامولار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

لوازم پزشکی سهمیه ای

کدام لوازم پزشکی سهمیه ای هستند؟

لوازم پزشکی شامل موارد ضروری و مهم است که برای تهیه آنها به وارد کنندگان یا تولید کنندگان ارز با قیمت مناسب داده شده تا این تجهیزات را وارد کشور نموده و با قیمت مناسب آنها را در بازار به فروشندگان عرضه کنند. برای مشاهده لیست لوازم پزشکی سهمیه ای لازم است از فهرست کالاهای ثبت شده استعلام گرفته شود. برای این کار باید به وب سایت اداره کل تجهیزات پزشکی مراجعه کنید و از بخش فهرست تجهیزات و ملزومات پزشکی ثبت شده، اقدام به وارد کردن اطلاعات مورد نظر خود نمایید.

به طور کلی روند اختصاص ارز و توزیع و عرضه انواع لوازم پزشکی سهمیه ای و لوازم پزشکی سهمیه ای تحت نظر وزارت بهداشت و از طریق اداره کل تجهیزات پزشکی انجام می شود.

برای خرید دندان مصنوعی سوپر نیوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

لوازم پزشکی سهمیه ای

اداره کل تجهیزات و لوازم پزشکی

در واقع اداره کل تجهیزات پزشکی، یکی از سازمان های تابعه وزارت بهداشت است که وظیفه آن تامین تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ها، مطب ها و مراکز درمانی می باشد. این سازمان از سال 1376 به بعد با نام “اداره کل تجهیزات و لوازم پزشکی” فعالیت خود را در عرصه پزشکی آغاز کرده است.

اداره کل تجهیزات و لوازم پزشکی، مسئول ارزیابی و نظارت بر لوازم و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و همچنین آزمایشگاهی است که مجوز های لازم در این حوزه یعنی صادرات، تولید و واردات و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش را ارائه می کند. لازم به ذکر است که این اداره کل از ادارات مختلفی تشکیل شده است مانند اداره صادرات، اداره ملزومات پزشکی، اداره تجهیزات پزشکی و … . شما می توانید با جستجوی نام این اداره در اینترنت، وب سایت آن را مشاهده کرده و اطلاعات کامل تر را از طریق وبسایت آن دریافت نمایید.

برای خرید دندان مصنوعی یاقوت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

لوازم پزشکی سهمیه ای

شرایط مشاهده لوازم پزشکی سهمیه ای

برای مشاهده  لوازم سهمیه ای پزشکان همانطور که گفتیم باید به قسمت “فهرست تجهیزات و ملزومات پزشکی ثبت شده” مراجعه شود که با داشتن شرایط زیر، می توانید خروجی اکسل از هزینه ها داشته باشید. سه مورد اول برای کالاهای وارداتی و سه مورد دوم برای کالاهای تولیدی است:

  • توجه داشته باشید که با پایان تاریخ IRC، استعلام های افراد از وب سایت متوقف خواهد شد.
  • با تمدید دوباره تاریخ IRC، اطلاعات بروز شده و افراد می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.
  • شرکت می تواند با ارائه مکتوب مشخصات و تعداد کالاهای خود در انبار، برای مدت معینی از اداره نظارت مجوز فروش را دریافت نماید و در این صورت نیازی به تمدید تاریخ اعتبار خود نخواهد داشت.
  • بعد از گذشت یکماه، استعلام های قیمت برای تجهیزات مصرفی در مراکز درمانی و استعلام تولید کنندگان پروانه ساخت و … با اتمام تاریخ IRC برای تولید کنندگان، غیر قابل نمایش می شود.
  • تاریخ IRC باید با تاریخ پروانه یکسان باشد.
  • این اطلاعات پس از بروزرسانی دوباره قابل نمایش خواهند بود. همچنین شرکت می تواند در صورت عدم تمایل به تمدید تاریخ انقضا، برای مدت محدودی با ارائه مکتوب مشخصات و تعداد کالاها در انبار خود، از اداره نظارت می تواند مجوز فروش دریافت نماید.

برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

لوازم پزشکی سهمیه ای

 سفارش تجهیزات پزشکی سهمیه ای

برای خرید و سفارش لوازم پزشکی سهمیه ای بایستی از فهرست شرکت های مجازی که توسط اداره کل تجهیزات و لوازم پزشکی ارائه می شود، اقدام کنید. برای دسترسی به این قسمت کافیست به صفحه اصلی مراجعه کرده و با اسکرول کردن صفحه به پایین، از قسمت “توزیع کنندگان مجاز توزیعی و اصناف” وارد صفحه ای می شوید که با وارد کردن استان و انتخاب نوع شرکت توزیع کننده، به این شرکت های سفارش و توزیع تجهیزات پزشکی سهمیه ای دسترسی خواهید داشت.

توثکالا به عنوان یکی از مراکز ثبت سفارش و خرید لوازم پزشکی فعالیت می کند که شما می توانید برای درخواست این نوع کالاها، با پشتیبانی وب سایت در انتهای سایت تماس حاصل نمایید و برای سفارش دهی و دریافت کالاهای سهمیه ای از طریق وب سایت اقدام نمایید. توثکالا مرجع فروش تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی است که تلاش می کند با تکیه بر تجارب و دانش تخصصی خود، سفارش کالاهای مورد نیاز شما را ثبت و نیاز به این تجهیزات را برطرف نماید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست