دسته بندی نشده

اطلاعاتی درباره ی خرید یونیت دندانپزشکی

خرید یونیت دندانپزشکی

خرید یونیت دندانپزشکی از احتیاجات هر دندانپزشکی است. شما می توانید یونیت های دندانپزشکی باکیفیت ایرانی یا خارجی را از فروشگاه های معتبر عرضه کننده ی تجهیزات پزشکی خریداری کنید. اگر به دنبال خرید یونیت دندانپزشکی از فروشگاهی معتبر هستید، خرید از سایت توثکالا بهترین انتخاب است. در این فروشگاه می توانید انواع تجهیزات پزشکی را با کیفیت بالا و دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش خریداری کنید. با خرید از توثکالا دیگر نگران خرید محصولات بی کیفیت و فاقد ضمانت نامه نباشید!

یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی از لوازم کاربردی در مطب دندانپزشک است. یونیت دندانپشکی، اولین چیزی است که در مطب توجه بیمار را به خود جلب می کند. هنگام خرید یونیت دندانپزشکی باید نکاتی مانند کیفیت، قطعات مورد استفاده، گارانتی، خدمات پس از فروش، قیمت و… را در نظر بگیرید.

برای خرید دندان مصنوعی پرزیدنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

خرید یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی چیست؟

حتماً تا به حال گذرتان به مطب دندانپزشکی افتاده است. یونیت جزو تجهیزات پزشکی می باشد که مورد استفاده ی دندانپزشکان است. یونیت دندانپزشکی، صندلی بزرگ است که بیمار روی آن قرار گرفته و پزشک با استفاده از تجهیزاتی که کنار آن قرار گرفته است، دهان و دندان های بیمار را معاینه می کند. یونیت دندانپزشکی باید به شکلی طراحی شود که وسایل به راحتی در دسترس دندانپزشک قرار بگیرد.  سطح یونیت باید صاف و صیقلی بوده و به راحتی امکان ضدعفونی و تمیز کردن یونیت فراهم شود.

یونیت دندانپزشکی چیست؟

خرید بهترین یونیت دندانپزشکی

بهترین یونیت‌ دندانپزشکی به راحتی توسط پدال و صفحه کلید قابل تنظیم است. در صورت خرید این مدل یونیت دندانپزشکی، بیمار می تواند در هنگام درمان در وضعیت مناسبی روی صندلی قرار بگیرد. این نوع یونیت دارای موتوری قوی و بی صدا نیز باشد که از ویژگی های کلیدی آن محسوب می شود. بهترین یونیت دندانپزشکی باید به شکلی طراحی شده باشد که دارای بدنه ای مقاوم و روکشی باکیفیت باشد. همچنین، از ویژگی های دیگر بهترین یونیت دندانپزشکی، قابلیت پاکسازی و ضدعفونی سریع و راحت می باشد. مهمترین ویژگی یونیت دندانپزشکی داشتن موتوری قوی است که باعث افزایش میزان ماندگاری و طول عمر آن می شود.

برای خرید دندان مصنوعی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید

خرید یونیت دندانپزشکی

نکات مهم  که در هنگام خرید بهترین یونیت دندانپزشکی باید در نظر بگیرید

هنگام خرید یونیت دندانپزشکی مانند هر وسیله ی دیگری باید نکاتی را در نظر بگیرید.  برخی از این نکات عبارتند از:

  • طراحی مدرن و زیبا؛
  • ساخته شده براساس استانداردها؛
  • کارکرد مناسب؛
  • دارای امکانات مناسب؛
  • ساخته شده با قطعات باکیفیت؛
  • قابلیت نصب راحت؛
  • قابلیت راه اندازی آسان؛
  • دارای خدمات پس از فروش؛
  • دارای گارانتی.

آشنایی با  انواع یونیت های دندانپزشکی

از لحاظ قابلیت ها و شکل ظاهری یونیت های دندانپزشکی در  مدل هایی مانند یونیت های شلنگ از بالا,  یونیت های شلنگ از پایین در بازار موجود می باشند.

مزیت یونیت های شلنگ از پایین قابلیت استفاده ی راحت دندانپزشک از هندپیس ها می باشد که به شلنگ ها متصل هستند و نیاز به وارد کردن نیرو به صورت مداوم برای بالا و پایین بردن هندپیش نخواهید داشت. در یونیت های شلنگ از بالا هم این موضوع که امکان احتمال رها شدن ابزارها و برخورد آنها به زمین و خرابی آنها کمتر است، یک مزیت محسوب می شود.

برای خرید دندان مصنوعی ایده آل ماکو از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

خرید یونیت دندانپزشکی

اولین سوالی که در هنگام خرید یونیت دندانپزشکی برای شما پیش می آید، این است که یونیت دندانپزشکی ایرانی یا خارجی خریداری کنید؟  در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که هم یونیت های ایرانی و هم خارجی دارای کیفیت بالایی می باشند. شرکتهای ایرانی و خارجی در زمینه ی تولید انواع یونیت فعالیت می کنند. یونیت های ایرانی و خارجی باید براساس استانداردها ساخته شده باشند. و ملاک خرید یونیت دندانپزشکی مناسب نیز، کیفیت، دوام، طول عمر و.. است. اینکه حتماً یونیت ایرانی بخرید یا خارجی، اهمیتی ندارد، مهم کیفیت کالا می باشد.

قسمت های مختلف یونیت دندانپزشکی

قسمت های مختلف یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی از چند قسمت از قبیل صندلی، تابلت، کراشوار، لیوان پرکن، چراغ، سیستم هوا، سیستم آب و…تشکیل شده است.

تابلت

قسمت اصلی یونیت دندانپزشکی، تابلت است. در روی تابلت، ابزار آلات مربوط به جراحی های دندان قرار می گیرد و کنترل های یونیت نیز روی تابلت قرار دارند.

کراشوار

قسمتی از یونیت است که بیمار از طریق آن می تواند دهان خود را شستشو دهد.

لیوان پرکن

به وسیله این قسمت از یونیت می توانید لیوان آب را برای شستشوی دهان بیمار پر کنید. جریان آب نیز به وسیله ی شیر برقی کنترل می شود.

چراغ  یونیت

وظیفه ی چراغ یونیت روشن کردن فضا برای دید بهتر دندانپزشک است.

سیستم هوای یونیت

هوای فشرده که به وسیله ی پمپ تولید می شود، در یونیت های دندانپزشکی استفاده می شود.

سیستم آب یونیت

آب یونیت دندانپزشکی از آب لوله کشی شهری تهیه شده و به یوینت انتقال پیدا می کند.

پدال

پدال های یونیت دندانپزشکی دو مدل تک کاناله و دو کاناله است.

بهترین یونیت های دندانپزشکی موجود در بازار

یوینت های دندانپزشکی در انواع مختلف با کیفیت های متنوع تولید و در بازار عرضه می گردد. یونیت های ایرانی در برندهای زیر در بازار موجود هستند. انتخاب هر کدام از این برندها به سلیقه و میزان بودجه ی شما بستگی دارد. در فروشگاه توثکالا می توانید یونیت دندانپزشکی مورد نظرتان را خریداری کنید. بهترین یونیت های دندانپزشکی ایرانی عبارتند از:

یونیت دندانپزشکی فیروز دنتال

یونیت دندانپزشکی شیک طب

یونیت دندانپزشکی پارس دنتال

یونیت دندانپزشکی دنتوس

برای خرید آکریل آکروسان آبی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

 

بهترین یونیت های دندانپزشکی خارجی موجود در بازار

یونیت های خارجی در برندهای زیر در بازار موجود هستند. خرید و انتخاب هر کدام از این برندها به سلیقه و میزان بودجه ی شما بستگی دارد. بهترین یونیت های دندانپزشکی خارجی عبارتند از:

یونیت دندانپزشکی میلیونیکو

یونیت دندانپزشکی دیپلمات

یونیت دندانپزشکی ویتالی

بهترین یونیت های دندانپزشکی

عوامل موثر در انتخاب و خرید یونیت دندانپزشکی

عوامل مختلفی وجود دارد که هنگام خرید یونیت دندانپزشکی باید در نظر بگیرید. این عوامل عبارتند از:

زیبایی محصول،

قیمت مقرون به صرفه؛

خدمات پس از فروش؛

ضمانت نامه؛

کیفیت و عملکرد؛

نحوه ی کارکرد؛

آپشن های دستگاه.

کسب اطلاع از قیمت مایع آکریل ایوکلار آبی و خرید این محصول از توثکالا.

نتیجه گیری درباره خرید یونیت دندانپزشکی

خرید یونیت دندانپزشکی از مهمترین الزامات برای دندانپزشکان است. اگر یونیت دندانپزشکی، زیبایی، کارایی، کیفیت، عملکرد خوبی نداشته باشد، مراجعه به آن مطب دندانپزشکی مورد استقبال افراد قرار نمی گیرد. در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعاتی درباره خرید یونیت دندانپزشکی در اختیارتان قرار دهیم که امید داریم مفید واقع شود.  یونیت های دندانپزشکی را می توانید در برندهای ایرانی و خارجی تهیه کنید. انتخاب اینکه کدام نوع یونیت مناسب مطب شما می باشد به نظر خودتان و بودجه ی مورد نیازتان بستگی دارد.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست