دسته بندی نشده

خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی، تجربه متفاوت یک خرید با توثکالا

logo

با توسعه روزافزون تجارت الکترونیک، ادبیات خرید و فروش نیز دچار تحولات گسترده ای شده است. این دگرگونی ها در حوزه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی نیز ورود پیدا کرده است. به طوری که شاهد خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی هستیم. کلینیک های تخصصی دندانپزشکی و دندانپزشکان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی توثکالا می توانند محصولات مورد نیاز خود را سفارش داده و خرید خود را به راحتی انجام دهند. در این مقاله درباره خرید اینترنتی تجهیزات دندانسازی بیشتر توضیح می دهیم.

اصلا چرا خرید اینترنتی؟

اگر تجربه خرید اینترنتی را پیش از این داشته اید، حتما با مزایای آن به خوبی آشنا هستید. در این قسمت می خواهیم برخی از مزایای خرید اینترنتی محصولات را برای شما شرح دهیم. با به دنیا‌‌ آمدن فروشگاه های اینترنتی دیگر نیازی نیست برای خرید محصول مورد نظر خود مسافت زیادی را طی کنید. تنها کافیست سری به صفحه خرید و فروش محصولات شرکت مورد نظر خود بزنید و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

معمولا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی محصولات خود را با قیمت بهتر و مناسب تری عرضه می کنند. تخفیف بیشتر و قیمت پایین تر محصولات، در خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری به دلیل حذف شدن هزینه های مربوط به راه اندازی فروشگاه فیزیکی ( مانند خرید یا اجاره فروشگاه، دکوراسیون، هزینه های مربوط به پرسنل، قبض های خدماتی و …) می باشد. یکی از دیگر مزایا خرید اینترنتی ضمانت تعویض کالا است. معمولا تمامی فروشگاه های اینترنتی زمانی را برای ارجاع کالا توسط مشتری در نظر می گیرند. همچنین شما با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می توانید از اخبار محصولات جدید فروشگاه از طریق خبرنامه فروشگاه و جشنواره های تخفیفات فصلی و دوره ای محصولات مطلع شوید.

با خرید اینترنتی می توانید زمان دقیق دریافت کالای مورد نیاز خود را تعیین کرده و آن را درست در همان زمان تحویل بگیرید. خوشبختانه دامنه خریدهای اینترنتی بسیار گسترده تر شده است. به طوری که امروز شاهد خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی  و دندانسازی نیز هستیم. در ادامه به بررسی خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی می پردازیم.

برای خرید دندان مصنوعی سوپر برلیان از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی توثکالا

با خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی زمان بخرید!

بکارگیری تجهیزات مناسب و با کیفیت و به روز بودن هزینه های مربوط به دندانپزشکی یکی از دغدغه های دندانپزشکان در این حرفه است. یکی از بزرگترین مزایای خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی در واقع فراهم شدن بستری مناسب برای مقایسه قیمت های بازار می باشد. شما دندانپزشکان عزیز می توانید با سر زدن به چندین فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی، از قیمت های به روز و آنلاین مواد مورد نیاز خود مطلع شوید. اگر بخواهید خرید خود را به صورت سنتی انجام دهید، بدون شک نوسانات بازار بر قیمت محصولات مورد نیاز شما تاثیر خواهد گذاشت.

خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی، علاوه بر امکان مقایسه قیمت ها، شما را به عرصه مقایسه محصولات و تجهیزات نیز دعوت می کند. امکان مقایسه بین دو برند متفاوت( برای مثال دو سوند دندانپزشکی)، مقایسه متریال به کار رفته در محصولات و … یکی از دیگر مزایای خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی است. برای انتخابی به صرفه تر توصیه می شود پس از بررسی تنوع محصولات، از مشاوره های تلفنی و يا آنلاین برای اطمینان از انتخاب محصول مورد نظر خود بهره مند شوید.

از دیگر مزایای خریدهای اینترنتی دسترسی آسان به مراکز و نمایندگی های پخش مواد دندانپزشکی است. اگر بخواهید از قیمت تجهیزات دندانپزشکی در شهرهای دیگر مطلع شوید،‌ یک جستجوی ساده در بستر اینترنت، پای شما را به سایر نمایندگی های فروش و عرضه تجهیزات دندانپزشکی باز می کند.

برای خرید دندان مصنوعی برلیان از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

دسته بندی توثکالا

از توثکالا چه محصولاتی را می توانم خریداری کنم

شرکت توثکالا مفتخر است بهترین متریال و تجهیزات دندانپزشکی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما دندانپزشکان عزیز قرار می دهد. برخی از تجهیزات یکبار مصرف دندانپزشکی موجود در فروشگاه توثکالا عبارتند از :

  • آینه تک رنگ
  • آینه آسا
  • آینه‌ های تکی
  • دستکش‌ های یکبار مصرف
  • دستکش‌ های استریل

آکریل یکی از مواد پرکاربرد در دندانپزشکی است. آکریل به صورت جامد، مایع و پودر مورد استفاده دندانپزشکان قرار می گیرد. مجموعه توثکالا با ارائه انواع مختلف آکریل از جمله مایع آکریل گرماپخت ۵۰۰ میلی لیتر، پودر آکریل گرماپخت ۱۰۰۰ گرمی، آکریل گرماپخت سبز ۱۰۰۰ گرمی و… آماده فروش این محصول به شما مشتریان و پزشکان عزیز است. از دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی توثکالا می توان به موارد زیر اشاره کرد: سرسوزن، یونیت،کمپرسور، کاویترون، لایت کیور، ساکشن و…

دندان مصنوعی ایرانی و خارجی

با ارز دولتی تجهیزات دندانسازی خود را به محل کار خود بیاورید

یکی از معضلات بزرگی که دندانپزشکان با آن روبرو هستند، قیمت بالای تجهیزات دندانپزشکی وارداتی است. با توجه به کم ارزش شدن ریال در مقابل ارزهای جهانی، قیمت این تجهیزات افزایش چشمگیری داشته است. دستگاه های دولتی با اختصاص دادن یارانه مواد دندانپزشکی به کمک دندانپزشکان آمده است. و دندانپزشکان می توانند به راحتی و با ارز نیمایی اقدام به خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی وارداتی کنند.

خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی کارپول

دندانپزشکان می توانند با ارسال مدارک دندانپزشکی خود  برای دریافت کارپول مورد نیاز خود اقدام کنند.  با خرید مقدار سهمیه تعیین شده برای هر دندانپزشک از شرکت های پخش مواد دندانپزشکی، مدارک دندانپزشک در سامانه آیمد ذخیره می شود. و فاکتور خرید ارز دولتی به نام دندانپزشک صادر می شود تا بتواند به راحتی خرید نماید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت کارپول تا سقف خرید تعیین شده عبارتند از:

  • کپی کارت نظام پزشکی
  • کپی کارت ملی
  • کپی شناسنامه

برای خرید دندان مصنوعی اپل از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

مواد ترمیمی و پروتز دندانپزشکی

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق

با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.

بازگشت به لیست