دسته بندی نشده

تجهیزات دندان پزشکی مناسب را از کجا تهیه کنیم

تجهیزات دندان پزشکی مناسب را از کجا تهیه کنیم

یکی از دغدغه های اصلی دندانپزشکانی که به تازگی می خواهند کلینیک اختصاصی خود را افتتاح کنند، تهیه تجهیزات دندانپزشکی با کیفیتی است که بتواند تمامی نیازهای آن ها را برطرف کند و در عین حال از قیمتی مناسب برخوردار باشد. پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، در این مقاله با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم اطلاعاتی کاربردی و مهم را که پیش از خرید این تجهیزات باید بدانید، در اختیارتان بگذاریم.

تجهیزات دندان پزشکی

همانطور که می دانید تخصص دندانپزشکی یکی از مشاغل بسیار ضروری و مهم در دنیای امروز است که همچنان پا به پای تکنولوژی در حال پیشرفت می باشد. با وجود اینکه دندانپزشکی در گذشته تنها جهت رفع مشکلات دندانی بسیار ساده ای همچون کشیدن و پر کردن دندانها کاربرد داشت، اما در حال حاضر دامنه کاربری و اهمیت آن بسیار گسترش یافته است، به طوری که دندانپزشکی علاوه بر جنبه درمانی خود، جنبه زیبایی نیز پیدا کرده است. این کاربری جدید را می توان در درمانهای زیبایی چون لمینت، بلیچینگ، ایمپلنت دندان و .. ، مشاهده نمود.

جالب است بدانید که بسیاری از تجهیزات دندانپزشکی، اختصاصی بوده و منحصرا برای این شغل ساخته و تولید می شوند. پیشرفت علم و تکنولوژی علاوه بر دیگر جنبه های زندگی، بر دندانپزشکی نیز بسیار تاثیر گذار بوده و سبب گردیده تا مشکلات دندانی در کوتاه ترین زمان ممکن و با سهولت و سختی کمتری قابل رفع و اصلاح باشند،

برای خرید دندان مصنوعی بتا استار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

تهیه تجهیزات دندان پزشکی

اهمیت تجهیزات و لوازم دندان پزشکی در مطب های دندانپزشکی

هر یک از ابزار های دندانپزشکی برای هدف و مقصود خاصی طراحی و ساخته شده است و می تواند دارای کارکردی چند منظوره نیز باشد، لذا هر کدام از آنها دارای هدف و ارزشی منحصر به فرد و خاص است. اهمیت برخی از این تجهیزات زمانی ثابت می شود که می بینیم هیچ چیز دیگری نمی تواند جای این ابزار ها را گرفته و وظیفه آنها را به طور موثر انجام دهد. درمان های مختلف دندانپزشکی نیازمند استفاده از انواع مختلفی از ابزار ها می باشد که از جمله با اهمیت ترین آنها می توان به دستگاه رادیوگرافی، یونیت دندانپزشکی ، اتوکلاو، جرم گیر، التراسونیک  دندانپزشکی و .. ، را نام برد.

استفاده از تجهیزات دندان پزشکی مناسب و با کیفیت، علاوه بر اینکه نشانگر ارزش و اهمیتی است که شما برای بیماران خود قائل هستید، نمایانگر تعهد بالای شما به این شغل مقدس خواهد بود.همچنین باید بدانید که لوازم با کیفیت دندانپزشکی تضمین کننده موفقیت درمان های دندانپزشکی بوده و نقش بسزایی در تداوم سلامت و کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران دارد.

برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

اهمیت تهیه تجهیزات دندانپزشکی

انواع تجهیزات دندان پزشکی

با توجه به تنوع درمان های دندانپزشکی، از تجهیزات و لوازم متعددی در این رابطه بهره گرفته می شود که در ادامه به چند مورد از مهمترین آنها می پردازیم:

  • آمالگام و آمالگاماتور : در زمان هایی که دندان بیمار نیاز به ترمیم و پر کردن دارد، از آمالگام به عنوان ترکیبی بسیار پر کاربرد بهره گرفته می شود. آمالگام ماده ای نقره ای رنگ بوده و از دستگاه آمالگاماتور جهت ترکیب آن و جیوه استفاده می شود.
  • یونیت دندانپزشکی : برای شروع معاینه و درمان بیماران وجود یک یونیت دندان پزشکی از واجبات می باشد. یونیت یا صندلی دندانپزشکی دارای بخش های متعددی بوده که در تسهیل و تسریع پروسه درمان بسیار تاثیر گذار می باشند.
  • اینسترومنت ها: وظیفه این دسته از تجهیزات دندان پزشکی تراشیدن و برداشتن پوسیدگی دندان ها است. از جمله اینسترومنت های پرکاربرد میتوان به انگل، توربین و هندپیس اشاره کرد.
  • سایر تجهیزات دندان پزشکی: اکریل، آندو، ابزار معاینه، توربین، ضد عفونی کننده، لباس، لوازم مصرفی، مایع، مواد رادیو گرافی، مواد قالب گیری، لایت کیور، دستگاه جرم گیر، کمپرسور، اتوکلاو و ..

تجهیزات دندان پزشکی وظایف مهمی را در مطب و کلینیک ایفا نموده و بدون آنها، دندانپزشکان، پرستاران دندانپزشکی و سایر متخصصان دندانپزشکی قادر به انجام وظایف کاری خود نخواهند بود.

برای خرید مایع آکریل آکروسان سبز از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

انواع تجهیزات دندان پزشکی

خرید و تهیه تجهیزات دندان پزشکی

در صورتی که قصد خرید تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی را دارید، باید بدانید که با مراجعه به سایت فروشگاهی توثکالا این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید انواع تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی را به صورت آنلاین خریداری کنید. امروزه خرید و فروش آنلاین در کسب و کار های مختلف جایگاه ویژه ای را کسب نموده که این مورد شامل تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی می شود. خرید آنلاین این مزیت را دارد که بدون حضور فیزیکی تان، هر نوع تجهیزاتی که مد نظرتان است را سفارش داده تا آنها را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

تهیه بهترین تجهیزات دندان پزشکی

قیمت تجهیزات و لوازم دندان پزشکی

با توجه به اینکه انواع مختلفی از تجهیزات دندان پزشکی وجود دارد، لذا قیمت هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت خواهد بود، برای نمونه می توان دستگاه اتوکلاو را نام برد :

عوامل زیادی بر روی قیمت اتوکلاو تاثیر گذار است :

اول از همه ظرفیت دستگاه است که هرچه بیشتر باشد هزینه بالاتر می رود.

دوم میزان انرژی مورد استفاده در هر دور استریل کردن است و هرچه این میزان انرژی بیشتر باشد باز هم قیمت دستگاه بالاتر می رود.

سوم مدت زمان استریل کردن تجهیزات است و هر چقدر دستگاه این مدت زمان را کمتر کند قیمت به دلیل کاهش مصرف انرژی بالاتر می رود.

البته عامل دیگری که در قیمت نقش دارد نام برند است.برخی برندها به دلیل خوش نامی و کیفیت خوبی که دارند بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند و در بازار قیمت بالاتری پیدا می کنند.

اتوکلاو دندانپزشکی برندهای آمریکایی و اروپایی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بودن و قیمت بالایی هم دارند، در حالی که برندهای چینی مقرون به صرفه تر هستند، هرچند که کیفیت بالای برندهای اروپایی و آمریکایی را ندارند ولی برای مطب های کوچک با تعداد مراجعه کننده متوسط بسیار خوب و کارآمد هستند و اغلب دندانپزشکان از این برندها به خوبی استفاده می کنند، آن هم در مدت زمان زیاد.

البته این موضوع را هم نباید فراموش کرد که قیمت تجهیزات دندان پزشکی تابعی از قیمت ارز بوده و نوسانات قیمت ارز می تواند سبب افزایش یا کاهش هزینه این تجهیزات شود.

به منظور خرید و کسب اطلاع از قیمت آکریل ایوکلار قرمز کلیک کنید.

بهترین فروشگاه تجهیزات دندان پزشکی

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

 

بازگشت به لیست