دسته بندی نشده

فروش تجهیزات دندانپزشکی با بهترین قیمت

فروش تجهیزات دندانپزشکی با بهترین قیمت

تجهیزات دندانپزشکی لوازمی ضروری و بسیار حساس هستند. هر دندان پزشک برای داشتن مطب به این تجهیزات نیاز دارد. برای تهیه این تجهیزات باید به کیفیت و برند آنها بسیار توجه کرد و در صورت امکان بهتر است تجهیزات کارکرده را برای خرید انتخاب نکنیم. امروزه شرکت های بسیاری وجود دارند که تجهیزات دندانپزشکی را تولید کرده و به فروش می رسانند. در هنگام خرید علاوه بر کیفیت باید به قیمت لوازم دندان پزشکی نیز توجه کنیم. این تجهیزات هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری قابل تهیه می باشند.

برای خرید دندان مصنوعی کمان دنت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

 معرفی فروش انواع تجهیزات دندانپزشکی:

تجهیزات دندانپزشکی بخش وسیعی از رشته مهندس پزشکی را در بر می گیرد.

·         یونیت: هر یونیت از صندلی، جعبه باکس، کراشوار (دستشویی و ساکشن) و چراغ تشکیل می شود. صندلی ها به دو مدل z-x-u و یا i ساخته می شوند که مدل دوم آن استحکام بیشتری نسبت به مدل اولی آن دارد.

·         دستگاه جرم گیر دندان: این دستگاه از یک جعبه اصلی که مدار الکترونیکی داخل آن وجود داشته و همچنین دکمه روشن خاموش و دکمه ی کنترل آب و هوا نیز دارد تشکیل شده است. دستگاه جرم گیر بخش های دیگری نیز دارد مثل هندپیس که به وسیله کابل به دستگاه متصل می شد، پدال که یک کاپل طولانی داشته و به دستگاه متصل می شود، سیم دوشاخه که از آن برای اتصال به برق استفاده می شود و همچنین دارای شیلنگ آب هم است.

·         لایت کیور: لایت کیور ها معمولا از بخش هایی مثل، لامپ هالوژن، رفلکتور، کابل هدایت نور،سوئیچ سیگنال، کلید خاموش روشن و برد الکترونیکی جریان نور تشکیل می شوند.

·         آمالگام: هر آمالگام از دو بخش ساخته می شود بخش اول، دستگاه پودری و کپسولی و بخش دوم نیز دستگاه کپسولی است.

·         دوربین داخل دهانی: دوربین داخل دهانی نیز دو بخش دارد که یکی از بخش های آن دوربین عکس برداری و دیگری دوربین فیلم برداری می باشد و همچنین دوربین داخل دهانی به یک نمایشگر نیز وصل است.

·         تجهیزات دندانپزشکی پرتابل: این تجهیزات به سادگی قابل جابجایی هستند و با استفاده از این تجهیزات دندانپزشکی می توان در فرصت کوتاهی یک اتاق معمولی را به یک اتاق دندانپزشکی تبدیل کرد.

برای خرید مایع آکریل آکروسان آبی از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

کاربرد لوازم دندان پزشکی:

تجهیزات دندانپزشکی متنوع هستند اما برای آشنایی بیشتر با این تجهیزات می توان به کاربرد بعضی از آنها اشاره کرد. از آمالگام برای پرکردن دندان استفاده می شود. از اینسترومنت ها برای تراشکاری دندان در مدت زمان کمتر استفاده می شود. دستگاه جرم گیر که کار جرم گیری دندان را انجام می دهد از مهم ترین تجهیزات دندان پزشکی محسوب می شود. لایت کیور با استفاده از نور بنفش مواد ترمیم دندان ها را سفت می کند. با استفاده از دوربین داخلی می توان هنگام جراحی تصاویر را ذخیره و حتی روی مانیتور مشاهده کرد.

قیمت تجهیزات دندانپزشکی:

ما می توانیم شما را از قیمت تقریبی تجهیزات دندانپزشکی آگاه کنیم البته فراموش نکنید که این تجهیزات با توجه به برند خود دارای قیمت های متفاوتی هستند. قیمت یونیت دندانپزشکی ، قیمت لایت کیور، قیمت دستگاه جرم گیر، قیمت دوربین داخلی و… همه در حال تغییرات بوده و هست. لوازم دندان پزشکی قیمت های نسبتا بالایی دارند اما در واقع امروزه همه تجهیزات پزشکی به خصوص که هر روز در حال پیشرفت هستند قیمت هایشان نیز در حال افزایش است.

این تجهیزات همنوع قدیم و هم نوع جدید دارند. در خود کشور ما نیز شرکت های بسیاری تشکیل شده اند که مهندسان پزشکی در آن مشغول ساخت تجهیزات پزشکی هستند و این شرکت ها می توانند به صورت مستقیم تجهیزات خود را به فروش برسانند. برای اطلاع دقیق از قیمت های این لوازم بهتر است از طریق شرکت های معتبر مطلع شوید.

خرید لوازم دندانپزشکی:

خرید تجهیزات دندانپزشکی یه سرمایه گذاری هم محسوب می شود. با خرید این تجهیزات می توانیم در طولانی مدت منفعت قابل توجهی را کسب کنیم. هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی تا حد امکان سعی کنید لوازم نو و تازه را خریداری کنید. این محصولات با توجه به قیمتی که دارند مدت زمان بیشتری می توانند قابل استفاده باشند.

امروزه شرکت های بیشتری به ساخت لوازم دندان پزشکی رو آورده است و تنوع در کیفیت این محصولات بسیار افزایش یافته است. همیشه هنگام خرید توجه داشته باشید که از برند های معتبر که محصولات با کیفیت تری را تولید می کنند خریداری کنید. این محصولات را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می توان خرید کرد اما برای اینکه از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان کاملی را داشته باشید بهتر است خرید خود را حضوری انجام دهید.

برای خرید دندان مصنوعی ایوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

فروش تجهیزات دندانپزشکی

نکاتی که هنگام فروش تجهیزات دندانپزشکی باید دانست:

برای این که بهترین تجهیزات را برای دندانپزشکی خرید کنیم باید به یک سری نکات توجه داشته باشیم. در زیر به این نکات اشاره می کنیم تا در انتخاب تجهیزات مطلوب به شما کمک کرده باشیم:

·         هنگام خرید این لوازم حتما از یک متخصص دندانپزشک درخواست راهنمایی کنید یعنی قبل خرید نظر متخصص را درباره چگونگی این محصولات پرسیده و خبر دار شوید. متخصصان بهترین لوازم را به شما معرفی خواهند کرد.

·         هر کسی را نباید مامور خرید این تجهیزات کرد. این اشتباه خیلی رخ می دهد که معمولا کسی را برای این خرید انتخاب می کنند که آگاهی کمتری نسبت به این لوازم دارد. قطعا همچین شخصی نمی تواند تجهیزات دندانپزشکی مطلوبی را تهیه کند.

·         فروش این تجهیزات بسیار زیاد شده و افزایش یافته به گونه ای که برند این محصولات بسیار متنوع تر شده است و چون هر خریداری دوست دارد محصولی که خرید می کند، بهترین و کارایی ترین محصول باشد، پس نباید به هر برندی اعتماد کرده و خرید خود را انجام دهد. در این مواقع باید محصولات برند های مختلف را به طور کامل بررسی کرد و در آخر پس از مطمئن شدن کیفیت لوازم، نسبت به مناسب بودن آن اقدام به خرید کند.

کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت محصول آکریل ایوکلار آبی در سایت توثکالا.

فروش تجهیزات دندانپزشکی کار کرده:

بعضی از دندان پزشک ها معمولا آنهایی که تازه می خواهند کار را شروع کنند و هنوز بودجه کافی برای تهیه تجهیزات دندانپزشکی ندارند، بجای خرید تجهیزات نو و تازه به خرید تجهیزات دندانپزشکی کارکرده و قدیمی رو می آورند. کاملا روشن و واضح است که این لوازم کارکرد و کیفیت کمی نسبت به لوازم تازه خواهند داشت. در هنگام خرید لوازم کارکرده باید به ظاهر و عملکرد آن ها بسیار توجه داشته و کاملا آن ها را بررسی کرد. باید از سالم بودن صد در صد این تجهیزات مطمئن شده و سپس اقدام به خرید کرد. این تجهیزات معمولا گارانتی ندارند و اگر اشتباهی در خرید آن انجام دهیم باید هزینه تعمیر آن را خود بپردازیم.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

 

بازگشت به لیست