دسته بندی نشده

محلول ضد عفونی دست و ابزار دندانپزشکی

محلول ضد عفونی دست و ابزار دندانپزشکی

یکی از مهمترین مسائل در کارهای پزشکی و دندانپزشکی، ضدعفونی دست‌ها و ابزارهای پزشکی می‌باشد که پزشکان و پرستاران باید این مسئله را با دقت بیشتری رعایت کنند. محلول‌ ضدعفونی دندانپزشکی از جمله مواد سطح بالا محسوب می‌شوند که برای ضد‌عفونی کردن دست‌ها و تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین محلول‌های تمیزکننده لوازم پزشکی از مهمترین مواد مصرفی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها به‌شمار می‌آیند که استفاده از آن‌ها مستقیما با سلامتی افراد مرتبط می‌باشد و از این‌رو رعایت بهداشت در چنین مراکزی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

اگر در زمینه پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری مشغول فعالیت هستید یا به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اید، توصیه می‌کنیم از محلول‌های پاک‌کننده دست و ابزار پزشکی استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی توثکالا مجری مستقیم عرضه و فروش لوازم و تجهیزات پزشکی از جمله مواد ضدعفونی‌کننده محسوب می‌شود که به شما در تهیه محلول‌های با کیفیت مناسب برای بیمارستان‌ها، دندانپزشکی‌ها، مراکز درمانی و …  راهنمایی‌های لازم را ارائه ‌می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی از محلول‌های ضد عفونی دست و لوازم پزشکی بپردازیم؛ پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

محلول‌های ضد عفونی دست و ابزار پزشکی چیست؟

محلول‌های ضد عفونی دست و ضد عفونی دندان سازی در واقع محلول‌هایی از گروه سطح بالا محسوب می‌شوند که به منظور ضدعفونی کردن انواع ابزار جراحی و دندانپزشکی در مراکز درمانی چون بیمارستان، درمانگاه، مطب پزشکان و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مواد ضدعفونی‌کننده تجهیزات و لوازم پزشکی، همزمان عملیات پاک‌کنندگی چرک و آلودگی را انجام می‌دهند و از مهمترین مواد مورد استفاده در کارهای پزشکی به‌شمار می‌آیند؛ از این‌رو بسیاری از جراحان و دندانپزشکان به منظور شستشو دست و ابزار پزشکی از این قبیل محلول‌های شوینده و از بین برنده میکروب محلول‌ ضدعفونی دندانپزشکی استفاده می‌کنند.

ابزار و لوازم عمومی یکبار مصرف دندانپزشکی توثکالا

کاربردهای محلول‌های پاک‌کننده تجهیزات پزشکی

محلول‌های پاک‌‌کننده تجهیزات پزشکی از مهمترین مواد مورد استفاده در مراکز درمانی به‌شمار می‌آیند که با هدف ضدعفونی کردن دست‌ها و ابزار جراحی به‌کار می‌روند. این محلول‌ها از گروه‌های سطح بالا مواد شوینده می‌باشند که از رشد باکتری‌ها، قارچ‌ها، آدنو ویروس،روتا ویروس، HBV/HCV/HIV و … جلوگیری می‌کنند. این مواد ضدعفونی‌کننده در بخش اتاق عمل بیمارستان، بخش استریلیزاسیون بیمارستان، مطب پزشکان، درمانگاه‌ها، دندانپزشکی‌ها کاربرد دارند و از همین‌رو جزء جدایی‌ناپذیر عملیات پزشکی محسوب می‌شوند که در انواع مدل‌ها با خواص منحصر به فرد تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

دسته بندی توثکالا

آشنایی با برخی از محلول‌های ضد عفونی دست و ابزار پزشکی

مواد ضد‌عفونی‌ دست و تجهیزات دندانپزشکی از پرکاربردترین مواد شوینده در مراکز درمانی و بهداشتی محسوب می‌شوند که به عنوان محلول سطح بالا در انواع مدل‌ها تولید و به بازار عرضه شده‌اند. در ادامه برخی از مهمترین محلول‌های ضد‌عفونی‌کننده ابزار پزشکی را معرفی خواهیم کرد:

  • ضدعفونی‌کننده ابزار پزشکی و آندوسکوپ بوده آلمان مدل کورسولکس بیسیک Korsolex Basic 2Liter

این محلول گزینه مناسبی برای ضدعفونی کردن ابزار پزشکی و آندوسکوپ محسوب می‌شود که از برند BODE کشور آلمان می‌باشد و دارای گارانتی ضمانت اصالت کالا MPN : NOTEXIST است.

  • سارفوسپت ضد‌عفونی سطوح سریع‌ الاثر نارنجی

سارفوسپت ضد‌عفونی سطوح سریع الاثر نارنجی ۴ لیتری (SHRFOSERT) نوعی محلول پایه الکل آماده مصرف می‌باشد که به منظور تمیز کردن و ضد‌عفونی نمودن انواع سطوح آزمایشگاه ‌ها، سطوح تجهیزات کلینیک‌ها، سطوح ایستگاه پرستاری، ابزارهای فلزی چون اتوسکوپ و لارنگوسکوپ، یونیت دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 جهت خرید مایع آکریل ایوکلار از سایت توثکالا کلیک کنید.

  • محلول ضد عفونی دست مانوسید آلمان Manocid

نوعی از محلول‌ ضدعفونی دندانپزشکی محسوب می‌شود که برای از بین بردن انواع باکتری‌ها، قارچ‌ها، مخمر‌ها، مایکو باکتری‌ها، ویروس‌های پوشش‌دار و بدون پوشش مورد استفاده قرار می‌گیرد. محلول ضدعفونی‌کننده دست مانوسید آلمان Manocid در گالن‌های 20 لیتری به بازار عرضه می‌شود و علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی بالا، از پوست محافظت می‌کند و سبب ترمیم آن می‌شود و همچنین از خشک شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌نماید.

  • آنتی سپتیک و آنتی باکتریال

ژل ضد عفونی دست دارای الکل که به منظور ضدعفونی کردن دست از باکتری‌ها و ویروس‌های بیماری‌زا مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی ژل‌های ضدعفونی‌کننده آنتی سپتیک و آنتی باکتریال در موارد زیر کاربرد دارند:

  • ضد‌عفونی‌کننده دست و از بین برنده انواع جرم‌های پاتوژن
  • مصرف در بهداشت عمومی و مصارف خاص پرسنل بیمارستانی

جهت خرید آکریل آکروسان از سایت توثکالا بهترین سایت خرید و فروش مواد اولیه دندانپزشکی خرید کنید.

  • محلول کنسانتره ضدعفونی‌کننده سطوح فود گرید ویروبک i 30 بلاسان

محلول‌ ضدعفونی دندانپزشکی فود گرید ویروبک بلاسان در گالن‌های 5 لیتری به بازار عرضه شده است و به منظور تمیز کردن سطوح مختلف در مکان‌هایی چون مراکز درمانی بهداشتی مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این محلول، می‌توان به فرمولاسیون و PH  مناسب، نداشتن مواد سمی از جمله آلدهید، فنل و کلر، کارایی بالا و … اشاره کرد.

  • محلول ضد‌عفونی‌کننده ابزار پزشکی و دندانپزشکی میکروتِن پلاس(یونیدنت سوئیس)

محلول میکروتن دارای قدرت باکتریوسیدال بالایی می‌باشد و برای ضدعفونی کردن انواع میکروب‌ها از روی سطوح و تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ از این‌رو بسیاری از پزشکان و مراکز درمانی از این محلول برای شستشوی لوازم و تجهیزات پزشکی و جراحی استفاده می‌کنند.

برای خرید دندان مصنوعی نانو کامپوزیت از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

  • محلول ضدعفونی‌کننده ابزار جراحی لیزوفرمین 3000 آلمان

این محلول‌ ضدعفونی دندانپزشکی به صورت کنسانتره غلیظ عرضه شده است و باید در دمای اتاق با میزان مناسب آب مخلوط و رقیق شود. محلول تمیزکننده ابزار جراحی لیزوفرمین 3000 آلمان به منظور از بین بردن انواع میکروب و ویروس از روی سطوح و تجهیزات موجود در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی، مراکز درمانی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید محصولات دندانپزشکی و دندانسازی

راهنمای تهیه و خرید تجهیزات و محلول‌ ضدعفونی دندانپزشکی

همانطور که اشاره شد، محلول‌های ضد عفونی دستها و ضد عفونی دندان سازی از مهمترین مواد شوینده در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، مراکز بهداشتی و … به‌شمار می‌آیند که به منظور تمیز کردن انواع سطوح و لوازم جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مواد ضدعفونی‌کننده مصرفی در مراکز پزشکی در انواع مدل‌ها تولید و به بازار عرضه شده‌اند و کلیه باکتری‌ها، قارچ‌ها، ویروس‌ها، HBV/HCV/HIV و … را از روی سطوح مختلف از بین می‌برند.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید محصولات تجهیزات دندان سازی، با توثکالا تماس بگیرید. همواره بهترین تجهیزات دندان سازی با کیفیت را از ما بخواهید.
بازگشت به لیست