دسته بندی نشده

انواع ابزار معاینه دندانپزشکی و نکات مهم آن

ابزار معاینه دندانپزشکی

انواع ابزار معاینه دندانپزشکی یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسایل مورد نیاز در هر کلینیک دندانپزشکی به شمار می آید که امروزه هر دندانپزشکی به دنبال خرید و استفاده بهترین و باکیفیت ترین این ابزارها هستند. شما نیز می توانید برای خرید و تهیه باکیفیت ترین این محصولات، همین وب سایت اینترنتی را در اولویت های خود قرار دهید و از این طریق سفارشتان را به ثبت برسانید.

انواع ابزار معاینه دندانپزشکی و نکات مهم در آن

آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از مهمترین و اصلی ترین ابزار معاینه دندانپزشکی هستید؟ آیا می دانید که برای خرید باکیفیت ترین و بهترین انواع ابزارهای معاینه در دندانپزشکی بایستی از کجا اقدام لازم را انجام دهید؟ شما می توانید در این مقاله با ما همراه بوده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص هر یک از اصلی ترین ابزارهای مورد نیاز دندانپزشکی به دست آورید.

هر صنعتی برای انجام کار خود نیاز به یک سری از مهمترین وسایل و ابزارآلات دارد که بتواند کار مورد نظر خود را به انجام رساند. بی شک این امر در صنعت و حرفه ی دندانپزشکی نیز رایج بوده و شما می توانید در مطب هر دندانپزشکی شاهد یک سری از مهمترینانواع ابزار معاینه دندانپزشکی باشید که هر کدام کارایی به خصوصی را بر عهده دارد.

دندانپزشکان نیز سعی بر آن دارند تا بهترین و مرغوب ترین این محصولات را تهیه و خریداری کنند و بسیاری از آنها برای خرید مورد نظر خود به دنبال شرکت در انواع نمایشگاه های بین المللی دندانپزشکی هستند تا از این طریق بهترین آن را تهیه کنند. همچنین لازم است بدانید که در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها و برندهای مشهور در جهان به دنبال طراحی و ساخت مرغوب ترین انواع ابزارهای معاینه ای مخصوص دندانپزشکی هستند. از مهمترین و اصلی ترین انواع ابزار معاینه دندانپزشکی نیز می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–          آینه دندانپزشکی

–          آنگل

–          فورسپس

–          توربین دندانپزشکی

–          جرم گیری دندان

–          تابوره

–          سوند معاینه

–          برنیشر

–          اسپاتول دهانی

–           پنس

–           سرنگ تزریقی دندانپزشکی

در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از مهمترین و پرکاربردترین انواع ابزار معاینه دندانپزشکی و نکات مهم در خرید آن توضیحات و مطالب بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

آینه دندانپزشکی یکی از  ابزار معاینه دندانپزشکی

یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع ابزار معاینه دندانپزشکی را آینه دندانپزشکی تشکیل داده است که این آینه ها معمولا شکل کروی و گردی دارند و شماره بسیاری از آنها نیز 4 یا 5 می باشد. دامنه های استفاده از این ابزار بسیار گسترده می باشد و از مهمترین مزیت های استفاده از آن نیز می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–          تاباندن نور به سطح مورد نیاز

–          استغفار بافت های نرم

–          دادن دید غیر مستقیم به دندانپزشک

تمام دندانپزشکان برای انجام هرگونه عمليات بر روی دندان های بیماران خود، از تنوع بسیار بالایی از این ابزارها استفاده می کنند. شما می توانید قبل از خرید مورد نظر خود در مورد هر یک از شماره های مختلف این آینه ها اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید تا از این طریق مناسب ترین و پرکاربردی ترین آینه را تهیه و آن را در اختیار داشته باشید. همچنین دندانپزشک در صورتی که از موقعیت مناسبی برای مشاهده قسمت های مختلف دهان بیمار خود نداشته، می تواند از این ابزار استفاده کرده و از این طریق به راحتی بر تمام نقاط مختلف دهان بیمار خود تسلط داشته باشد.

برای خرید دندان مصنوعی گامولار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

فورسپس

از دیگر اصلی ترین و مهمترین انواع ابزار معاینه دندانپزشکی، می توان به فورسپس اشاره کرد که این وسیله شبیه انبردست بوده و برای نگه داشتن و گرفتن اشیاء مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از فورسپس زمانی استفاده می شود که ناحیه عمل بسیار عمیق باشد و دندانپزشک نیز برای انجام کار مورد نظر خود، مجبور به استفاده از این ابزار می باشد. توجه داشته باشید که در کشورهای انگلیسی زبان به ابزارهایی مانند موچین، کلیپ و انبرک ها نیز فورسپس گفته می شود و جنس این محصول از فولاد کربنی بوده و می توان آن را با دمای بالای اتوکلاو استریل نمود.

همچنین توجه کنید که به گیره های مخصوص کشیدن دندان نیز در علم دندانپزشکی، فورسپس گفته می شود. همین طور در نظر داشته باشید که مدل های پلاستیک این ابزار نیز در بازار وجود دارد که بیشتر در هنگام زایمان و به دنیا آمدن نوزاد ها از آن استفاده می شود. شما نیز می توانید یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع ابزار معاینه دندانپزشکی را به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود انتخاب کرده و آن را تهیه و خریداری کنید.

تابوره

از دیگر کاربردی ترین انواع ابزار معاینه دندانپزشکی می توان به تابوره اشاره کرد که این وسیله به صندلی گفته می شود که بدون تکیه بوده و می توان از آن در آزمایشگاه های متعدد نیز استفاده کرد. امروزه برندهای بسیار متنوعی را از این محصول می توانید در بسیاری از ویترین های فروشگاه ها مورد مشاهده قرار دهید که دندانپزشک می تواند به کمک این وسیله حاکمیت بسیار بالایی را بر روی بیمار خود داشته باشد و عملیات لازم را انجام دهد. همچنین تابوره ها دارای اندازه ها و سایزهای بسیار مختلفی می باشد و قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز داشته و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

برای خرید دندان مصنوعی سوپر نیوکلار از سایت توثکالا با ما در ارتباط باشید.

سوند معاینه

سوند معاینه یکی دیگر از مهمترین و پرفروش ترین انواع ابزار معاینه دندانپزشکی به شمار می آید که به وسیله این ابزار می توان دندان های پوسیده را مورد بررسی قرار داده و همچنین برای جرم گیری نیز از آن استفاده می شود. امروزه بسیاری از دندانپزشکان برای پرکردن لبه های دندان ها نیز از این ابزار استفاده می کنند. شما هم می توانید با کیفیت ترین و مرغوب ترین این ابزار را از همین وب سایت اینترنتی فروشگاه ما تهیه و خریداری کنید تا بتوانید این ابزار را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کرده و آن را در صنعت و حرفه ی دندانپزشکی مورد استفاده قرار دهید.

برنیشر

یکی دیگر از انواع ابزار معاینه دندانپزشکی برنیشر است. امروزه دندانپزشکان برای براق نمود و ترمیم دندان های با آمالگام، از یک ابزار بسیار ویژه ای استفاده می کنند که اسم آن ابزار برنیشر می باشد و از اصلی ترین ابزار معاینه دندانپزشکی به شمار می آید که شما نیز می توانید تنوع بسیار بالایی از این محصول و ابزار را از همین فروشگاه ما تهیه و خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی توثکالا

شما ‌می‌توانید تمامی محصولات و قیمت‌های آن‌ها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

بازگشت به لیست